خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

جوابیه مطلب (( فاصله شعار تا عمل ))

کامران میرمحمدی | سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ

جوابیه دوست عزیزم جناب آقای قربانی پور ( عضو محترم شورای شهر ) به مطلب اخیر بنده را در وبلاگ شخصی ایشان از طریق لینک زیر دنبال بفرمائید .

http://ghorbanipoor.ir/1393/09/03-2

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۷)

  • محمود قربانی پور
  • جناب میرمحمدی:
    در متن جوابیه اینجانب در قسمتی اشتباها به جای اینکه نوشته شود برعکس شما نوشته شده بود مانند شما بومی نبود که ضمن اصلاح و توضیح در قسمت نظرات از این بابت عذرخواهی می کنم.
    پاسخ:
    محمود جان
    بنده هم تعجب کردم و با توجه به شناختی که از شما دارم اصلا انتظار یک همچین کلمه ای را نداشتم ،  به همین دلیل تند جواب دادم .
    اگر جواب بنده تند بود عذرخواهی میکنم چون بابت این حرف خیلی تعجب کردم
    ممنون که توضیح دادی

  • نگاه و نشان
  • جناب میر محمدی لطف کنید تمام نظرات موجود در پست اشاره شده را از وب اقای قربانی پور به اینجا منتقل نمائید تا هر کسی به هریک از وب شما یا ایشان مراجعه نمودند از همه ماجرا با خبر باشند .

    یه سوال از مسئولین شهری دارم (( ایا همین الان چه تعداد از مسئولین اداری شهر خوانسار غیر بومیند وبه چه علت ))؟!

    برخی از دوستان میدانند که من بنده اسداله اورعی تقریبا 6الی 7 سال پیش برای روی کار امدن جوانان تحصیل کرده شهرستان خوانسار پیشنهاد مطرح کردن لیست افرادی که ضمن خوانساری بودنشان از سواد اکادمی وهمینطور تجربه مدیریتی و.....برخودارند استفاده شود ،و بخش مدیریت شهر را عهده دار شوند حتی تعدادی را نیز به برخی از دست اندکاران وقت در فرمانداری وارگانهای دیگر معرفی نمودم که اغلب با دلگرمی حرفم را پذیرفتند اما در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد .....بگذریم 

    جوابیه ی اقای قربانی پور برای شما مایه ی دلگرمی شده چون پاسختان را دریافتید اما ایا این نهاد جواب همه مردم را میدهند ،فکر نمیکنید که حتی اگر شما این ماجرا را از راهی دیگر به جناب قربانی ویا هریک از اعضای محترم شورا میرساندید شاید جوابی دریافت نمیکردید پس ....ببخشید اگر این حرف رو میزنم شما باید از دوستان وبلاگی شهر خوانسار در وهله اول تشکر کنید که سایرین بدانند این فضای مجازی که شامل اقای کمش ....خانم هیچکس ....خانم زندانی .....پرنده میداند ......اقای نبی .....اقای جنابی ......چلچو ....بهار توبه شکن ...وشکو .....وسایرین بسیار قدرتمند ،دانا ،بصیر والبته با شرف وبا ادب هستند .....(نگاه ونشان نیز در امتداد این عزیزان )برای  خدمت به همه خوانسار خوانساریم ......من هم دلم برای خوانساری میتپد که  گاهی صدای دلنواز خطیبانی چون علما از منارههای تبلیغاتی ان گوشمان را مینواخت واز بد حادثه امروز گوشمان وچشممان جوانانی را میبیند که در تلاطم اعتیاد وووطلاق وووونفاق وووووریا ووووو.....غیره .

    اگر جسارت نباشد من هنوز منتظرم تا بطور رسمی پاسخی از سوی نهاد مردمی شورا دریافت کنم البته اینجا .
    من نه بر علیه شما ونه بر له شما اینجا حرفی زده ام من فقط بخاطر شهرم مطالبی را گفتم خدای ناکرده قصد هیچ فریبکاری در کار نیست این را گفتم تا در آینده تشبثی بوجود نیاید .
    پاسخ:
    آقای اورعی عزیز
    جوابیه آقای قربانی پور بیشتر شخصی است نه شورایی ( خودشان فرمودند ) و اینکه ایشان جواب دادند نشان از شخصیت والای ایشان دارد .
    در مورد انتقال پاسخها متاسفانه همچین امکانی در وبلاگها وجود ندارد فقط میتوان لینک داد که این کار را کردم
    باز هم مانند همیشه از نظراتتون و حمایتهاتون سپاسگذارم
    فکر میکنم بهترین فرد برای ریاست شورا آقای قربانی پور بوده و هست چون حرف مردم رو میشنوه و براش ارزش قایله
  • محمود قربانی پور
  • ضمن احترام به دوستی که با عنوان ناشناس ابراز لطف داشتند خواهشمند است سعی شود در این فضا شخصی و احساسی برخورد نکنیم. ریاست شورا مانند عضو شوراست با بار مسئولیتی بیشتر و وظایف سنگین تر.
  • درنگ نامه
  • ان شالله جناب قربانی پور به سایر مسائل مطرح شده پیرامون شورا و نیز مسائل مرتبط شهر در سایر وبلاگها هم در آینده توجه خواند داشت . و فقط به وبلاگ دوست گرامیشان جناب میرمحمدی و آن هم فقط همین پست توجه نخواهند کرد .
    هرچند با شناختی که از شخصیت والای ایشون سراغ دارم ، قطعا همینطور هم خواهد بود .
     ( منش آقا خسرو داره برام کم کم تداعی میشه ) ان شالله
    سلام کامران جان
    دوست داشتم محرم بیشتر ببینمتون که متاسفانه مقدور نشد
    ............
    از اینکه مردم ومسئولین به بحث ونظر وگفتگو بپردازند
    و یک مسئول در مقام پاسخگویی برآید باعث مسرت است و نوید بخش رایحه خدمت وابادانی در خوانسار
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام محمد جان
    یک نظر دیدیمتون که برای ما کفایت کرد که همین هم ازمون دریغ نکردید
    دوستت داریم برادر
  • عباس جنابی
  • حالا باز من اگه یه چیزی بگم مسخرم می کنند!
    پاسخ:
    تو چون دوست داشتنی هستی همه باهات شوخی میکنند عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی