خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

شرح در متن

کامران میرمحمدی | دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ب.ظ
  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۱۰)

  • نمیخام بگم
  • دقیقا اینطوری بود یادش بخیر
  • محمود قربانی پور
  • تیپ و قیافه و لباس مهم نبوده ونیست آنچه توی این کاریکاتور مهمه نمادهای دهه پنجاه و شصت خوشحالند و نماد دهه هفتاد ناراحت. چرا ؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نقاشش ناشی بوده داداش، شایدم دماغشو چون تازه عمل کرده اینجوری به نظر میاد وگرنه چه مشکلی وجود داره که ناراحت باشه ؟!
    سلام
    خسته نباشید
    ما هم نسل سوخته گمنام هستیم
    راستی محرم نزدیک ابگوشت های به زبان خودمون خوانساری گوشت تواق برای ما هم نگه دارید ممنون میشم
    امسال شنیدم هیت های برزگ قرار به جای شتر فیل هم بیارند
    البته جهت مزاح بود همه همشهرهام دوست دارم خصوصا شما برزگوار را
    یاعلی

    پاسخ:
    از بابت آبگوشت خودتون باید بیاید سرد شده اش مزه نداره ، بابت فیل بعید نیست بابت چشم و همچشمی هیات ها این اتفاق بیوفته ، بابت دوست داشتن که ما بیشتر و ندید پسندیدیمتون ، انشالا محرم ببینیمتون
    :)
    :))))
    من تیپ دهه شصتی و رنگ لباسای دهه هفتادی رو میپسندم
    پاسخ:
    کمش جان داری نشون از خودت جا میذاری ها
    واقعا دهه شصتی ها به روایت گویش خودمون خیلی تُک سیاهند. باور کنید الان که تو سن شغلند این وضعیته. اونم از روزگار درس و مدرسه.آقای قربانی پور هم درست میگه چرا دهه هفتادی ها ناراحتند؟شاید فقط به دلیل مدرنیته شدنه چون تو کشور ما که اصلا مشکلی نیست. همه چی آرومه.......
    پاسخ:
    شانس آوردم من دهه پنجاهیم ها

    مهندس  سلام

     

    من که نفهمیدم   هم نسلی های من در کجای کاریکاتور قرار گرفتند.

     

    به هر حال دست مریزاد.

    پاسخ:
    سلام از بنده است استاد
    قاعدتا باید نسل دهه پنجاه باشید دیگه ، اولی از سمت راست مثل خودم
    هامون ِ خسرو شکیبایی و داریوش مهرجویی تیپ جوون‌ها، دانشجوها و روشنفکرها رو از سال 68 اینجوری کرد. واقعاً‌ تیپ پسندیدنی‌یه.
    سلام کامران جان

    بهتری عزیز ؟

    ده پنجاهی همه چیزش یه طرف اون ضبط یه کاستش هم یه طرف ...

    آخ که یادش به خیر ...
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    الحمدلله خیلی بهترم
    آره به خدا یادش به خیر منم یکی داشتم درشم شکسته بود .....
  • عباس جنابی
  • من دهه هفتادی هستم
    اما از اینکه دهه هفتادی هستم احساس خیلی بدی دارم و سر و تیپ و وضع و طرز فکر و اعتقاداتم اصلاً شبیه نسل مضخرف دهه هفتاد نیست
    بیشتر دوستانم هم دهه شصتی هستند، شاید تعداد دوستان دهه هفتادیم کمتر از تعداد انگشتان یک دست باشند
    پاسخ:
    احتمالا اوایل دهه هفتادی عباس جان که به دهه شصتی ها رفتی
    مثل اینا که اوایل ماه بدنیا میاند میگند خصوصیات اخلاقیشون مثل ماه قبلیه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی