خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

شعر فلسفی

کامران میرمحمدی | جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ق.ظ


تهرون بودم ، سر چهار راه پشت چراغ قرمز...
کودکی بدو بدو سمتم اومد و گفت:
 
آقا آقا ... چسب زخم نمیخواین؟

 - ارزون میفروشما ...
لبخندی زدم و گفتم:
 
 - اگه تمام چسب زخمهایت را هم بخرم نه

زخمهای من خوب میشند نه زخمهای تو ...
کودک نگاهم کرد و گفت :
 
****پول نداری شعر فلسفی تحویلم نده


  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۱۲)

بابا تو رو قرعان قبول کردیم که بچه تهرانی ...!

ولمون کن  دیگه :)))))))
پاسخ:
بابا نوشتم رفته بودم تهرون
حالا مگه اشکال داره بچه تهرونی ؟!!!
بذار ما هم یه کم الکی پز بدیم دیگه :)))
دود سیگار کفاف نمیدهد

قلیان بار کن رفیق

خاطره های زخمهایم زیاد است ...
پاسخ:
چه طعمی باشه محمد جان ؟
دوسیب ، نعنا ، پرتغال ، .....
فقط و فقط تنباکو میخک خونساری...!!!
پاسخ:
به روی چشم
شما شرف حضور بفرمائید ، بهترین ها را برای شما دوست عزیزم مهیا میکنم
خب راس گفته بنده خدا، کارش با فروش همین حکایتها حل میشه

تقصیر این خبرخوان گوگله که تعطیل شده، کمتر سعادت حضور دارم. ببخشید
پاسخ:
ممنونم که به من سر زدید
هی روزگار
پاسخ:
چه آه بلندی ؟!
واسه من بود یا واسه اون بنده خدا ؟!
وشکو جان اینجا را با قهوه خانه اشتباه گرفتیدا!!!
خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
نه داداش ما قیافه امون مثل قهوه چیه ، ما رو با قهوه چی اشتباه گرفته
خیلی پستتون زیبا بود...
متاسفانه در جامعه ما از این درد ها بسیار است...
انشالله وقتی حضرت مهدی ظهور کنند نه تنها درد های مردم ایران بلکه همه جهانیان درمان میشود.
به امید ظهورش.
پاسخ:
انشاالله
آمین
  • خوسار سیتی .......
  • سلام به ماهم سری بزنید
    پاسخ:
    salam chashm
    baese eftekhare
    کامران خان
    این حرفا چیه
    قهوه چی چیه
    تاج سری و عزیز
    مرامت رو عشقه
    پاسخ:
    hame jore azizi doste nazanin va mehraboonam
    to in moshkeli ke baram pish omad fahmidam ke cheghad mehraboon va nazi
    سلام رفیق

    پس کجایی ؟
    پاسخ:
    salam refighe azizam
    az hala be baad dar khedmatam
    حکایت ما و رمضان

    حکایت یخ فروشی است که پرسیدند:

    فروختی...؟
     
    گفت :

    نخریدند! تمام شد...!!!
     
    پیشاپیش عید سعید فطر مبارک [گل]

    التماس دعا
    پاسخ:
    eide shoma ham mobarak
    کامران جان

    از اتفاقی که برایت رخداد نموده متاثرم
    امیدوارم که زودتر خوب شوی و بیای اینجا پیشمون
    بدون که جات خالیه اینجا خیلی ...


    نقاش نیستم ...!!!

    ولی
     
    تمام لحظه های بی تو بودن را

    "درد"

    میکشم ...(آیکون خجالت)

    پاسخ:
    mamnoonam mohamad jan
    az hala be baad inja ham dar khedmatam

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی