خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

بنویسم یا ننویسم

کامران میرمحمدی | يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

امروز یه مطلبی خوندم که خیلی دلم میخواست یه پست بلند بالا بذارم و یه جورایی یه حرفایی به بعضی ها بزنم ولی نشد ، چند بارم نوشتم و پاک کردم بعد به خودم گفتم تو که آدم سیاسی نیستی چرا خودتو قاطی این بازیا میکنی تا تونستم خودمو قانع کنم که ننویسم .

بابا محض رضای خدا بیاید یک کم به فکر خونسار باشیم نه فقط به فکر خودمون

  • کامران میرمحمدی

کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۵)

جانا سخن از زبان ما میگویی.
منم گیرهمین کار برا خونسار شدم که علان زندونی ام کامران خان.
کاش مینوشتید تا مرهم آلام اونهایی باشه که زخم خورده ان.تا اونام بفمن که تنها نیستن و همصدا با شمابشن بلکم اثر کنه.
وقتی که حرفهامون رو به معرض دید دوستامون توی این فضا میذاریم باید بدونیم فقط حرف من نیست. حرف ماهاست.همه ی اون خونساری هایی که هر جاباشن دل و قلبشون برا خونسار میتپه.
ولی این پست شما رو در یک مصرعی خلاصه میکنم:
بگذار تا بگویم هر حرف گفتنی نیست....
پاسخ:
عجب
پس میخاید منم زندونی شم ؟
نه بزرگوار ما همین چهار دیواری آزاد برامون کافیه
ممنون از نظرتون
.
.
.
ممنون حالم جا اومد ولی نمیشه نوشت
  • اسدالله اورعی
  • چی بگم برادر !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    پاسخ:
    شما همین که چیزی هم نگفتید برای من یک دنیا حرفه بزرگوار
    سلام-پادشاهی در یک شب زمستانی در کاخ به نگهبانی بر خورد گفت سردت نیست
    گفت من عادت دارم پادشاه گفت میگویم لباس گرم بیاورند شاه فراموش کرد صبح جنازه نگهبان را پیداکردند که روی دیوار نوشته بود من به سرما عادت داشتم وعادت کرده بودم اما وعده لباس گرمت مرا از پای در آورد
    پاسخ:
    سلام . چه زیبا بود
    ممنون دوست عزیزم
  • عباس جنابی
  • صلوات بفرستید مهندس
    ایراد نداره
    این حرف ها از ابتدا بوده تا انتها هم هست!
    پاسخ:
    من خیلی وقتا صلوات میفرستم
    یعنی زمانه اینو یادم داده
    مخلص شما هم هستم
    شما هرچی دوست داری بنویس
    ولی بعضی وقتاهم مثل من باید روی یخ بنویسی تا زودی آب بشه ...
    پاسخ:
    من رو دلم مینویسم وشکو جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی