خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

رای به سایت

کامران میرمحمدی | چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ب.ظ

دوستان عزیزم

 لطفا به این سایت رای مثبت بدهید

http://sorushsms.com

وقتی وارد سایت میشید گوشه سمت چپ سایت ، لینک رای هست 

ممنون از لطفتون

در ضمن در ایمیلتان هم تایید کنید

  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۱۱)

برای چی بهش رای بدیم؟
پاسخ:
فامیلمه 
میخام تو جشنوارش اول شه
میشه یه خورده بیشتر توضیح بدید ...!
پاسخ:
جشنواره سایت برتره
فامیلمه
میخام اول شه
جسارتا من نمی‎دونم ملاک‎های برتری تو اون جشنواره چیه. 
من نمی‎دونم ایشون برتر از رقیبانشون هستند یا نه.
...
پس چه طور می‎تونم در این زمینه قضاوت کنم؟
پاسخ:
من پیشنهاد دادم بدون ملاکها پارتی بازی کنید
شما میتونید این کار رو نکنید
منم نمیدونم ملاک چی هست ولی ایشون رو میشناسم که انسان پرتلاش و دقیقی تو کارشه و بدینوسیله میخام تو کارش پیشرفت کنه 
ضمن اینکه بهتره بدونیم که توی کشوری هستیم که ارزشها ملاک تعیین بهترینها نیستند و هر کس دوست و هم محلی بیشتری داره در رقابت ها موفق تره
در هر صورت ممنون
البته در این مورد خاص ما اگه از این سایت خوشمون اومد بهش رای مثبت میدیم همین ، نه اینکه 100 آبشن بزارند جلومون بگند یکیشون رو انتخاب کنید .
هر سایتی که مخاطب بیشتری رو به خودش جذب کرده باشه اول میشه 
اومحل بدون اینکه ایمیل داشته باشی میتونی رای بدی ؟حداقل این آدرسشو جوری میذاشتین که مستقیم لینک بشه.
من هرکاری کردم نشد.شاید زندون مارو هک کردن یا فیلتر گذاشتن که نخای رای بدی.
چه کنم حالا؟ 
پاسخ:
سلام
همین که تلاش کردید ممنونم
برای من کافیه
پس کجایی رفیق ...؟
پاسخ:
همینجا ، زیر سایتون
  • عباس جنابی
  • درود بر مهندس نازنین
    به قربان سر سبیل سیاهت!!

    آقا ببخشیدا، ولی انصافا این تیریپ شما توی این عکس منو یاد این راننده های مشتی و با کلاس اتوبوس های ایران-ترکیه میندازه!!!

    کلاً مهندسای برق من دقت کردم، بیشترشون سبیل دارند، اهل دخانیاتند!!!، خوشتیپ و خشگلند، به موسیقی سنتی خعلی علاقه دارن، به ماشین سنگین هم علاقه مندند!!!
    اینطور نیست خدایی؟!!
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    همشو درست گفتی بجز آخری
    ماشین سنگینو دوست ندارم
    مدل لباسمم راست میگی مثل این راننده اتوبوساست :)))))
    جالب بود با صفا
    مرامتو
    آقا من سه تارای دادم. انشاله برنده شه
    پاسخ:
    ممنونم از محبتتون
  • خـــُلـــِدستان
  • ========================================

    در جهان نقش محمـّد( ص ) بی گما ن  هست نقش جمله ی  پیغمبران

    حی داور دادش این  نقش ـ عظیم  تا   بشوید سعی  شیطـان رجیم

    از  برای  رونق بازار شمع   افضل اَلا عما ل در او گشت جمع

    شد عیـان پاکیزه رخسا ری نکو   گنبـد خضراء  اَسرارش بگو

    آ یه ی فتح و یزَکیهم ز رب   فکر تعلیم خلایق زیر لب

    خو د رهابر خد مت مردم بسی   ا ین نیـاید بی دریغ از هر کسی

    انبیا  هر یک بشارت  دا ده  اند    مصطفی را در حد یث آورده ا ند


    ============

    آیکن ( گُل)

    پاسخ:
    عید شما استاد بزرگوار نیز مبارک
    ممنون از نوشته زیباتون که مانند همیشه به وبلاگ بنده حال و هوایی دلنشین داد
    پاینده باشید
  • روابط عمومی شهرداری خوانسار
  • مدیر محترم وبلاگ
    باسلام
    احتراما از جنابعالی دعوت میگردد در نشست صمیمی شهردار خوانسار با وبلاگ نویسان فعال در حیطه مجازی که در روز چهارشنبه 92/11/2 ساعت 15:30 درمحل سالن اجتماعات شهرداری خوانسار برگزار می گردد، حضور بهم رسانید.
                                                قدوم پرمهر شما را به انتظار می نشینیم
                                                      روابط عمومی شهرداری خوانسار
    پاسخ:
    سلام از بنده است
    مایه افتخار است
    ما که وبلاگ نویس فعال نیستیم ولی دستور شهردار عزیز لازم الاجراست
    چشم
  • عباس جنابی
  • سلام
    مهندس جون یه دوتا پست جنجالی بذارید حوصله مون سر رفت بس زیر و رو کردیم این وبلاگو!
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ما را به جنجال چه عباس جان
    فعلا مشکلی با هیچی ندارم ، اگه چیزی به این مغز ناقصم رسید چشم
    اینکه در جواب جنابی گفتید مشکلی ندارم سوعال برام پیش اومد که یعنی باید مشکل پیش بیاد تا آدم شروع کنه به نوشتن؟
    دیروز روزتولدم چندین صفحه کاعذ پر کردم. یعنی تو روزای خیلی خوب هم خیلی چیزا میشه نوشت.
    درمورد تولد بنویسین.مخصوصا که شما شاهد تولد دوتا بچه ی خودتون هم بودید.
    یا نه از همین روزهای مشکل نداشتن که خودش روزمرگی میاره پس خداوند رو باید شاکر باشیم که با مشکلات تنوع برامون می سازه.
    پاسخ:
    تولد شما مبارک
    انشالله صد ساله بشید و همیشه صحیح و سالم باشید
    به نظرم بعضی وقتا ننوشتن خودش یه جور نوشتنه زندانی عزیز
    این روزا درگیر امتحانات پایان ترم و پایان نامه و .... هستم
    کلا ذهنم درگیر اونجاست
    زیاد هم نویسنده خوبی نیستم فقط وقتی یه مشکلی دارم ذهنم قل قل میکنه یه چیزایی میاد توش
    ولی چشم قربان ، سعی میکنم پرکارتر باشم
    بابت اون یکی نظر هم ، ممنون از تاکیدتون ، خودشون دیده بودند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی