خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

سخن بزرگان

کامران میرمحمدی | يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ

بزرگی فرمودند :

از گناه تنفر داشته باش نه از گناهکار .

اگر روزی دشمن پیدا کردی ، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بوده ای .

اگر روزی تهدیدت نمودند ، بدان که در برابرت ناتوانند .

اگر روزی خیانت دیدی ، بدان که قیمتت بالاست .

اگر روزی ترکت کردند ، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد .

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۷)

پس نتیجه میگیریم که شما دشمن پیدا کردین.
تهدید هم شدین.
بهتون خیانت شده.
شما رو ترک کردن؟به فنار...غمتون نباشه مهندس.
پس معلوم شد که خیلی ارزش دارین ...
بالاخره شما هم زندونی شدین رفت پی کارش...
پاسخ:
یعنی میخواستین بگین شما خیلی ارزش دارین ؟
میدونستیم و بهش باور داشتیم زندانی عزیز
دو بند آخر تو کتم نمی‌ره!
پاسخ:
چه عرض کنم
  • نگاه ونشان
  • با نگاه من (اسداله اورعی)
    اولیه با چارتایه بعدی کاملا متفاوت از نظر طبقه بندی توصیه عمومی .
    چارتای آخری جزء دستورات  حفاظت فیزیکی از موقعیتته !،اما اون اولیه راهبرد برای همه ادماست .
    خوب متوجه شدین یا براتون مصداق ما علیه بیارم .؟!
    من به اون چارتا ی آخری هیچ وقعی قائل نشدم .
    پاسخ:
    خوب شما هم جزو بزرگانید پس هر چی شما بگین قربان
  • نگاه و نشان
  • سلام
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام از ماست استاد
    محتاجیم به دعا
    اولی را قبول دارم ولی بقیه رگه هایی از خودخواهی داره.
    پاسخ:
    شما نظرتون بسیار محترمه مهندس جان
    ولی این نظر یکی از بزرگان جهانه
  • عباس جنابی
  • به به سلام بر مهندس عزیزتر از جان
    آقا شدید دلمون تنگتون شده یه جورایی عادت کرده بودم به این هی مزاحمتون باشیم!!
    بدخوا مدخا دارید عکس بدید قبرستون تحویل بگیرید!!!
    موووووون نیکردان
    پاسخ:
    سلام داداش عباس
    خیلی عزیزی
    به خدا منم دلم هواتونو کرده
    یک سر میام پیشتون
    بدخواه چیه داداش اینجا همه خیرخواه آدمند بدخواهی وجود نداره 
    به امید دیدار
  • منیره کامران
  • مردم اغلب بی انصاف بی منطق و خود محورند ولی انان را ببخش اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های نهان متهم میکنند ولی مهربان باش اگر شریف و درستکار باشی فریبت میدهند ولی شریف و درستکار باش نیکیهای امروزت را فراموش میکنند ولی نیکوکار باش بهترینهای خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد و در نهایت میبینی که هر انچه هست همواره میان تو و خدا است نه میان تو و مردم
    پاسخ:
    ممنونم سرکار خانم کامران
    پاینده باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی