خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

گزارش عملکرد دو سال و نیمه نماینده محترم

کامران میرمحمدی | چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۲ ب.ظ

فایل صوتی این گزارش ضمیمه میباشد .

 

 

  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نماینده

گزارش

نظرات  (۲)

  • نگاه ونشان
  • با سلام خدمت اقای میرمحمدی عزیز 
    کل زمان فایل 19.19دقیه وثانیه است خواهشا به میزان 8.20اولیه را از این فایل حذف کن چون هیچ چنگی بدل نمیزنه تازه ممکنی کمی ایجاد تنش نیز کند ...بگذریم 
    از اقای نماینده عزیز بایت طرح شرکت گلسار بسیار ممنونم اینو بهش میگن خط وفکر بالا احسنت بنظرم اگر اقای نماینده محترم تمام تلاششون روی این کار بذاره یه عمری همه مردم چهار شهر دعگوشند خداخیرت بده این کار رو به فرجام برسونش هرجوریم که بخواهی پشتت هستیم .

    اما یه تجربه 
    باری نماینده محترم از اینکه معاون یه وزارتخانه مهم از محل احداث راه اهن در زمان مطالعه بیخبر از شهرهای مجاور ان میباشد جای بسی دلواپسیست مگر میشود یه معاون در سطح وزارت از این مطالعات بدور باشد ونداند که خط راه اهن از چه حوزهای استانی وشهرستانهای مهم اقتصادی میگذرد .جناب اقای میرمحمدی نماینده محترم از قول من که تو بحث نقشه برداری کمی مطالعه کلاسیک وآکادمی دارم خصوصا ترازیابی دقیق برای راه های زمینی که خط اهن ویا همان ریل یکی از انانست اعلام کنید فرتی نمیشود نوشت که یالا این خط سعید اباد و یا تغییر بدین ویا دوشاخش کنید تا شهر خوانسار نیز متنفع از ان گردد این چه معاون فنیست .وبدتر چرا شما چنین خوشحالی از این دست خط (ویا دستور )بی معنی .
    شما اگر موفق به چنین تغییری شوید خیلی خوبست لاکن با مطالعه باید این امر صورت گیرد والبته خوشحالم از اینکه اشاره داشتید که در صورت موافقت از مرحله مطالعات تا زمان اجرا واز ان زمان تا پایان کار وشروع بهره برداری زمانی بیش از دو ونیم دهه (حد اقل )خواهد گذشت (شما به 50سال)اشاره کردین فک میکنم همانطور شود چون امروز اولویتهای غیر قابل پیش بینی تمام فرصتها را از همه جا گرفته واین مشکل اعظم هر سه قوه کشورست ومن از شما به عنوان نماینده  میخواهم در این باب نیز سخن در مجلس شورا به پیش اورید .
    با عرض خسته نباشید خدمت هر دو عزیزان جنابان، میر محمدی نماینده محترم مجلس شورا وجناب میر محمدی نماینده محترم وبلاگیا در این زمینه  
    در پایان،  شما هر دو در جای شریفتان نماینده مردم هستید زنده وپاینده باشید .حقیر ارادتی خاص بخادمین این مرز وبوم ولایتی (شهر خوانسار )دارم .همه جوره در خدمتیم 
    پاسخ:
    ممنون از نظر زیباتون استاد
    نشد که من فایل صوتی رو گوش کنم اما چند نکته و سوعال
    نکته 1:نظر آقای نگاه و نشان جالب بود اون کلمه فرتی مذاقمان را خوش کرد.
    سوعال 1: آیا شما بنگاه تبلیغاتی آقای نماینده هستید؟
    سوعال2: چرا یک وبلاگ شخصی باید بیاد عملکرد نماینده شهرش رو پوشش بده؟
    سوعال 3: این حرفایی که نماینده زده من که نشنیدم از شما می پرسم تا چه حد اون انتظارات مردم خوانسار رومرتفع کرده؟
    سوعال 4 : اصولا نماینده چرا فقط در یک مکان از خوانسار عملکرد دوساله اش رو گفته؟
    سوعال 5: چند نفر توی این سخنرانی بودند که بفهمند نماینده چه کرده و تا چه حد انتظاراتشون جامه عمل پوشانده شده است؟
    نکته 2: من به عنوان یک شهروند که به آقای میرمحمدی به عنوان نماینده شهرم رای دادم عصلن تاکید میکنم عصلــــــــــــن از عملکرد ایشون راضی نیستم حالا بگین آقای نماینده شب تا صبح صبح تا شب توی مجلس حضور داشته و اصلا رختخوابشو اونجا انداخته.
    پاسخ:
    با سلام و عرض تشکر به خاطر ابراز نظرتون
    جواب سوال اول : اون زمان که از ایشون انتقاد تندی کردم نیومدید بگید شما دشمن درجه یک اون هستید یا نه ؟!
    جواب سوال دوم : چرا نباید پوشش بده ؟ نماینده شهرشه و عملکرد نماینده رو از زبان خودش به گوش مردمش میرسونه تا مردم در مورد خوب و بدش تصمیم بگیرند
    جواب سوال سوم : لطفا فایل صوتی رو گوش بدید تا بشنوید جوابتون رو خودتون میگیرید
    جواب سوال چهارم و پنجم : آدرس دفتر نماینده روبروی پاساژ قائم میباشد که برای طرح سوالات و پاسختون میتونید مراجعه کنید

    گذاشتن فایل صوتی عملکرد برای همین نکته شما بود که بدونید از عملکردشون راضی هستید یا نه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی