خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

نگاه جدید به جذب توریست

کامران میرمحمدی | دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ق.ظ

به قول قدیمیا (( امروز یه خیر بزرگ از سرم گذشت ))

تقریبا 20 روز پیش مطلبی در وبلاگم درج کردم با عنوان نظافت شهری .

میتونم بگم که هیچ توجهی به اون نشد و فقط با درج مطلبی در سایت شهرداری و خوانسار نیوز با عنوان (( جمع آوری روزانه 5 کامیون برگ توسط شهرداری )) در صدد توجیه برآمدند .

البته چنانچه روزی 5 کامیون برگ جمع آوری میشد و .... که این حجم برگ باقی نمیموند و حجم

برگهای جمع آوری شده برای کود الان میبایست حداقل 5 هزار متر مکعب میبود ( اگر دو ماه و نیم جمع آوری میشد .)

بماند .....

حالا فرض بگیریم برف سنگینی بیاد ، حتما در جواب اینکه چرا تردد درست انجام نمیشه و .... همین جواب میاد و باید منتظر بشیم تا روزی 5 کامیون برف روبی بشه تا ببینیم کی تموم میشه و .....

چند روز بعد از مطلبم ، اتفاقی 5 صبح جهت مسافرت کاری از منزل خارج شدم که با صحنه زیر مواجه شدم و عکس گرفتم !!!!!







البته دیگه روی این بحث حرفی نزدم چون دیدم وقتی شنیده نمیشه گفتن نداره .....

تا اینکه امروز صبح وقتی به سمت محل کارم حرکت میکردم ، چون خیابان خشک بود با خیال راحت حرکت میکردم که در بلوار معلم ، در محله چهارباغ یک لحظه اختیار ماشین  از دستم خارج شد و شروع به چرخیدن کرد و به هر جون کندنی بود از برخورد با جدول وسط بلوار و افتادن داخل جوب و برخورد با دو ماشین دیگه که اونها هم می چرخیدند جلوگیری کردم و خلاصه خدا به من رحم کرد و رد شدم ....

چند دقیقه ای ایستادم تا نفسم جا اومد و حرکت کردم . داشتم فکر میکردم که چرا اینطوری شد و چطور شد که تصادف نکردم و ..... که تلفنم زنگ خورد . یکی از دوستان بود ، گفت داری میری گلپایگان توی بلوار معلم مراقب باش ..... خیلی تعجب کردم گفتم مگه چی شده ؟! گفت 3 تا ماشین بعلت یخ زدگی جاده تصادف شدید کردند و همه ماشین ها تعادلشون رو تو این قسمت از دست میدند و ....

فوری برگشتم .....

دیدم راست میگه 3 تا تصادف شده .....

پیگیر علت این یخ زدگی شدم که متوجه شدم کار همون برگهای ناقلاست !!!

برگها مسیرهای عبور آب رو بسته بودند و آب از جوبها بیرون زده بود و تقریبا 2000 متر مربع از بلوار تبدیل شده بود به (( پیست پاتیناژ ))

خوب این هم یک نوع نگاه به جذب توریسته !!!!!

- فرش کردن خیابانها با برگهای زیبا و زیباسازی آسفالت و پیاده رو

- ایجاد پیست پاتیناژ در خیابانها

- لابد در آینده نزدیک پیست اسکی روی یخ و برف در خیابانها و ....


خلاصه امروز (( یه خیری از سرمون گذشت )) تا خیر بعدی چه باشد ....!!

 


  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۷)

خوشحالم که به خیر گذشت.
امیدوارم شهرداری دقت بیشتری در زمینه یخبندان داشته باشه. یخ هم نامرئیه و هم خطرناک.
پاسخ:
برای من به خیر گذشت کمش جان ولی سه نفر دیگه خیری از این موضوع ندیدند و ضرر و زیان زیادی خوردند که شاید جبرانش براشون خیلی سخت باشه
عکسهای زیبایی بود
ممنون که باعث شدید یه بار مجازی بیایم خونسار وبریم :)
پاسخ:
ممنون عزیزم
امیدوارم با عکسهای زیباتری افتخار سفر مجازیتو داشته باشم

وای چه خبر بوده.

حالا ضرر مالی اون ماشینا که چیزی نیست  میدونید استرسش آدمو بدتر زح ترک میکنه.دیگه آدم میترسه بیادتو خیابون ناغافل تلاپی میخوری زمین و هیچکس هم نیست که به دادت برسه...

پاسخ:
زندانی محترم
ضرر مالی اونها هم خیلیه
مگه یه پیکان چقدر قیمت داره که یک بنده خدا با هزار قرض و قوله خریده حالا مثلا با این تصادف یک میلیون خرجش بشه و یک میلیون هم از قیمت ماشینش بیوفته که یک نفر دیگه سهل انگاری کرده ....
اگه ماشین من بود که به این راحتی ......
ول کن بابا
  • درنگ نامه
  • یخ ؟!
    برگ ؟!
    تصادف ؟!
    کو پسر ؟!!
    چرا توهمی شدی ؟!
    اینجا خونساره ، از این چیزا توش اتفاق نمی افته !!!
    مهندس شاید گلپایگان بوده حواستون نیست !!! هان ؟!

    راستی دزدیها هم که همچنان ادامه داره !!! چند شب پیش چهارباغ خونه ی یکی از همسایه ها رو زدند !!!
    بهتره دیگه چیزی نگیم ! وگرنه میگند چرا صاحبش اطلاع نداده رفته تا سوپری سر کوچه ! چرا اصلا جو میدی ! چرا دروغ میگی ! میایم میگیریمتا !
    پاسخ:
    باشه بابا چرا میزنی ایمان جان
    دیگه حرف نمیزنم
    اصلا اشتباه کردم . خواب دیدم .....
    داری نوید گونی میدی بهم ها ....

    اونم دزدی نبوده الکی گفتن ....

    عزیزم از گفتن حق هراسی نداشته باش چون خدا باهاته ، مگه حرفی خارج از چارچوب قوانین میزنیم که بترسیم ؟!
    اونها که قوانین رو درست انجام نمیدند باید بترسند از نگاه مردم ......
    قوی باش مرد
    وضعیت اون روز خیابون بسیار بد بود و اگر متوجه حضور پلیس یا ماشین های تصادف کرده نمیشدی و سرعت ماشین رو کم نمیکردی مشخص نبود چند ماشین دیگر هم به این روز دچار می شدند . یکی از اتفاقات خطرناک دیگه ای هم که با بارش برف شاهدش هستیم لغزندگی خیابون 13 محرم هست که بسیار خطر افرینه و امیدوارم مسولین هر چه زودتر فکری برای رفع این مشکل بکنند
    :))
    فک کن!
    همه جا پیاده رو هاش سنگ فرشه، خونسار برگ فرش :ا
    پاسخ:
    خیابونا همه جام آسفالته
    خونسار یخبرگ
    :))))))))
  • عباس جنابی
  • سلام
    مهندس جان همه ی اینها به کنار
    وقتی ادعا می کنیم شهر توریستی هستیم و همه جا توو بوق و کرنا می کنیم که خوانسار شهر توریسیتی هست باید واقعا در حد توریست پذیری امکانات داشته باشیم. امکانات خوانسار در حد زیر صفره برای پذیرایی از توریست. چی داریم که انقد توریستی توریستی می کنیم؟
    این بحث لغزندگی به کنار، انصافا شما خودتون با خودروی خودتون روزها مسیر خوانسار تا گلپا رو طی می کنید وضعیت آسفالت معابر از پل نو (مقابل ستاد فرماندهی پلیس) تا هرستونه (که قسمتیش رو جدیداً آسفالت کردند) چقدر افتضاح و بد هست؟ خصوصا توی محدوده ی سنگ شیر و بلوار سردار صادقی (ارسور) واقعا افتضاح هست وضعیت خیابون از بس چاله چوله داره. آدم اگه توی جاده خاکی رانندگی کنه بهتره تا توی این مسیر بخواد رانندگی کنه

    یه آسفالت درست حسابی نداره خیابونای خونسار اون وقت هی توریستی توریستی می کنیم. مثل برره بود که میخواستند توریستی کنندا، دقیقا ما هم همونطوری هستیم الان
    پاسخ:
    سلام عباس جان
    وضعیت خراب آسفالت رو قبول دارم 
    اون قسمتهایی که گفتید که دقیقا درست بود .
    لازمه به یک عدد چاه در وسط خیابون هم من اشاره کنم در میدان عسل که دیروز 70 هزار تومن خرج گذاشت گردن من که وقتی برگشتم خونسار فاکتورشو میبرم شهرداری ببینم میتونم پولشو بگیرم ؟  :((((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی