خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

کمش کجاست ؟

کامران میرمحمدی | جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ

دوستان سلام
چند وقتیه از یکی از باسابقه ترین های فضای مجازی خوانسار خبری نیست ؟!
نه مطلب جدیدی گذاشته نه نظری در وبلاگها ؟!!!!!
نگرانم ، کسی خبری نداره ازش ؟!!!!
نظری برای هیچکدوم از شما نگذاشتند ؟!!!


  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۱۳)

  • سیدعلی میرمحمدی
  • شاید خدایی نکرده برا مدیر سایت یا وبلاگ پیش آمدی اتفاق افتاده.

    پاسخ:
    علی جان ایشون رو هیچ کس نمیشناسه 
    ایشون دوست مجازی همه ماست ولی همه علاقه بسیاری بهش داریم
  • سیدشهاب میرشفیعی
  • ظاهرأ این کمش معلوم الحال مجهول الهویه در سلامت کامل بسر میبره ولی بخاطر ماجرای بلاگفا فعلأ کمتر در انظار ظاهر میشه:)))
    من که شخصأ ارادت خاصی به این دوست وبلاگ نویس  خوبم دارم و تقریبأ یکی از آرزوهام دیدن روی ماه این عزیز هستش و امیدوارم این امکان حداقل بصورت خصوصی برای من فراهم بشه
    پاسخ:
    زرنگی
    ما تو نوبتیم داداش
    تازه اگه مشکل بلاگفا بود باید نظر برا ماها میذاشت
  • سیدشهاب میرشفیعی
  • ضمنأ دیروز برای مطالب من 2 تا کامنت گذاشتند
    پاسخ:
    آخیش خیالم راحت شد
    زیر سایه شماییم.
    چرا هستم و میخونمتون و اگر نظری داشته باشم میگم....
    فعلا با تعطیلی بلاگفا دارم تمرین دل کندن از وبلاگ میکنم. وقتی اومد دوباره تمام قد مینویسم...
    پاسخ:
    الهی شکر
    نگران شدم کمش جان
    بدون شما  وبلاگ برای ما هم رنگ و بو نداره خدایی
  • عباس جنابی
  • سلام مهندس
    فکر میکنم سیستم بلاگفا دچار مشکل شده.منکه اصلا برای هیچ وبلاگی توی بلاگفا نمیتونم نظر بذارم دوستان هم که دیگه پست نمیذارند پس حتما یه اتفاقی افتاده 
    اینجاست که قدرت <<بیان>> خودنمایی میکنه!!!
    پاسخ:
    سلام عباس جان
    الحمدلله در صحت و سلامت کامل هستند ایشون
    به ما سر زد 
    منتظر بود حالش رو بپرسیم کلک
    ما چاکر تمام رفقای قدیمی و جدید هستیم دربست به تمام نقاط کشور:)
    پاسخ:
    برای هممون عزیزید
  • نمیخام بگم
  • نگاه کن ببین جز این 175 شهید نیست که اوردنش
    پاسخ:
    کمش عزیز پیدا شد و ما را از نگرانی درآورد
    شوخی بیمزه ای بود رفیق
  • نمیخام بگم
  • خیلی هم قشنگ بود در ضمن جدی بود نه شوخی
    پاسخ:
    نظرت محترمه عزیزم
    کمش پیش منه
    با هم بر می گردیم........
    پاسخ:
    از کجا ؟
    عرض سلام و ارادت خاص خدمت تمام دوستان عزیزی که اینجا را میخوانند مخصوصا حضرت جناب کامران خان ...
    با عزیمت بلاگفا به دیار باقی برای حلقه دوستان مجازی خوانسار گسستگی ای پیش آمد نمود که از دیدار روی ماه همه ی دستان محروم گشتیم :(
    من که خود دلم از دوری دوستان به اندازه دل یک ملیچ شده است ...باورکنید به قرآن :)
    خیلی هم دلم تنگ آن سیبیلهای همایونیت شده کامران جان 
    راستی ایمان جان این کمش هاما خیلی اذیتش نکریا مواظبژ به برا...

    در این ماه مهمانی خداوند مهربان از تمام دوستان التماس دعا دارم 
    مرا نه به بهای لیاقت بلکه به رسم رفاقت در سحرگاهان دعا بفرمایید ....

    پاسخ:
    سلام رفیق نازنینم 
    خیلی عزیزی برامون خیلی
    از راه دور میبوسمت
  • نمیخام بگم
  • عزیزم کمش توی بلاگفا در حال فعالیته که بلاگفا چیزی حدود 2 ماه که به علت جابجایی سرور ها و از کار افتادن یکی از سرو های اصلی قادر به پشتیبانی نیست و برای همه ایجاد مکشکل کرده و معلوم نیست کی این مشکل حل بشه
    پاسخ:
    ممنونم ولی یه کم دیر گفتی چون خودم متوجه شده بودم :))))))
    ضمنا وبلاگ ایشون مشکل داره ولی به ما که میتونستند سر بزنند دوستان بلاگفایی 
    مثلا الان وشکو عزیزم اومد سر زد الان
    سلام به شما وهمه همشهری های خوب خودم طاعات همگی قبول در گاه حق      خلیج همیشه فارس -جزیره قشم
    پاسخ:
    سلام بر دوست بزرگوارم که تازگیا کم پیدا شده
    طاعات شما هم قبول درگاه احدیت باشد

    شب قدر شب بیدار شدن است      نه بیدار ماندن................ دعا کنیم بیدار شویم
    پاسخ:
    الهی آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی