خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

حکایت شهر

کامران میرمحمدی | شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ

تاکسی های قطار شده در انتظار مسافر در میدان اصلی شهر
مسافران منتظر در بین راه برای تاکسی های زرد


مسئولین پاسخگو در برابر مردمان شهر
خیابان های بی روح و دل مرده و سرد

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۸)

این شعره؟ متن ادبیه؟ واگویه است؟
چیه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقل یه ردیفی قافیه ای وزنی...
این که سرد و زرد آخر جمله بیان فکر کردین شعره؟

پاسخ:
شعر کدومه
درد دله
من که شعر بلد نیستم ادبیاتی نیستم
من آدم فنی هستم
شما تبدیلش کنید به شعر
  • بینا ولی پور
  • کامران جان خوانسار چون یک شهر خطی است پس  تاکسیهابی برنامه هستندو دل بخواهی عمل میکنداتحادیه تاکسیرانی با کمک شهرداری باید برنامه ریزی کندکه چه تعداد تاکسی درچه محدودیت از شهر کار بکندومردم درانتظار تاکسی نباشند
    پاسخ:
    به حمد الله ظاهرا برنامه ریزی هایی در حال انجامه
    امروز در سایت شهرداری خبری در این رابطه درج شده بود
    اونوقتا برای طی یه مسیری که پیاده نیم ساعت راه بود، 20 دقیقه منتظر تاکسی میشدم!
    آخرشم نمیومد و مجبور میشدم تا مقصد بدوم :(

    فکر میکردم درس شده باشه :((
    چند روز پیش خواستم از فلکه امام تا چهارباغ برم با تاکسی که وقتی اومدم سوار بشم دیدم راننده منتظر وایساد تا 5 نفر بشیم . نکته جالب این که بقیه رانند ه های تو نوبت هم اونجا جمع بودند و کسی به این دوستش اعتراض نکرد و فهمیدم انگار همه همین کارو می کنند .
    اتفاقا تو راه هم چند نفر وایساده بودند و منتظر و دست تکان می دادند ولی راننده اشاره می کرد جا ندارد .
    دلم برای یک زن پیر با یک زنبیل قرمز که کنار هلال احمر وایساده بود سوخت و واقعا ناراحت شدم . به نظرم این کار راننده نوعی تخلفه و نونی که می بره سر سفرش حروم در حرومه ....
    به نظر میاد کسی اراده کنترل تاکسی‌ها رو نداره. کنترل اونها خیلی آسونه: سی امتیاز جدید تاکسی صادر بشه.
    این بی برنامگی فقط مختص خوانسار نیست این مشکل تو تمام شهرها چه بزرگ و چه کوچک وجود داره
    مشکل ما فرهنگیه تا فرهنگ ما عوض نشه همین مشکل پابرجاست 
    حرف شما اصلاً منطقی نیست، تاکسی ها قطار شده اند؟ مگر تاکسی هم قطار می شود؟ تاکسی تاکسی است و قطار هم قطار٠ (شکلک خنده)
    پاسخ:
    وای مردم از خنده 
    خیلی باحالی دایی جان
    سلام
    من دیر مطلبو دیدم (خخخ) ولی ایشالا زود به حاجتم میرسم! :D
    این متنو نوشتم تا چندجا کپی پیستش کنم،شما هم بی تغییر بخونینش!

    با سلام و عرض ادب

    نمیدونم این نامه رو کی میخونه و آیا اصلا بهش توجهی میشه یا نه ولی انقد بهتون امید و اعتماد دارم که تا دم شکایت توی سایت اومدم.امیدوارم ذره ای ترتیب اثر داده بشه.

    بارها سعی کردم با سعه صدر و حوصله از گفتن همچین حرفایی منصرف بشم و اما انگار نه صبر کاری پیش میبره و نه توکل به خدای خشک و خالی!بالاخره از من یه حرکتی تا از خدا یه حسابرسی!

    دیگه خسته شدم بس که این راننده تاکسیا رو واگذار کردم به خدا!

    محل زندگی من بخشی از شهرمونه که بهش میگن محله بالا!چه تنفری در من ایجاد میشه حتی از گفتن این تقسیم بندی علیا و سفلایی!!!دست آباء و اجدادمون درد نکنه!دست خودمون درد نکنه که ادامش دادیم!

    بگذریم!

    آقا یا خانوم محترم!من شاکیم از قشر محترم تاکسیرانی!نمیدونستم باید شکایتمو تو سایت شما بگم یا شهرداری یا فرمانداری یا سایتِ بی سایت تاکسیرانی!برای همین احتمالا یه کپی از این متن چند جا دیده بشه!هررررجا،فقط شما رو به خدا رسیدگی کنین!من هر دفعه برای رسیدن به محل کارم که با تاکسی فقط 5 دقیقه راهه حداقل 20 دیقه معطل میمونم تا یه تاکسی بیاد و قبل ازینکه به من برسه چند نفرو سوار کنه یا با یه نفر دربست بره!سه بعدازظهر منتظر شدم تاکسی نبود،گفتم خب این ساعت شاید مناسب نیس.حتی تا 5بعدازظهر هم...(هرچند اینا دلداریه و تاکسی باید هرساعت از روز باشه حتی اگه شده شیفتی)اما دیگه 9 صبح که اوج ساعت رفت و آمده که نمیتونم خودمو دلداری بدم که ای آقا این ساعتم راننده های محترم در حال استراحتن یا رفتن تو خطی که نفع بیشتری براشون داره! والا تا اونجا که من میدونم فعالترین و سحرخیزترین قشر معمولا راننده هان!

    ازین مشکل گذشته، من توی ماه رمضون ساعت کاریمو جوری تنظیم کردم که از روال عادی 15 دیقه زودتر به سمت خونه میرم اما هر بار دیرتر میرسم!باور کنین توی هفته اول دقیقا توی ساعت افطار پستم خورد به راننده ای که سه نفر سوار کرده و منتظر یه نفر بود با این انگیزه که کسی تو خیابون نمونه،در حالی که پشت سرش تاکسی خالی وایساده بود و من صدای اذانو توی تاکسی در حالی شنیدم که راننده حتی هنوز تصمیم به حرکت نگرفته بود!این انصاف نیس با زبون روزه این همه اذیت بشیم،من دردمو تو اون لحظه با خستگی کار و بی رمقی حاصل از روزه به کدوم از شما مسئولای محترم و دلسوز میگفتم؟!در حالی که تربیتم بهم یاد داده اون لحظه بی اصابی و خستگیمو سر راننده خالی نکنم چون میدونم که اونم خسته و روزس!(تاکید میکنم فقط یه نفر اینجور بود،وگرنه سایر اون بنده های خدا انقد انصاف دارن که درک کنن روزه و حال و هواشو...) من بی اغراق 3 بار توی یه هفته این مشکل برام پیش اومد!من بی اغراق به طور متوسط 3 بار توی 6 روز کاری هفته بیش از حد تو گرما منتظر تاکسی میمونم و این50% اصلا آمار خوبی نیس!

    یه مشکل دیگه شبای غیر از ماه رمضونه که میخوایم برگردیم خونه!تاکسیا معمولا از اذان به بعد نیستن!و من باید خیلی معطل بمونم...

    تاکسیا معمولا روزای تعطیل و مخصوصا ظهراش نیستن!

    من درک میکنم که اونا هم خسته میشن مسلما کارشون سخته،مسلما اونا هم نیاز به تعطیلات دارن،ولی راه حل واقعا وجود داره تا هم سیخ نسوزه هم کباب!

    مشکلای ما با راننده تاکسیا زیاده مثلا من فاکتور میگیرم از بی انصافیای همیشگی و تموم نشدنیشون تو گرفتن کرایه!

    ولی شما رو به خدا به همینا رسیدگی کنین!

    پیشنهاد میکنم:

    1. برا نبودن تاکسی از محله بالا:

    خب همینجور که تو میدون ایستگاه دارن تا پر بشن و حرکت کنن تو محله ما هم یه ایستگاه داشته باشن تا بدونیم هستن.چنتا از تاکسیای خط بالا اگه مبدأشون میدون امامه و به سمت بالا میرن،چنتا هم مبدأشون اون بالا باشه!

    2.برا اون تاکسیای توی ماه رمضون یا شبای غیر از ماه رمضون یا روزای تعطیل،با یه برنامه مشخص و مدون با حساب کتابای خودتون،حضورشونو شیفتی کنین تا هم ما به مقصدمون برسیم هم اونا به صورت شیفتی به استراحتشون!

    به خدا اگه بخواین میشه!هستین که به درد دل ما برسین،اگه بخواین!

    ممنونم اگه ناممو خوندین!

    عذر میخوام انقد گفتاری نوشتم،خواستم که درک کنین!

    از خدا توفیق برا هممون طلب میکنم.

    خدانگهدار!


    پاسخ:
    دوست محترم با سلام
    عین خواسته شما را به عرض نمایندگان مردم در شورای شهر خواهم رساند
    انشالا ترتیب اثر داده شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی