خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

تعطیلی پیست اسکیت خوانسار

کامران میرمحمدی | سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ق.ظ

بالاخره تعطیلش کردند

بالاخره اون اتفاقی که یک ماه قبل پیش بینی

کرده بودم افتاد و پیست اسکیت خوانسار که

تو سرچشمه واقع بود رو تعطیل کردند .!!

.

.

(دوباره بازگشایی شد ، مثل قبل )

نظرات  (۲۲)

باید مردم وارد عمل شن. تجمع توی سرچشمه و تمام اسکیت بازای خونسار از بچه گرفته تا آدم با سن و سال. با نامه نگاری فایده نداره.وقتی خونساریا به 20:30 زنگ میزنن و از ورودی 4000تومانی سرچشمه گلایه میکنن تو این زمینه اصلا کوتاه نیان
پاسخ:
من با تجمع و برهم زدن نظم عمومی مخالفم
اگر کسانی در شهر هستند که با بی قانونی کارشون رو پیش میبرند ما هم نباید ادامه دهنده راه اونها باشیم .
جسارتا من راهکارهای منطقی و قانونی رو بیشتر میپسندم
باید موضوعو رسانه ای کرد!
وقتی اونجا قدرت و جبر بعضیا داره به قانون می چربه ، نمیشه با قانون همونجا باهاشون مقابله کرد.
پاسخ:
والا یه رسانه کوچولو که ما داریمو توش مطرح کردیم ولی اگه آقا خسرو صلاح بدونه و تو اخبار خوانسار نیوز بزنه فکر کنم بالاخره یک نفر جوابگو باشه
  • مردمان رباط
  • سلام
    جناب اقای میر محمدی این تعطیلی با دستور چه ارگانی صورت گرفته وعلت ذکر شده ان چیست فکر میکنم این جوری وبا داشتن این اطلاعات بهتر بشه به موضوع وارد شد .زندانی بنظرم خیلی تند برخورد کرده هیچوقت با این روش نتیجه ای حاصل نمیشود .اینکه اقای هیچکس فرمودند باید رسانه ای شود نیز تا قبل از روشن شدن اصل موضوع شاید زیاد کارائی نداشته باشد بنابراین از آنجائیکه هدف از به تعطیلی کشیدن این پیست شاید دلیلش مطامع شخصی باشه لذا رسانه ای کردنش مورد بحثه اما اگر این تعطیلی بنا به دلا یلی که در نتیجه یک هم اندیشی بوده بله باید به رسانه کشیده شود تا چنانچه تصمصیم گیرندگان از حواشی این تصمیم بیخبرند بدین وسیله به دیدگاهای مردم که استفاده کننده اصلی هستند پی برده وممکنست با اطلاع از این نظرات تصمصیم دیگری اتخاذ نمایند ممنون
    پاسخ:
    سلام از بنده است
    مسئول پیست رو ندیدم ، چند بار زنگ زدم جواب نداد ، پیگیر میشم ببینم مشکل چیه خبر میدم
    ای بابا دیدی کامران جون تو بازار رسیدم  بهم بهت چی گفتم  فدات شم  اینم از شورا خوب شد بابا سالی که نکوست از بهارش پیداس دردو دل زیاده عزیزم و از طاب حوصله بیرون من که دیگه دارم روانی میشم از دست اینا
    پاسخ:
    نههههههههههههههههههههههه
    روانی نه
    هر زمان مشکلاتم بیشتر میشه فکرم بیشتر به کار میوفته و حس میکنم بیشتر باید تلاش کنم تا همه چی درست بشه
    من که منظورم برهم ریختن نبود که!!!!!!!!!!!!!!!
    تو کل دنیا وقتی به یه چیزی معترضند میرن تجمع میکنن و با انتشار اطلاعیه یا پلاکارد خواهان رسیدگی به موضوع هستند. نترسید بابا توی تاریخ ایران هم این چیزا ثبت شده. مظالم و اعراض و اینا معنیش همینه دیگه.
    واقعا اگه اسکیت بازهای خونساری بیان با تمام وسایل خودشون اونجا چرخ بزنن هیچکس نمیتونه حرف بزنه. اگه مردم اتحاد داشته باشن بعضی مسئولین بی فکر به خودشون میاند و کمی زحمت به خودشون میدن که مثل آدم بشینن فکر کنن و تصمیم درست بگیرن.
    اینا که تو جلسات گفتند با هیچ چیزی مشکل ندارن خب بیان اثبات کنن
    پاسخ:
    شرایط کشور ما و خصوصا شهر ما میدونید که با همه جای دنیا فرق میکنه ، بعد هم به نظر من گره ای که با دست باز میشه نیازی نیست با دندون باز کرد.
    الان تونستیم پیست رو دوباره باز کنیم اما فقط اجازه دادند آقایون استفاده کنند ، مابقی هم مرحله به مرحله انشاالله
    وقتی آدم کاری از دستش برنمیاد شعار دادن تخلیه اش می‌کنه، پس همه با هم:
    جدن جنایت کردن
    کار خلافی کردند
    چه اشتباهی کردن
    پاسخ:
    علی عزیز
    ز عمل کار برآید
    به شعار دادن نیست :)
    اینجوری نخواهد موند مهندس...
    پاسخ:
    انشاالله
    با سلام خسته نباشی از اینکه خبر های زادگاهم از راه دور میخواانم-با تشکر فراوان-آبهای خلیج فارس جزیره قشم
    پاسخ:
    واااااای
    قشم
    سلام
    خوش به حالت همشهری
    چه جای باصفایی
    فش ندی ها ! نگی خوانسار بهتره ها !
    میدونم ، ولی هر جا یه زیبایی داره دیگه .
    خوشحالم به ما سرمیزنی
    خبرهای بیشتر میخوای تو سایت خوانسار نیوز هست ، لینکشم تو صفحه من هست
    پیروز باشی
    دوست من سلام
    من از بچه های ده چهل هستم
    در هنرستان خوانسار مشغول تحصیل بودم
    بیشتر همکلاسی هام توی یا توی جنگ شهید شدند مثل مجتبی شجاعی
    محمد مهدوی سعید میر باقری
    .سایر دوستان الان هم با اقای جواد شفعتی  بیشتر در تماسم
    بیشتر محرم به خوانسار سر میزنم
    خودتون بهتر میدونید که اکثر خوانسار هر کجا که باشند محرم  خوانسار هستند
    من اینجا در خدمت تمام همشهری هایمیم هستم
    به قول گویش خوانساری
    قدمشون ری چشمام
    همه موفق باشند شما موفق تر از همه
    چهارشنبه 20شهریور ساعت 10/5صبح دفتر کارم در جزیره قشم
    دوستتون دارم یا علی

    پاسخ:
    بازم به به
    مسافرت عیدموت هم جور شد :))
    اگه قابل بدونید یه دوست دیگه دارید
    انشاالله از همین طریق با هم در ارتباط باشیم و محرم هم از حالا دعوتید ( خوشحال نشید دعوت امام حسینو گفتم :)  )
    مزاح های منو ببخشید
    خوشحال شدم دیدم از اونور ایران هم دلتون اینجاست
    خلاصه ما دهه پنجاهی ها هم در خدمت شما هستیم
    موفق باشید
    سلام
    جناب مهندس احساس غرور میکنم
    که فرزندان ان مرز بوم در کنکور سراسری رتبه برتر داشتند
    اگر مایل بودید عکس هایی از طبیعت جزیره وخلیج فارس براتون ارسال کنم
    یا حق

    پاسخ:
    سلام
    من چنیدین بار اومدم قشم
    ولی خوشحال میشم عکس هایی که مورد علاقه شماست ببینم و برای دوستان به نمایش بذارم
    آدرس ایمیل من mir_ieco@yahoo.com
    در ضمن اگه لطف کنید منو کامران صدا کنید ممنون میشم ، اونجوری یه کم رسمیه
    تا جایی که من یادمه فرزندان خوانسار در تمام عرصه ها موفقیت های چشم گیری داشتند حتی در عرصه تجارت
    موفق باشید
    کی تعطیل کرد؟
    دلیلش چی بود؟
    پاسخ:
    حل شد کمش جان
    ناراحت نشو
    دوباره باز شد مثل قبل
    باسلام وادب
    آقاکامران،خدمت شما عرض کردم که وقتی قانون حاکم نباشد،وقتی شورای شهر ضعیف باشد،آنقدرکه با کوچکترین اخم...ازتصمیمات و برنامه ریزی واصلاحات شهرکوتاه می آید.به نظرم شورافقط هویت اسمی دارد کارهاو تصمیمات شهر در دستان حضرات است.
    پاسخ:
    سعید جان
    بابا دوستان شورایی ما فقط چند روزه سکان رو دست گرفتند بی انصافیه به این زودی در موردشون قضاوت کنیم
    وظیفه ما هم اینه که کمکشون کنیم
    هرجور که میتونیم
    به به
    همیشه خوش خبر باشید 
    امیدوارم دوباره تعطیل نشه امیدوارم
    پاسخ:
    انشاالله
     "ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج 
    علـی ابـن مـوسـی الـرضـا را به شما تبریک عرض میکنم[گل][گل][گل]
    پاسخ:
    ممنونم بزرگوار
    بنده هم همینطور
    سلام

    کامران جان بهتری ؟

    ببخشید که کم پیدام

    دوست داشتم خونسار ببینمت که متاسفانه نشد

    موفق باشی

    ولادت امام رئوف امام رضا بر شما وخانواده محترم مبارک
    پاسخ:
    سلام عزیز
    خیلی بهترم به حمدلله
    چند روز مسافرت بودم ببخشید دیر جواب دادم
    ولادت امام رضا (ع) بر شما هم مبارک

    .
    گفته بودی سگ ؟؟؟؟
    من ؟ سگ ؟ کی گفت ؟!
    با سلام وادب
    آقا کامران،قضاوت نکردم.اما فصلی که نکوست ازبهارش پیداست.حتما سخنان رئیس شورا را مطالعه فرمودید(خوانسار باید دست نخورده بماند و...)به نظرتان شورایی که با چنین برنامه های مدونی!!!با چنین برنامه ریزی وهدف گذاری!!! می توانید چشم اندازی ببینید؟!!!
    آقای مهندس کامران میرمحمدی،صمیمانه عرض میکنم خدا را شکر که شما بزرگواردراین شورای معلوم الحال نمی بینم.وهنوز برای آمدن شما و ایجاد تغییرات وپیشرفت شهر،ظرفیت وگنجایش وجود ندارد.گرچه با رخوت وسستی وبهانه "دست نخورده ماندن"حضرات اعتماد مردم راازبین خواهندبرد.

    پاسخ:
    سعید جان
    انشاالله که کمبودی نیست و خودشون بهترینند ولی اگه کاری باشه من و شما و تمام خوانساری ها با کمال میل کمکشون میکنیم ، نه ؟
    جسارت منو ببخشید.


    منم.منم به دیار حبیب آمــده ام

    برای بار هزارم عجیب آمده ام

    به مُلک مشهدایران به مشرق دلها

    به کوی دلشـدگان غریب آمـده ام

    به ملک عشق خراسان بهشت خوبیها

    به مشهـد شهــدایی نجیب آمده ام

    به آســتان ملک پاســبان  یارحبیب

     به بوستـان معطـربه سیب آمده ام

    به میهمانی هشتم سریرملک رضا(ع)

    به پای بوسی شاهی طبیب آمـده ام

    زهجریوسف زهـرا قلم زبانه کشید

    برای گفتن «اَمّــن یُجیب» آمــده ام
    پاسخ:
    مرحبا و صد مرحبا

    ولادت امام رضا مبارک
    « «اللهم صلعلی علی ابن موسی الرضاالمرتضی

    الامام تقی النقی و
    حجتک علی من فوق الارض ومن تحت الثری الصدیق الشهید صلاةٌ کثیرةٌ تامةٌ زاکیةٌ متواصلةٌمتواترةٌ مترادفةٌ کافضل ما صلیت علی احدٍ من اولیاءک »

    پس کجایی رفیق ...؟
    پاسخ:
    اینجام داداش ، اومدم
  • مردمان رباط
  • سلام اگر دوست دارین بهم سری بزنید ودر مورد مطلب خاضر (ظلم)نظری بدین ممنون
    پاسخ:
    حتما و با کمال میل
  • عباس جنابی
  • انقد باز کنند و ببندند تا اون وقت که...
    خسته شدند!!
    پاسخ:
    نه بابا دیگه بازو بست نشده ، دیگه کلا باز شده برادر
  • دانش اموز پیست اسکیت سرچشمه
  • باسلام پیست اسکیت راکسی فیلم گرفت وبه حراست داد حراست گفت چون که بچه کلاس اولی روسری نپوشیده گیردادند بعد نمی دانم چه شد که پیست اسکیت بازشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی