خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

مهمترین مصوبه شورا در سال 93

کامران میرمحمدی | چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ق.ظ

رئیس شورای اسلامی شهرخوانسار در پاسخ به سوال خبرنگار چشمه سار در خصوص امکان تعامل و حضور بیشتر مردم در جلسات شورای اسلامی شهر یادآور شد: کلیه جلسات شورای اسلامی شهر علنی است و هر فردی با هماهنگی قبلی با رئیس شورا می تواند در این جلسات حضور داشته باشد و سوالات و مسائل خود را با اعضای شورا در میان گذارد.

رضایی گفت: افراد علاقمند به حضور در جلسات علنی شورا می توانند در روزهای زوج از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در این جلسات حضور یایند.

وی در ادامه با اشاره به مهم ترین و اثرگذارترین مصوبات شورای اسلامی شهر در سال ۹۳ تصریح کرد: همه مصوبات شورای اسلامی دارای اهمیت است و همه آنها در روند امور شهر موثر هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرخوانسار سال ۹۳ را سال خوبی برشمرد و افزود: یکی از مهم ترین مصوبات شورای اسلامی شهر در سال ۹۳ معرفی فرماندار و انتخاب شهردار جدید که از نیروهای ارزشی و بومی شهرستان هستند بوده است.


***** (( در اصطلاح حقوقی هرگونه قانون یا مطلبی را که در مجلس یا شورایی لازم الاجرا تشخیص می‌دهند و ابلاغ می‌کنند، مصوبه می‌نامند.))

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۶)

مگر شورا مصوبه دیگری هم داشته ؟؟؟
پاسخ:
مصوبه که زیاد داره ولی کدومش کارا بوده نمیدونم !!!!
مگه معرفی فرماندارها کار شوراهاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به به و چه چه کردن همیشه عادمو از واقعیت دور میکنه.بعد میشه هاله نور.
پاسخ:
اونم بعنوان یک مصوبه !!!!!!
سلام کامران جان معرفی شهردار وفرماندار که کاری نداره آن هم بومی مهم این است که چون بومی اندکاری برای شهر انجام بدهندو دلسوزی بکندواگر جلسات شورای شهر علنی هست انتقاد پذیر باشند
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
چه عرض کنم
از انتقاد پذیریشون که نگو ....
  • محمود قربانی پور
  • قبول استعفای شهردار وقت و انتخاب شهردار فعلی از مصوبات و وظایف شورا بوده و انتخاب فرماندار از وظایف استاندار و از بدیهیات می باشد که قطعا خبرنگار سایت محترم چشمه سار آن را به اشتباه منعکس نموده اند.
    اینکه دوست عزیزی با نام شهروند این سئوال را مطرح و حضرتعالی نیز با کنایه جواب داده اید جای تعجب است. زیرا تعداد مصوبات شورا و قضاوت در مورد کارا بودن یا نبودن آنها نیاز به کار کارشناسی و تحقیق دارد.
    بهرحال ممنونم چون اعتقاد دارم نقد در همه حالت سازنده می باشد.
    پاسخ:
    جناب آقای قربانی پور عزیز
    در مورد اینکه معرفی فرماندار مصوبه نبوده ، بنده عینا فرمایش آقای رضائی را منتقل کردم . حال ایشان درست نگفته اند یا چشمه سار درست ننوشته یا هردو یا هیچکدام ، این دو عزیز باید بررسی کنند .
    در مورد کارا بودن یا نبودن مصوبات ، چون سیر شفافیت در کارها و مصوبات شورا کم رنگ میباشد پس تصمیم گیری مردم هم سخت میشود .... تا وقتی اطلاعاتی نداریم نمیتوانیم بگوئیم کارا است پس مجبورم بگویم نمیدانم و کنایه نیست .
    ولی یک جای تعجب هم برای ما وجود داره که آقای رضائی که خودشان وبلاگ نویس و اهل فضای مجازی هستند چطور میشه که کلیه پاسخ ها حتی در مواردی که به ایشان مربوط است را شما انجام میدهید .
    باز هم از شما ممنون که انتقاد را سازنده میدانید و خود را پاسخگو احساس میکنید .
  • سیدشهاب میرشفیعی
  • ...چی بگم؟
    من که شهروند درجه 4 خونسار هستم و تو این زمینه ها ممنوع النظر...
    پاسخ:
    کی گفته شما شهروند درجه چهارمی ؟
    سیتی زنی شما تایید شد دیگه
    الان شهروند درجه یک خونساری داداش
    نظرتم برا ما خواندنی و مهمه
    چه حرفای خنده داری
    مردم از خنده
    ای خدا کی میشه زودتر این دوسالم بگذره و این شورا عوض شه؟خدایا یعنی میشه که اعضای شورای ما «اصالتاً خوانساری» باشند؟ خدایا یعنی میشه یه شورای درست حسابی انتخاب کنیم دور بعد؟
    پاسخ:
    عباس جان سلام
    یه خورده تند نرفتی عزیز ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی