خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

فاصله شعار تا عمل

کامران میرمحمدی | جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

***** در مطلب سعی کردم با رنگ ها تناقض بین گفته ها و عملکردها را به نمایش گذارم ******

بخش عمده این مطلب در تاریخ سوم مهرماه 1393 آماده شده بود که چون ابتدای کار مهندس اسحاقی بود و نیاز به آرامش در محیط کار داشتند انتشار داده نشد و قرار نبود منتشر شود ولی در مراسم معارفه دیروز شهردار ، سخنرانی آقای رضایی که در خوانسار نیوز متن کامل آن منتشر شده است برآنم داشت تا باعث شوم برخی عزیزان بدانند که اگر مردم سکوت میکنند دلیل بر سادگی آنها نیست بلکه دلیل آن علاقه مندی به شهر و متانت شهروندان است .

جناب آقای رضایی در سخنانشان در این مراسم فرمودند :

اعضای شورای اسلامی شهر با در نظر داشتن شرایط و ضوابط و اولویتها، به شناسایی افراد مستعد و توانمند اقدام نموده و با دریافت رزومه کاری و مطالعه و بررسی ابعاد مختلف شخصیتی افراد، تعدادی از آنان را دعوت به ارائه طرح و برنامه و مصاحبه نمودند و سرانجام فردی انتخاب شد که با بهره مند بودن از نشاط جوانی فضایی را آماده سازد تا جوانان کارآمد با تکیه بر شناخت واقعی از خود ، اعتماد به داشته های خود کنند و وارد صحنه های اجرائی شوند .

رضایی ادامه داد: اگرچه نگاه شورا نگاهی عادلانه به بیرون و درون شهر و مجموعه بوده است اما ........

وی افزود: با جلسات متعدد و مذاکرات به عمل آمده و ارتباط با مردم و مسئولین برای به دست آوردن شناخت واقعی از کاندیداها، اعضای شورا با کمال استقلال در اتخاذ تصمیم از بین گزینه های مطرح شده .........

وی افزود: در این مسیر از تمام فرهیختگان و مجربین شهرستان انتظار همراهی و همگامی داریم و ........

انشاالله در همه قلب هایی که به عشق آبادانی و سربلندی دیار بهشتی خوانسار می تپد همواره صدای همدلی و همراهی شنیده شود .......

 

حال نظر شما را به مطلبی که در سوم مهرماه آماده بود جلب میکنم : 

 

ریاست محترم شورای شهر خوانسار

 اعضاء محترم شورای شهر

با سلام

امروز آمده ام از حق یک شهروند دفاع کنم ، از حق یکی از شهروندانی که با داعیه دفاع از حقوق آنان عکس خود را بر در و دیوار چسباندیم تا نظر مردم را جلب کنیم .

آمده ام تا آینه ای باشم در برابر شما که با شعار شفافیت و صداقت و یکرنگی و مستقل از جریانات سیاسی بودن در صدد بدست آوردن دل شهروندان برآمدید و خدای ناکرده به جهت کسب این کرسی درصدد تغییر افکار مردم از واقعیات خودتان نکوشیدید .

جناب آقای سجادی از شما شروع میکنم که به جز عضو شورای شهر ، لباس مطهر روحانیت به تن دارید و بیشترین آراء مردم را به سمت خود جلب کردید .

در زمان ارائه نامه رسمی من به شورا و اعلام آمادگی برای احراز پست شهردار ، جنابعالی ریاست شورا را بعهده داشتید . چنانچه من میدانم هر گونه اتفاق یا مطلبی در زمان جلسات شورا در صورتجلسه آنروز ثبت میگردد . لطفا به من اثبات کنید اشتباه میکنم و صورتجلسه روز سوم شهریورماه را به بنده نشان دهید که نیم ساعت از جلسه آنروز به بحث در مورد نامه من اختصاص داده شده و رسما یکی از شهروندان درخواست شرکت در پروسه انتخاب شهردار را داشته است و شماره ثبت نامه را به بنده بفرمائید .

آقای رضائی اکنون روی صحبتم با شماست که در زمان اتفاق روز کلنگ فرهنگسرا برافروخته از این شدید که دنبال میز ریاست نبوده اید و آن اتفاق یک بازی سیاسی نبوده است و برای این عضو شورا شده اید که درد مردم را درمان کنید و در جلسات مختلف اذعان داشتید که حرف مردم را میشنوید و منتخب مردم هستید و ....

در زمان انتخاب شهردار جنابعالی ریاست شورا را بعهده داشتید . آیا وظیفه خود احساس نکردید از تمامی گزینه های مورد بحث و کاندیداها دعوت به ارائه برنامه کنید و همه را مورد گزینش قرار دهید ؟!

آیا وظیفه خود نمیدانید مردم را از چگونگی روند گزینش شهردار و آیتم های مورد نظر برای گزینش و برنامه های داده شده توسط کاندیداها مطلع سازید ؟!

اکنون روی صحبتم با نایب رئیس شورای شهر جناب آقای قربانی پور میباشد ، روی صحبتم با یکی از افراد شوراست که بیش از دیگران دم از روشنفکری و جوانگرائی و مستقل بودن میزند . آیا شما نبودید که در جواب سوال من که آیا فلان کس شهردار شده فرمودید : بابا چرا اینقدر عجولید ؟ چند ماهه به دنیا اومدید ؟ جوان بودن فلان کس جرم محسوب نمیشود باید دید لیاقت چنین پستی را دارد یا نه . باید برنامه بدهد تا بررسی شود و .....

آیا جزو وظایف خود نمیدانستید که لیاقت همه را بررسی کنید ؟!

آیا شما هم جزو افراد با حب و بغض شخصی بودید یا اینکه برعکس شعارهایتان مصلحت اندیش و سوار بر موج مصلحت ؟! حال آن مصلحت هر چه می خواهد باشد !!

اکنون با بقیه اعضاء شورا هستم . عضو شورا بودن صرفا نگاه به نظر دیگران و تابعیت از یک شخص یا یک جریان است یا هفت نفر منتخب صاحب ایده و عقیده مستقل انتخاب شده اند ؟!

امروز سوالاتی ذهن من را مشغول کرده که از شما میپرسم :

در انتخاب شهردار ، داشتن حب و بغض شخصی دخیل نبوده ؟ چونکه به نامه رسمی یک شهروند ساده اهمیت ندادید و حتی در پروسه اثبات لیاقت نیز قرار ندادیدش !

در انتخاب شهردار ، کاملا مستقل عمل کردید ؟ چون در پروسه انتخابتان از همان دو گزینه ای که از ابتدا در گوش مردم زمزمه میشد بدون محک زدن تمامی گزینه ها یکی را برگزیدید !

در انتخاب شهردار ، کفایت لازم  بعنوان شورای شهر نشان داده شد ؟ چونکه در یکی از مهمترین وظایف شورا که انتخاب شهردار است طبق عرف و اخلاق اجتماعی رفتار نکردید !

در انتخاب شهردار ، شفافیت لازم وجود داشت ؟ چون در یکسال و نیم دوران تصدی این کرسی شفافیت لازم در هیچ زمینه ای دیده نشد حتی در انتخاب شهردار و رسیدگی به نامه رسمی یک شهروند عادی !

امروز من خوشحالم که حداقل به من اثبات شد که نام کامران میرمحمدی برای عده ای دوستان هراسنده شده چون آینه ایست در برابر کسانی که حرف و عملشان یکی نیست .( توضیح در ذیل مطلب )

امروز به شما میگویم که از انتخاب مهندس اسحاقی بعنوان شهردار بسیار خرسندم و ایشان را لایق این پست می دانم و قطعا خودم را بالاتر از ایشان نمیدانم و اگر حرفهای قبلی را زدم صرفا بدلیل بی توجهی منتخبین مردم به درخواست مردم بوده و اثبات اینکه شعار با عمل فرسنگها فاصله دارد .

اهل چاپلوسی نیستم چون نیازی به آن ندارم ، نیازی به رانت ندارم ، نیازی به محبوبیت ندارم چون در خانواده ام به حد وفور دارم ، نیازی به ریاست ندارم و به حمدلله نیاز مالی هم ندارم .

دلم برای شهرم می تپد ، شعار هم نمیدهم ، صادقم ، بی غل و غش ، یکرنگ ، راستگو و شفاف .

باز تکرار میکنم به لحاظ مالی نیازی به شهردار شدن نداشتم چون حداقل درآمد ماهیانه من چند برابر حقوق یک شهردار است ، چنانچه لازم باشد به هرکدام از دوستان اثبات میکنم چون اهل شعار نیستم .

به لحاظ جایگاهی نیز نیازی به این پست نداشتم چون 17 سال مدیریت را تجربه کرده ام .

به لحاظ سیاسی هم نیازی نداشتم چون از سیاست بازی بیزارم و با آرامش کنار خانواده زندگی کردن را ترجیح میدهم .

فقط خود را کاندیدای شهرداری اعلام کردم که جوانان جرات ابراز خود را پیدا کنند و به شما اثبات کنم که از شعار تا عمل فرسنگها فاصله است .

من خود را نیازمند به هیچکدام از چیزهایی که برای برخی مهم است نمیدانم .

چون تحصیلات عالیه دارم ، چون 17 سال رزومه کاری سنگین دارم ، چون نیاز مالی ندارم ، چون مستقلم به افکار و داشته های خودم ، چون کامران میرمحمدی هستم و به خود ایمان دارم .

 

 

 

                            والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

                                  سید کامران میرمحمدی

                                    دوم مهرماه 1393

 

(توضیح بند یاد شده)  :

در روز دوم مهرماه پیش نویس این نامه را نوشتم و قصد کردم در جلسه بعدی شورا مراجعه کرده و نامه را برای اعضاء شورا خوانده و تحویل ایشان دهم ، همانروز طی تماس تلفنی با آقای قربانی پور گفتم که قصد ارائه یک نامه به شورا دارم و صحبتهائی نیز در زمینه موضوع نامه کردم و تماس به اتمام رسید .

در طول روز کمی فکر کرده و برای جلوگیری از تشنجات احتمالی و آرامش شهردار جدید در بدو کار از ارائه نامه پشیمان شدم .

فردا صبح برای پرداخت بدهی که به آقای قربانی پور داشتم ( بابت خرید از مغازه ایشان ) به ایشان مراجعه کرده و حساب کتابمان را بررسی کردیم ، در پایان ایشان از مطرح کردن نامه صحبت کردند که گفتم پشیمان شدم و .... اصرار کردند که متن نامه چه بوده ، پیش نویس آن همراهم بود که برایشان خواندم .... در پایان ایشان فرمودند مطرح کردن آن ایرادی ندارد و میتوانید به شورا ارائه کنید حتی فرمودند: من به آقای رضائی گفته ام که شما میخواهید در جلسه شورا نامه ای مطرح کنید ..... در پایان فرمودند فکر کنید ، اگر صلاح دانستید نامه را مطرح کنید . بنده از ایشان خداحافظی کردم و رفتم .

بعداز ظهر آنروز جلسه شورا بود ، ساعت 5 ، طبق معمول هر روز زوج ، مقداری فکر کردم و مطرح کردن نامه را در آن شرایط صلاح ندانستم و ترجیح دادم متن سه خطی با مضمون تشکر از انتخاب اصلح شهردار توسط شورای محترم آماده کرده و در شورا بخوانم که به موضوعات حاشیه ای پایان دهم .... متن را در سه خط آماده کردم و آماده حضور در جلسه شورا شدم .... ساعت 5 بود ، درب شورا باز بود ، در زدم و با گرفتن اجازه وارد شدم ، استقبال گرمی شد ، ضمن احوالپرسی از تک تک عزیزان به دعوت دوستان روی صندلی نشستم ، در اولین جمله گفتم قصد مزاحمت زیاد ندارم فقط نامه کوتاهی است بخوانم و رفع زحمت میکنم ، در کمال ناباوری آقای رضائی فرمودند نمیشود و میبایست از قبل هماهنگ میکردید !!!! عرض کردم با آقای قربانی پور هماهنگ کردم ، فرمودند : ایشان یک چنین تصمیمی نمیتوانند بگیرند و میبایست با من هماهنگ میکردید .... صلاح را بر ادامه بحث ندانستم و تشکر کردم و از مزاحمت ایجاد شده عذرخواهی کردم و قصد خروج کردم که در بین راه خروج به آقای قربانی پور عرض کردم : شما نمیتوانستید بعنوان نایب رئیس شورا همچین تصمیمی بگیرید ؟! پس چرا فرمودید نامه را ارائه کنم ؟! ....  و خارج شدم

 

(( تحلیل این مطلب و برخورد شورا را با یک فرد عادی از مردم شاید هم یک عضو علی البدل شورا و مطالب ارائه شده در سخنرانی را به شما خوانندگان محترم میسپارم .))

 

**** فایل صوتی حضور در جلسه شورا و صحبتهای انجام شده موجود است

 

پاینده باشید

 

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۱۲)

من خیلی لذت بردم که شما خودتون رو در معرض انتخاب قرار دادید. 
به نظر باید شما رو دعوت میکردند تا برنامه ارائه بدید و اون رو تو صورتجلسات ثبت میکردند. امیدوارم دلیل کارشون رو توضیح بدند.
در مورد این بند آخر هم واقعا متعجبم. یعنی آقای رضایی در این حد هم معاون خودشون رو قبول ندارند؟ و حتی اون رو پیش یه فرد خارج از شورا بیان میکنند؟ امیدوارم در این زمینه هم توضیح بدند.

سلام
واقعیت اینه که من خیلی با نظرات شما موافق نیستم و نمی دون م این نظر را تو سایت میذارید یا نه ولی با این حال اون جه تو دلمه رو میگم
آقای مهندس فکر نمیکنید دچار یه جور اعتماد به نفس کاذب هستید ؟
چرا اینقدر من من میکنید ؟ من مدیرم من پولدارم من حقوقم زیاده من.....
با این چیزی که منتشر کردید هر کس بخونه متوجه میشه از شهدار نشدن خودتون ناراحتید
در شهر شایع شده شما رو به شورا توسط پسر عموتون برای تصدی شهرداری توصیه کردن
به نظر میرسه از شهدار شدن اقای اسحاقی خوشحال نیستید این از متنی که نوشتید مشخصه
جمله اخرم نظر قلبی من نسبت به شماست
درسته که شما الان مدیر یه شرکت نسبتا بزرگ هستید ولی جاه طلبی و زیاده خواهی و میل به دیده شدن در شما باعث شده برای رسیدن به مقامی هر چند اندک در شهر خودتان به هر چیزی چنگ بزنید و مدام دست و پا بزنید
شما میخواهید دیده شوید
حرف دلم بود اگر ناراحت شدید ببخشید
موفق و پیروز باشید

پاسخ:
منصف عزیز
ممنون از نظرتون
نظر شما برای من محترمه و قطعا منتشر میکنم و در واقع تا کنون تمامی نظرات رو منتشر کردم فقط جاهایی که بی احترامی به شخص خاصی بوده رو سانسور کردم .
در مورد اعتماد به نفس کاذب صحبت کردید . لطف کنید بگید چرا کاذب ؟! یعنی شما فکر میکنید رزومه من برای مکانهایی که کاندیدا شدم کمه ؟! مثلا شورای شهر یا شهرداری ؟! یا کسانی که توی اون مکانها بوده و خواهند بود ، حتی در شهرهای بزرگ ، چه رزومه ای دارند ؟!!! پس قاعدتا کاذب نیست ....
من من رو شما اشتباه برداشت کردید دوست من ، چون دوستان به دنبال شایعه پراکنی و خورد کردن شخصیت هستند برای بزرگنمایی خودشان ، مجبورم برای جلوگیری از شایعات برخی حرفها را بزنم ، ضمنا من نگفتم پولدارم گفتم بی نیازم دوست عزیز ....
در مورد برداشت دوستان ، هرچه انصافشان حکم کند برای من با ارزش است .
در مورد شایعه باید خدمتتان عرض کنم من توصیه ای نبودم و اگر متن را کامل خوانده بودید متوجه میشدید که خودم نامه به شورا دادم و .....ضمنا شایعه و شایعه پراکن متاسفانه در شهر ما زیاده و منصف متاسفانه کم .
در مورد نظر شخصیتون باید بگم شهردار شهر کوچکی مثل خوانسار جاه طلبی به حساب نمیاد چون اگر در محیط کار باشید میبینید که مدیریت یک شرکت موفق در صنعت به مراتب بهتر است چون در مواقعی باعث رجوع و رفع نیاز شهردار و فرماندار و .... نیز میگردند .
من دوسال است منتقدم و از این حرفها زیاد شنیدم که دلسرد شوم ولی همچنان به خاطر شهرم و سرافرازی اون اشکالات رو رصد میکنم و بازگو میکنم .

در پایان شما که انتظار ثبت عمومی نظرتون رو دارید بهتر بود خودتون رو معرفی میکردید گرچه میتونم حدس بزنم کدام عزیز هستید ولی خودتون صلاح ندونستید من هم نمیگم .

دوست عزیزم
پیروز باشید
  • عباس جنابی
  • از همون روزی که نتیجه ی انتخابات شورا رو دیدم واقعا دلسرد و ناامید شدم
    حقمونه
    وقتی این شورای فعلی رو با شورای سابق مقایسه می کنم واقعا مخم سوت می کشه. ترجیح میدم اصلا نظر ندم فقط از عمق وجودم متأسفم واقعا برای خودم و مردم شهرم بابت این انتخاب .... وقتی انتخاب کردن هامون احساسی باشه نتیجه ش این میشه، امیدوارم هرچه زودتر این چند سال باقی مونده بگذره و این شورا به پایان کارش برسه
  • درنگ نامه
  • جناب مهندس شهامت شما در گفتن انتقادهایتان ستودنی است .
    به هر حال مباحث مطرح شده ی شما قابل تامل است و احساس می کنم باید شورا به سوال هایتان پاسخ دهد . نمی دانم شاید هم به صورت خصوصی پاسخهایشان را بنویسند .
    ولی چه خوب است که طوری جواب دهند تا عموم مردم بتوانند از جوابیه ی شورا آگاه بشند .
  • نگاه ونشان
  • قای میرمحمدی عزیز سلام

    اینجانب اسداله اورعی همه افراد محترم فعلی شورا را با دودلیل کاملا واضح ، نه لازم ونه کافی برای مشروح وظایف شورای شهر میدانم ....شورا نباید سیاسی عمل کند ،افراد شورا حداقل از دو علم مهندسی وبهداشتی در حد نیاز باید برخوردار باشند ،از کسانیکه قبلا شهرت خوبی برای فعالیت در زمینه توسعه شهری ومقدماات ان ندارند نباید استفاده نمود ،بطور خاص اگر چنانچه به برادر عزیزمان جناب سجادی برنخورد لزومی به حضور ایشان نبود ،خدای ناکرده اگر هجمه افکار عمومی چه به حق وچه به ناحق بسمت شورا نشانه رود قاموس روحانیت کمی دچار سوال بی ربط خواهد شد .....قبلا هم در مورد برخی از افراد کنونی بطور واضح مطالبی را مطرح نمودم لاکن مورد توجه قرار نگرفت حتی یکی از اعضای کنونی شورا مرا مورد مواخذه قرار داد این فرد دقیقا ماشین امضاءودستورپذیرست واز خودش اصلا نمیتواند و هیچ اراده ئی ندارد وباندازه میداند که فرمان بری کند نه بیشتر البته یکی دو نفر دیگرهم در این شورا چنین خاصییتی دارند .......
    بطور کلی این خطابه من به سمت همه عزیزان شورائیست
    ((عزیزان محترم شورا خواهشمندم اگر سیاسیت بازید از این حیطه کاری خارج شوید ،در مرامنامه شورا صرفا خدمت به مردم گزینه اصلیست پایه گذار این دایره مردمی اقای شهید بهشتی بودند پس برای احترام به بینش این شخصیت بزرگ ومنطقی تعریف این ارگان را با سهل انگاری وبی کفایتی خودمان از بین نبریم ،نکند روزی فرا برسد که گروهی در راس تصمیم به انحلال این ارگان مردمی بگیرند .عزیزان محترم شورا اگر اهل تحقیق وپژوهش در زمینه فعالیت به مردم نیستید وسواد چنین کاری را ندارید از این حوزه استعفا دهید .......شورا محلیست برای رتق وفتق امور جاری مردم که اجمالا بیشتر به عمران وابادای وامور بهداشتی مردم بر میگردد .....متاسفم که مجبور شدم تمام اعضای محترم فعلی شورا را در دو بخش یاد شده تقسیم کنم      .....حداقل من بیش از این دو مورد تقسیم دیگری سراغ ندارم .......

    اقای میرمحمدی چند کلامی هم برای شما در نظر دارم
    اولا  خوب کردید که وارد بر عرصه کانیداتور شهرداری شدید بسیار خوشحالم رزومه خوبی دارید موفق باشید .....

    دوما(ثانیا)شما متاسفانه دارید وارد به جولانگاهی میشوید که برخی منتظر انند من پیش بینیم اینه که در اینده نزدیک مستاصل میشوید گول نخورید .
    به عقیده من دیگه تویه جلسات شورا شرکت نکنید اگر یادتان باشد قبلا نیز این توصیه را به شما داشتم .

    ثالثا (سوما)به توصیه افراد خوب در شهر توجه کنید من میدانم که شما از علاقه مندان اقای توحیدی هستید سعی کنید از این ایشان مشورت بگیرید ...
    رابعا (چهاما)به سوالاتی که در ان اعوجاج وگمراهی میبینید نه واکنشی نشان دهید واگر هم نمیتوانید جواب مستقیمی بدهید از حاشیه بپرهیزید ....

    نمیخواهم موج سواری کنم اما در مورد شناخت برخی از افرادیکه اینجابرای شما پیام میگذارند کاملا دچار سوءتفاهم شده اید گاهی نظراتی را میبینم که قصدشان تضعیف شماست وبرعکس شما به ورطه باتلاقی اناند پناه میبرید .....وهمینطور بکه دوستانی را میبینم که کاملا با وآزه های سخت به استقبال شما میایند ولی در نهایت سراغ از ابدیدهگی شما را میجویند .....


    ایراد کلی من به شما اینست که 17 سال کار در امور سخت مهندسی را با بالا نگه داشتن پرچم گروهی ویا به زیر کشیدن لوای گروه دیگر مقایسه نکنید


    به جمله زیر که برادشت اقای مهندس صاحبی از کلام وزین شهید چمران است نظرتان را جلب کرده وبا این نظر که به صورت سوال از شما است ختم بحث میکنم

    ((ایا اگر روزی وارد بر جرگه دولت وسایر ارگانهای خدماتی به مردم شدی ویدید که نمیتوانید به کار ادامه دهید ایا اهل کناره گیری هستید یا خیر این تقوای انسانی اکتسابی در شما نهادینه است یا منهدمست ))
    (مرجع وماخذ پاراگراف آخر این متن تقدیمی :پست ((چ))وبلاگ پرنده میداند است)

    پاسخ:
    با توجه به اینکه جناب آقای اورعی خود را کامل معرفی نمودند و نظر دادند جسارت حذف بخشی از نظر را به خودم ندادم .
    چون ایشان را میشناسم و میدانم قصد توهین به شخص خاصی را ندارند و ذاتا انسان رک گوئی هستند.
    سپاسگذارم از نظرتان
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آقای جنابی...لطف کنید در دوره ی بعد ******* که لایق شورای شهر هستند تشویق به شرکت در انتخابات کنید....
    پاسخ:
    دوست عزیز با عرض سلام
    با عرض پوزش قسمتی از نظر شما امکان نمایش نداشت
    من از همین وبلاگ توضیحات شورا رو پیگیری میکنم!
    و امیدوارم قانع کننده باشه .
    به نظر من شورا دنبال فردی میگشت که تابع و مطیعش باشه و شما چون به نظرشون آدم تابعی نبودید و صاحب نظر بودید برای اینکه خطر فشار مردمی رو نداشته باشند ریسک برنامه گرفتن و مطرح کردنتونو نپذیرفتند
    من هم از اینکه خودتون رو برای پست شهرداری کاندیدا کردید سپاسگزارم. به هر حال در شهر کوچک ما کار جدید و ارزشمندیه.

    اینکه روند تصمیم گیری شورا چه بوده با توجه به ماهیت انتخابی این نهاد به احتمال زیاد روندی دموکراتیک بوده. خود اعضای شورا از سوی مردم منتصب شدند نه شخص خاصی که بخواهند وامدارش باشند.

    در نهایت نامه شما حتی اگر مضمونی تندتر هم می داشت باید اجازه طرح آن در شورا داده می شد. از انتقاد نباید هراس داشت، از خواندن پاراگراف آخر که نوشته بودید اجازه قرائت نامه در شورا داده نشد، ناراحت شدم.
    دوست گرامی
    برای این آقایون مردم و حرف اونها اصلا اهمیت نداره
    خودتو معطل چی کردی ؟
    اینها فقط خودشونو میبینند و منافع شخصیشون
    معلومه که آقای رضایی نمیذاره شما رشد کنی ، چندین ساله میشناسمش که میگم
    آقای قربانی هم که از حرفاش و شعارهاش خیلی فاصله گرفته و اصلا اون آدم قبل از شورا نیست دیگه
    آقای شهردارم که روندش نشون میده مثل این آقایونه و برای حرف مردم تره هم خورد نمیکنه
    بعد از مطلب برگهای شما دقت کردم جمع آوری اونها کمتر شد یا بهتره بگم دیگه جمع نشد و یه جورایی لجبازی کرد
    در هر حال خودتو خسته نکن آقاجان
    ما یک مدت این کارو کردیم خسته شدیم
    زندگیتو بکن
  • خونساری اصیل
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آقای رضائی الان خودشو همه کاره شهر میدونه
    تو مراسم معارفه شهردار خود شهردار حرف نمیزنه و این آقا حرف میزنه
    ایشون دنبال یه همچین آدمی میگشت نه دنبال یکی مثل حج حسن که تیز و برنده باشه و فقط به فکر مردم
    این آدم فقط به فکر **** **** ******* ** **** **** **** ** **** **** *****
    احتمالا حس کرده شما دارید بزرگ میشید
    پاسخ:
    دوست عزیز
    معتقدم یک مقدار تندروی کردید
    ایشون انسان محترمیه و تمام تلاششو برای شهر داره میکنه
    قطعا کاستی هایی هم داره ، که قطعا همه ما داریم
    لطفا بدون مدرک شخصیت افراد را زیر سوال نبریم
    ممنون از نظرتون
  • علی معصومی
  • افسوس و صد افسوس 
    واقعا جای تاسف داره که یک شهروند توی شهرداری و شورای شهر اجازه حرف زدن بدون هماهنگی نداشته باشه.
    فکر کنم واژه ارباب رجوع برای دوستان باید بیشتر توضیح داده بشه "ارباب+رجوع" 
    فاصله شعار ها تا عمل ها خیلیه بیشتر شعار ها برای رسیدن به قدرته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی