خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

یک روز خوب با همیاران محیط زیست خوانسار

کامران میرمحمدی | جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ

امروز یک روز جداگونه ای بود برام .

یک تجربه جالب .

با تعدادی جوان دوست داشتنی و عاشق که به عشق شهرشون ، دیگه نگاه نمیکنند که تحصیلاتشون چقدره و جوان هستند و با غرور و ....

با تمام وجودشون به عشق شهرشون تلاش میکنند تا محیط زیست خوانسار رو پاکیزه نگه دارند .

 آدم در کنار این عزیزان احساس غرور میکنه که خوانساریه . احساس غرور میکنه که شهرشون یک همچین جوونهایی داره ....

نمیدونم چی باید بگم فقط میتونم بگم خیلی خوشحال بودم امروز ...

خیلی خوشحال بودم که فرزندم همراهم بود تا این   جوانها را الگوی خودش قرار بده .

جای همه دوستان خالی.

یه مطلب دیگه هم برام جالب بود که یکی از مسئولین عزیزمون نیومدند یک خسته نباشید به این عزیزان بدهند . شاید حس کردند این بچه ها وظیفشونه ؟ نمیدونم !

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۹)

  • سیدعلی میرمحمدی
  • خدا خیرتون بده، جاتون خالی ماهم روز جمعه تو جنگل الیمستان آمل این برنامه خدا پسندانه رو اجرا کردیم
    پاسخ:
    مرحبا به شما
    خدا به شما هم خیر بده
    ایران سرای من است
  • سیدشهاب میرشفیعی
  • دم تمام بچه های با معرفت و خوب خونسار گرم که همیشه و همه جا باعث افتخار هستند...
    اگه مسئولی نیومد تا خسته نباشید بگه هیچ اشکالی نداره چون اگه میومد فردا همین اومدن رو تو بوق و کرنا می کرد و از این اقدام مردمی استفاده ابزاری و تبلیغاتی می کرد...
    کامران جان و سایر دوستان خوبم تو جمعیت همیاران محیط زیست خسته نباشید
    پاسخ:
    مخلصیم شهاب جان
    جات خالی بود من که خیلی کیف کردم
    میگم چرا آخر پستت رو تلخ کردی؟
    یه کار به این قشنگی انجام شده و بچه‌ها هم انگیزه‌های انسانی برای انجامش داشتند. دلیلی نداره از مسئولین انتظاری داشته باشیم.
    به نظر من بهتره هر کس بر اساس علایقش کار کنه و به بازخوردها هم توجهی نداشته باشه. مگر این بچه‌ها برای مسئولین کار انجام دادند که از اونها انتظاری داشته باشند؟ مسئولین رفتنی هستند و این بچه‌ها و خونسار موندنی پس چرا باید تمام نگاهمون به مسئولین باشه؟
    صد البته اگر مسئولی هم تشکر کنه کار خوبی کرده اما کلا موافق نیستم انگیزه‌های بیرونی بر انگیزه‌های درونی غلبه کنند. این کار به مرور باعث ایجاد توقع و در نتیجه خاموش شدن انگیزه‌های درونی میشه.
    ببخشید باز هم اینجا نق زدم.
    پاسخ:
    این بندگان خدا اصلا انتظار نداشتند خداییش رو بخواید .
    اصلا به فکر این قضیه نبودند .
    این انتظار من بود از مسیولین برای این جوونهای پاک و دوست داشتنی برای دلگرمی بیشترشون
  • همیار محیط زیست
  • جناب میرمحمدی از اینکه مثل همیشه باحضورتون و انرژی مثبتتون باعث دلگرمی اعضای جمعیت همیاران محیط زیست میشید از شما  بسیار سپاسگزاریم همچنین از لطف تک تک دوستان که با نظرات و حمایتهاشون ما رو به انجام چنین کارهای فرهنگی تشویق میکنند کمال تشکر و قدردانی رو داریم 
  • محمود قربانی پور
  • من که خونسار نبودم که اگه بودم حتما میومدم.
    کار خوبیه اگه تداوم داشته باشه و هرچند وقت یکبار انجام بشه.
    با نظر کمش هم کاملا موافقم و بعنوان یک شهروند(نه عضو شورا) میگم باید شما و من و حتی مسئولین نیز در این موارد بعنوان همیار محیط زیست و داوطلبانه  حضور یافته و نباید در اینجور کارها از کسی انتظار تشکرکردن داشته باشیم.
    هرچند قدردانی همیشه زیباست.
    پاسخ:
    شما که همیشه در اقدامهای خیرخواهانه و شهردوستی پیشقدمی عزیز
    ولی از چه اقداماتی باید انتظار تشکر داشت ؟
    یعنی اون اقداماتی که ازش تشکر میشه باید انتظار داشته باشند و یا مهمتر از این مورد هستند ؟!
    تکرار میکنم ، این عزیزان انتظار نداشتند و این انتظار من بعنوان یک شخص ثالث بود و به جد میگویم انتظارم به جاست چون وظیفه مسئولین تقویت نیروهای خالص و جوانهای باغیرته و وظیفه مسئولین کمک به فرهنگ سازی برای شهره
    اگه برخی از کسبه بذارند رودخونه تمیز بمونه ..........

    پاسخ:
    فرهنگ سازی لازمه ایمان عزیزم 
    پس پیداست که شما کارنکردید. همش دوربین به دست عکس گرفتید.
    آخه ینی چی؟؟!!!!!!!!
    پاسخ:
    پیرمردها که کار نمیکنن که . 
    مهندس شهاب کیه ؟
    کجایی؟!
    پاسخ:
    ببخشید داش ایمان
    درنگ نامه نمیدونم چرا من رو یاد خوانسارنامه انداخت ....
    یه جورایی هم نواخته
    هر دوتا تونم برام خیلی عزیزید
    واقعا که عاقو کامران 
    خوب داری صحنه سازی میکنی . به قول معروف برنامه هات از پیش تعیین شدست  . هدفت وارد شدن به سیاسته یا یه پست سازمانی نمیدونم اما اینو میدونم ظرفیتشو نداری چرا که دوست داری افکار خودتو به دیگران تحمیل کنی اما به هر حال خوب پیش میری خدا کنه به آرزوهات برسی 
    پاسخ:
    ممنونم کاکو
    ولی پیش بینی هات کاملا اشتباهه
    توصیه میکنم عینک بدبینی را بردارید و یه کم به فکر شهر باشید 
    من دیگه به این حرفهای دلسرد کننده عادت کردم ولی انجام این کار برای خیلی از دوستان دیگه ، نتیجه خوبی برای شهر نداره . پس اگه واقعا دلسوز شهرید این کار رو نکنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی