خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

کلنگ فرهنگسرا یا کلنگ فقر فرهنگی

کامران میرمحمدی | يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۳ ب.ظ


در جلسه کلنگ زنی فرهنگسرای بانوان شهرستان خوانسار که با خیراندیشی و محبت حاج سید تقی صادقی راهی جهت بالا بردن فرهنگ شهرمان پیش رو می گذاشت متاسفانه کلنگ فقر فرهنگی توسط منتخبین مردم و مسئولین شهرمان به زمین خورد که جز ابراز تاسف چیزی در مورد آن نمیتوان گفت .

پس از سخنرانی شهردار محترم ،عضو محترم شورا ( جناب آقای رضائی )، شعر زیبایی به گویش خوانساری توسط دختر بچه ای حدودا ده ساله و فرماندار محترم نوبت به سخنرانی اختتامیه توسط نماینده محترم شهر شد که برنامه تغییر کرد و ریاست محترم شورای شهر به جایگاه دعوت شدند تا بیاناتی داشته باشند که فرازی از سخنرانی ایشان را ذکر کرده و تحلیل خواهم کرد :

(( مردم حساب شده رای دادند ، به سجادی بعنوان نفر اول رای دادند ، سجادی بیشترین رای را آورده است ، حرمت سجادی را نشکنید

کسانی دست به کار شدند برای ریاست طلبی ، مقاصد مادی و پست دنیایی میخواهند ، ما نمیگذاریم این کار را بکنند

شهرداری باید کارها را با شورا هماهنگ کنه ، تاسیس فرهنگسرا مصوبه شورا میخواهد ، نمیدانم برنامه ریزی با کی بوده ، باید مصوبه میگرفتند و نگرفتند ، من دیشب مطلع شدم که این جلسه داره تشکیل میشه و من دعوت شدم

رئیس شورای شهر و شهرستان باید محلی برای سخن گفتنش گذاشته نشده باشند و یک عضو شورا باید بیاد صحبت کنه

این هنجار شکنی و بی اخلاقی سیاسی است

یک صدایی که آقای فرماندار گفتند که یک مقدار هم تعارف بود در شهرمان وجود ندارد ، دور زدن و حق کشی وجود دارد

ما اگر متانت داریم اگر بردباری و گذشت داریم حد و اندازه دارد و اگر هنجار شکنی باشد و بخواهند ما را دور بزنند بقول رسول اکرم (ص) از همه این حقه بازهای زمانه حقه بازتر و زرنگترم

صبر میکنم درحالیکه استخوان در گلویم گیر کرده و تیر و خار و خاشاک در چشمم فرو رفته

نماینده به من گفتند مگر شما رئیس شورا نیستید گفتم چرا اما چکار کنم که دیگران را خواستند سخنرانی کنند ، نماینده از من خواستند سخنرانی کنم

صداقت را خمیرمایه کارهامون بکنیم ، با دوروئی با زیر آب همدیگر را زدن ، با نفاق هیچ کاری از پیش نمیره و ما درجا خواهیم زد ، در تمام جاهایی هم که در جا زدیم به خاطر این مسایل بوده ، رودررو به به و چه چه و آفرین و پشت سر هم دشنه میکشیم بر علیه هم

آفت بزرگ شهر ما این است که جلوی هم دولا و راست بشیم و پشت سرهم زیرآب هم را بزنیم

به همه معتمدین و ریش سفیدان دارم میگم مراقب شوراتون باشید

رای ندید به شورا و برید کنار ، تحولات شورا رو رصد کنید

عده ای نمیگذارند شهردار راه درست را برود

...... ))

****فایل صوتی سخنرانی ایشان در ذیل مطلب آمده است****

آقای سجادی عزیز ، شما منتخب مردم شده اید که بعد از یکسال بگوئید مردم چون به سجادی بعنوان نفر اول رای دادند حساب شده رای دادند ؟! سجادی بیشترین رای را آورده و باید ریاست شورا باشد ؟! مگر ریاست هر سال یکبار با رای گیری بین هفت نفر شورا تعیین نمیگردد ؟!

شما منتخب مردم شده اید که چون در یک مراسم کلنگ زنی برنامه سخنرانی برایتان گذاشته نشد همکارتان در شورا را لگدمال کنید ؟! کل شورا و شهرداری را زیر سوال ببرید ؟! به همکارتان بگوئید حقه باز زمانه ؟! بگوئید دنبال مقاصد مادی و پست دنیایی و ریاست طلبی هستند ؟! مگر ریاست شورا مقاصد مادی و دنیایی به همراه دارد ؟!

آقای سجادی عزیز ، اولین بار است در یکسال گذشته که شهرداری ابتدا کار را انجام داده بعد مصوبه گرفته ؟! اگر خلاف بود چرا تابحال جلوی آن را نگرفتید و الان که در برنامه شهرداری سخنران نبودید و همکارتان سخنران شد همه چیز خلاف شد ؟!

منتخب عزیز مردم ، من که هیچ کاره این شهرم حدود ده روز است که میدانم فرهنگسرای بانوان درحال پیگیری است و شما دیشب فهمیدید ؟!

مگر سخنرانی کردن چقدر ارزش داشت که در روز کلنگ زنی یک مکان فرهنگی یک چنین فقر فرهنگی را کلنگ زدید ؟!

مگر عضو شورا همکار شما نیست ؟! مگر شما یک هیئت هفت نفره نیستید ؟! مگر قرار است همه کارها را رئیس شورا انجام دهد ؟! مگر چه شده که یک سخنرانی ساده شده هنجارشکنی و بی اخلاقی سیاسی ؟! مگر چه شده که فرماندار محترم که سخن از یک صدایی در شهر میزنند ایشان را متهم به تعارف میکنید ؟!

چه کسی شما را دور زده و حق شما را خورده ؟! سخنرانی حق شما بوده که خورده شده ؟! مگر چه کرده اند که اگر متانت و گذشت نداشتید از همه حقه بازها حقه بازتر بودید ؟! کدام حقه بازها ؟!  چه شده که استخوان در گلویتان است و تیر در چشمتان ؟!  فرمودید نماینده به من گفته مگر تو ریاست شورا نیستی پس چرا سخنرانی نمیکنی ، مگر آقای رضائی در جلسات دیگر بعنوان سخنگوی شورا از طرف شما تعیین نشده است ؟!  از کدامین بی صداقتی ، کدامین دوروئی ، کدامین زیرآب زدن و کدامین نفاق سخن میگوئید ؟!

دلیل درجازدنتان را اینها نام بردید ، آیا دلیل درجازدنتان چیزهای دیگر نبوده است ؟!  در یکسال گذشته کدام گام مهم از طرف شورا برای شهر برداشته شده که مردم نباید بدانند و دلیل درجازدنتان کدامین نفاق و دوروئی است که مردم بی اطلاعند ؟!

چه کسانی آفت شهرند که در جلوی رو دولا و راست میشوند و پشت سر زیرآب میزنند ؟!

چه مراقبتی شورا نیاز دارد که به تمامی معتمدین و ریش سفیدان توصیه میکنید مراقب شورا باشند و چه تحولاتی در آن درحال رخ دادن است که میگوئید رصد کنند ؟!

کدام عده هستند که نمیگذارند شهردار راه درست را برود ؟!..........

آقای سجادی عزیز ، منتخب اول مردم ، دارنده بالاترین رای در میان مردم و ......

ریاست شورا چقدر ارزش مادی دارد که اینگونه همدیگر را بخاطرش لگدمال میکنید ؟!

ریاست شورا و عضو شورا بودن چقدر می ارزد که کودک 10 ساله ای را بخاطر خواندن یک شعر با گویش خوانساری که کلمه (( تُنگُلَک )) در آن بکار رفته میکوبید و میگوئید فرهنگسرا جای تُنگُلَک زدن نیست ؟!

عضو شورای شهر بودن و خدمتگذار مردم چقدر می ارزد که کلنگ فقر فرهنگی را چنین محکم در یک مراسم فرهنگی میکوبید ؟!.....................

فقط میتوانم بگویم بسیار متاسف شدم که در این مراسم شرکت کردم ، بسیار بسیار

 

 



نظرات  (۲۷)

جناب آقای سجادی مردم به سجادی رای ندادند
سجادی اگر رای اول شد به واسطه لبخندهایش در مراسم عروسی و عقد کنان بود
سجادی اگر اول شد به واسطه لباسی بود که برای مردم  این شهر قداست داشت
سجادی اگر اول شد به واسطه ی سابقه ی درخشانش در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی نبود
مردم ما باطنی بی آلایش و صاف دارند
شما را انتخاب کردند فقط به خاطر روی خوش و شوخیهایتان در مراسم عقدکنانشان
از هرکدام که بپرسی قطعا نمی دانستند به همین زودی و در آستانه ی پایان ریاست یکساله ی شما همکارانتان را به باد انتقاد می گیرید و از آنها یک غول می سازید در ذهن مردم
مگر اینان منتخب مردم نیستند؟
مگر رای اینها حرمت ندارد؟
مگر مردمی که به اینان رای داده اند انسان نبوده اند؟
همه اینها پیش کش شخصا به شما رای نداده ام و نخواهم داد مسئولیت باقی سخنانتان به عهده خودتان اما باید در مقابل من و منتخبم عذرخواهی کنید چرا که قداست این انتخاب را به سُخره گرفتید
از شنیدن این صحبت ها واقعن متاسف شدم...
من به آقای سجادی رای دادم و از همین تریبون اعلام میکنم نمیشه ما رای مون رو پس بگیریم. به شخصه روزی فرا میرسه که آقای سجادی بخواد بایسته و حقی که من بر گردنش دارم رو پاسخ بده..
همه حقه باز شدند و آقای سجادی حضرت علی(ع)
آقای سجادی مجبورم که تذکر بهتون بدم ادب مرد به از دولت اوست...
این شیوه اش نبود.
دوران دبیرستان در مدرسه 17 شهریور نماز میخوندین... الگوی من بودین و با شنیدن این صحبت های شما این الگو برای من شکست. من هم متاسفم... واقعن متاسف...
واما برای اون خیری که پا پیش گذاشته میخوام یه آیه از قرآن که میگه کسانی که پنهان و آشکارا در روز یا شب انفاق میکنن غمگین نباشن و خدا با اونهاست رو بگم. شاید امروز با شنیدن این حرفها دلش شکسته شده
یک بار دیگه سخنم با آقای سجادیه:
حاج آقا من متاسفم از این که روزی اسم شما رو در صدر برگه رای نوشتم و خدا منو ببخشه.
در ضمن با شنیدن سخنان خودتون به این نتیجه رسیدم که اصلا مدیریت نمیکنین.
توی خانواده اگه بچه بد شد اول بار باید پدره پاسخگو باشه. چون اون نتونسته خوب بچشو کنترل کنه. یه مدیر باید خودش تمام مسائل شهری رو بشناسه نه اینکه منتظر باشه دعوتش کنن .
من در حد یه رهگذر خونساری دیدم از ظهر جمعه دارن ارسور رو مرتب میکنن و تمیز. مگه شما توی این سه روز نرفتین محله پدریتون؟
خوبه محله شما هم ارسوره، یعنی از روزهای قبلش این برنامه تدوین نشده بود و یهو همه چی انجام شد؟
شما به عنوان رئیس شورا نباید حداقل روزی یکبار شهرداری سر بزنین ببینین چه خبره یا چطور همکارتون رو که بهش اعتماد ندارین سخنگوی خودتون کردین؟؟
به این دلایل متاسفم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خوب آخه چرا بهش نگفتید گناه داره بخدا
آخه چرا دلش و شکوندید 
بخدا آهش همتونو بیچاره میکنه هااااااااااااااااااااااااااااا
جناب آقای سجادی اصن یه سوال چرا نباید شما دنبال این کار باشی چرااااااا
چراشهرداری باید دنبال این کارا باشه
بزار بهت بگم چرا 
چون شهر من مسئولین بی مسئول دارد *** *** ** ** ** ***** **** *** **** که صبح تا ظهر میاند اداره پشت میز میشینند و هیچ کاری نمیکنند 
و شهردار مجبور میشود که این کار را بکند چرااااااااا چون که اهل همین شهر است و در این شهر بزرگ شده است و دوست دارد شهرش را آباد کند و از انجام هیچ کاری کوتاهی نمیکند. هر کار که بتواند انجام میدهد چون شهر من شهری است که مسئولین بی مسئول دارد و او چون دلش میسوزد انجام میدهد
کمربندی میزنه چون رئیس اداره راه دوست نداره خونسار پیشرفت کنه
فرهنگ سرا میزنه چون رئیس اداره ارشاد نمیخاد این کار و بکنه 
بله شهردار دلش میسوزد *** **** ** *** ***** **** ** ** **** **** *** * *** *** ***
* *** ***** *** ***** ***** ******* ***.
پاسخ:
سید جان سلام
کاش همه مسئولین را زیر سوال نمیبردید و هر مسئولی که کوتاهی دارند با ذکر دلیل نام میبردید
خدابه داد حج حسن برسه باچه ادمهایی کار میکنه وایقدر صبر داره بابا این داره برای شما کار میکنه اینقدر سنگ اندازی شماکه گفتی من قدرت طلب نیسسسسسسسسم اره بابا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جناب آقای سجادی بزرگوار زیاد به این رایی که مردم به شما دادند افتخار نکنید و دچار کبر نشوید. رای مردم به شما هم به خاطر همان "تنگلک"هایی بود که شما را در کنار آن دیده بودند و اسم سجادی با تنگلک در ذهنشان مجسم می شود. سجادی معیار رای مردم نیست. وقتی قحط الرجال باشد مسلما شورایی که از دل این قحط الرجال بیرون کشیده می شود نه نماینده رای و نظر مردم است و نه نشانگر همان دموکراسی است که احتمالا به قول خودتان به آن معتقدید. آقای شفعتی هم انسان است و جایزالخطا و در برخی موارد انتقاداتی به ایشان وارد است ولی نمی شود بعد از یک سال فردی که به بهانه ی حمایت از ایشان بالا آمدید و ایشان را ابزار رای آوری خود کردید، اینچنین استخوان گلو و خار چشم شما بشود. اگر به شخص آقای شفعتی معتقد بودید که مسلما هم بودید و برای رای آوردن از ایشان استفاده کردید و در تبلیغاتتان مدام اسم ایشان را می آوردید الان هم باید معتقد باشید چون شفعتی همان شفعتی است. ای کاش حداقل روزی چنین حرفی را نمی زدید که الان پشیمان شوید. چه خوب بود که معیارتان را روش شفعتی معرفی میکردید و از آن دفاع میکردید نه شخص آقای شفعتی که اگر بعدا روش عوض شد بهانه ای برای عدول داشته باشید. پس میبینید جناب آقای روحانی مسلک؟؟ مردم به لباس شما رای ندادند. این شما بودید که مردم فریبی کردید و حالا پایتان را پس کشیده اید. بنده نه به َشما رای دادم و نه رای خواهم داد چون نماینده تفکر شخص بنده نیستید. بسیاری دیگر از مردم هم همینطورند. ولی وقتی یک صندوق میوه **** جلوی شما میگذارند و میگویند انتخاب کنید مجبورید از بینشان آنهایی که کمی زیباترند * ******* ***** ***** را انتخاب کنید. و این دلیل نمیشود که میوه هایی که درون پلاستک ریخته اید بهترین میوه ها هستند. مسلما میوه های خیلی خیلی بهتری بودند که اصلا درون آن صندوق نبودند که انتخابشان کنیم.
پاسخ:
رضا جان 
با شما مخالفم
هم ایشان و هم دیگر اعضا شورا جزو رجال هستند و فقط رفتار امروزشان مورد انتقاد است ولی در رجال بودنشان شکی نیست
  • از سرچشمه
  • فقط باید گفت برای همچین شورایی متاسفم٠
    پاسخ:
    از عملکردشان ناراضی هستیم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    منظور از تمام این اهانت ها زیر سئوال بردن شهردار مردمی و دوست داشتنی است و این پروسه مدتهاست در حال برنامه ریزی و تکمیل است . این ها وقتی جمعیت مشتاق و خوشحال را در جشن خوانسار دیدند . مشت کوبنده ای از مردم خوردند که حالا حاجی فیروزه - تنگلک - ننه من غریبم ها را پیراهن عثمان می کنند و خودرا جانشین برحق امام علی می دانند و دیگران غاصبین خلافت ، هنوز که اتفاقی نیفتاده است صحبت از خلع ریاست به خاطر نا لایقی است . و قرار نبوده است در چنین مراسمی سفره ای گسترده شود که بی خبران سر سفره بنشینند و یکی بعد از دیگری سخن بگویند و باد به غبغبه بیندازند بعد نوجوانی را که امید آینده ی گویش خوانساری است و شعری از بزرگترین شاعر خوانساری یوسف بخشی خوانده است به باد انتقاد بگیریم که چه شده است که بکی از ... *** ** ****** *** * ****** ** ** ***** ** *** ****** **** ***** ** ****** ** ** ***** *** *** *** ** *** **** *** ....
    آقای رضائی قائم مقام شوراست و لیکن از جانب شورا سخنران جلسه نبوده است او اشعاری که خود سروده بود و از زبان حاج تقی صادقی بنا به توصیه او پشت تریبون رفته است همانگونه که در پایان جلسه از سوی حاج تقی ماموریت پیدا کرد که از مردم تشکر کند  و...
    وای به حال این مردم که ******** ***** هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد .
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آقای سجادی فکر کردید ** *** *** *** **** ***** ** **** * *** ****** ** ***** ******* ** ***** *** ** ** ***** *** ***** *** *
    ریاست پایدار نیست *** **** ** ** *** بخواهی نخواهی این ریاست را از تو می گیرند .
    جناب میر محمدی عزیز شما چطور به رجل بودن این افراد پی بردید؟ در صورتی که بنده در مدت این یکسال خصوصیت های یک رجل را در آنها ندیدم. (تعریف من خطاب به همه اعضا و نامزد های انتخابات نیست)
    اگر منظور شما از رجل، مرد است که بله من هم با شما هم عقیده ام که غیر از خانم میراحسنی بقیه رجل اند!
    اما به نظر می‌رسد مفهوم رجل بودن در اینجا به قابلیت و کیفیتی اشاره دارد که اشخاص در کنار شرط مدیر و مدبر بودن بتوانند از قابلیت‌های خاصی برای اداره امور برخوردار باشد.

    رجل بودن می‌تواند توانایی و قابلیتی باشد که یک نامزد یا نماینده یا هر کس دیگری را در کنار هم‌طرازان خود برجسته و به او مقبولیت عمومی و تخصصی ببخشد.

    رجل باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اداره امور و رفع مشکلات استفاده کند.

    شرط رجل بودن آن گونه توانایی و ظرفیتی است که شهر را از بن‌بست‌ها خارج سازد و همه نخبگان و متفکران و صاحب نظران را در جامعه از انفعال خارج سازد و برای تحقق اهداف پیش رو و در چارچوب سیاست‌های تدوین شده و یا برنامه ریزی شده بکار گیرد.

    رجل سیاسی باید از ساز و کارهای قانونی موجود برای سازندگی و رفع مشکلات بهره جوید، باید همه را در بستر تکالیف و وظایف قانونی خود به کار وادارد و از همه این ظرفیتها در چارچوبهای قانونی استفاده کند.

    به نظر من تا به حال هیچ یک از موارد بالا دیده یا محقق نشده پس از نظر من (دقت کنید گفتم نظر من) رجل یا به قول شما "رجالی" با شرایط بالا وارد شورا نشده است.

    پاسخ:
    رضا جان
    از دقت نظر شما ممنونم
    ولی در رجل بودن این افراد همین بس که توانسته اند اعتماد 2 الی 4 هزار نفر از مردم شهرمان را به خود جذب کنند و آرا آنها را به سمت خود سوق دهند
    تعاریف شما ( اگر چنین باشد که میفرمائید ) فقط نشانگر این است که به درد این سمت نمیخورند و نه اینکه رجل و بزرگمرد نباشند
    در مورد بیجا سخن گفتناقای سجادی تردیدی ندارم و بی اطلاعی از برنامه که توسط ایشان عنوان میشود بهانه ای بیش نیست مگر اینکه اقای سجادی وقتی داخل شهر تردد میکنند چشم و گوششان را ببندند و تا خبر ها را نشنوند و بنر مراسم را نبینند .
    مساله ریشه دار تر از اینها بوده و اختلاف و چند دسته گی در شورا کاملا مشهود است چیزی که من با چشم خود دیدیم این بود که آقای رضایی و یحیایی در یک طرف و آقای سجادی و امینی در طرف دیگر قرار دارند و دیگر دوستان شورا نیز  رد وسط ایستاده نظاره میکنند ببینند کدام طرف پیروز میشود بروند همان طرف
    اما نکته ای که برای من جالب  بود و در مراسم از زبان خود اقای سجادی بیان شد این نکته بود که نماینده محترم مجلس ایشان را ترغیب به سخنرانی کرده اند امیدوارم که اشتباه فکر کنم ولی انتظار میرود در این مواقع بزرگان و رجال سیاسی شهر منافع شهرستان را ببینند و خاتمه دادن به اختلافات کمک کنند نه اینه خود هیزم کش معرکه شوند
    با توجه به اینکه در مراسم حضور داشتم فکر میکنم اقای سجادی را نسبت به این کار و سخنان تحریک کردند

    پاسخ:
    احساس من در مورد تحریک شدن ایشان با شما یکی است
    ولی از طرف چه کسی و چگونه قضاوت نمیکنم
    ولی ریاست شورای شهر و شهرستان یک شهر نباید بدینگونه تحریک شده و خود را دستاویز افراد کند
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اقای میر محمدی همه مردم خوانسار آقای ***** را می شناسند لازم نیست شما و دیگران از ایشان حمایت کنید. این شخص بارها و بارها ******* ******* * ******** ***** *** و اگر به هر کسی که در خوانسار است بپرسید ** ** **** * ***** **** *** ***** *** ******* ** *** *** *** ***** ** ***** *** *** ****** هنوز صابون این شخص به تن جنابعالی و دیگران نخورده است. من از آقای سجادی دفاع نمی کنم بلکه از دفاع شما ** **** ***** بسیار متعجب شدم . یا شما ایشان را نمی شناسیدو فقط خواسته اید بر خلاف سخنان آقای سجادی صحبت کنید یا اینکه می شناسید که اگر ادعای شناخت ایشان را داشته باشید باید برای شما و امثال شما تاسف خورد. 
    پاسخ:
    دوست عزیز و محترم
    من از شخص خاصی دفاع نمیکنم
    من از جایگاه حقوقی و اجتماعی شورای شهرم دفاع کردم و به بازی و سخره گرفتن این شخصیت حقوقی در حضور افرادی نظیر کارشناسان استانداری اصفهان رنجورم
    ما تک تک افراد این مجموعه را میشناسیم و به روحیات آنها آشناییم ولی شخص غریبه که داخل این جمع میشود هرکدام از این افراد را نمونه ای از نخبگان شهر میبیند که اینگونه رفتار میکنند و در پی آن کل شهر زیر سوال میرود
  • امیر حسین
  • آقای کامران فکر نکنید با زدن یک وبلاگ و تاختن به این و آن می توانید برای شورای شهر بعدی رای جمع کنید که مطمئن باشید در این دوره خیلی ها به خاطر مسائلی که در این شهر هست وارد گود نشدند و شما نزدیک به شورا شدن شدید . مطمئن باشید بار دیگر اگر انتخاباتی باشد شما حتی خانواده خود را در کنار خود نخواهید دید
    پاسخ:
    امیرحسین عزیز
    من میرمحمدی هستم و اسم کوچکم کامران است بارها این اشتباه را کرده اید و جالب اینکه بارها هم گفته ام من میرمحمدی هستم ولی باز تکرار میکنید .
    من به کسی نتاخته ام و شما را هم از صمیم قلبم دوست دارم ولی دلم برای شهرم میسوزد
    من نیازی به عضو شورا شدن ندارم و این مطلب را بارها گفته ام و اگر تلاش برای عضو شورا شدن داشتم صرفا به جهت کمک به شهرم بوده و نیت دیگری در آن نمیتوان دید و از عضو شورا نشدن و .... خونم به جوش نمی  آید و پرده دری نمیکنم
    اگر عمری بود و باز احساس کردم حضورم در انتخابات شورا نیاز است به خاطر شهرم شرکت میکنم و رای نیاوردن هم برایم مهم نیست همانگونه که در این دوره نبوده و یک رای خودم بنده را کفایت میکند چون خودم به خودم اعتقاد دارم و دلم برای شهرم میسوزد
  • حمید شرفی
  • آقای سجادی واقعا متاسفم شما اینقدر ضعیف عمل نمودید که حتی یک دختر بچه نوجوان که آینده درخشان این شهر وحتی این کشور هست را زیر سوال بردید.نمیدونم اون طفل معصوم ویوسف بخشی عزیز چه خطایی مرتکب شده بودند؟شما ازحوزه ادب و احترام خارج شدید ودر جلسه ای که بخاطر کار ارزشمند یک انسان شریف گرفته شده بود دنبال میز وجایگاه خودتان بودید
    همکارتان،شهردار،فرماندار ومردم شریف وبا فرهنگ خوانسار را زیر سوال بردید
    متاسفم
    برای خودتان وادب تان
    متاسفم برای خودم 
    ومردم شهرم
    که ریاست شورای آن بر عهده شماست
  • علی معصومی
  • برای خودم متاسفم که ریاست در شورای شهرم چقدر برای یک نفر مهمه 
    شرمسارم 
    خجالت میکشم کسایی این حرف ها رو بشنونن و چه فکر هایی در مورد شهر خوانسار بکنن
  • نمیخام بگم
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    همشون ریاست طلبند ازون سجادی تا میراحسنی یادمه سجادی موقع انتخابات عکس خودشو چسبونده بود روی عکس دیگر کاندیدا !!!!!!!!!!!!!! براش متاسفم واقعا برای شهرمون با این شوراش بابا نمیتونید راهو باز کنید برا بقیه شما مدیون 80 میلیون ایرانی شدید نادانسته و به همین سادگی و یک سال گذشت بدون هیچ بذر محصولی اما بدونید که این 3 سال مابقی هم میگذره و قیامت نزدیکو نزدیکتر مدیون خودکشی های ناموفق 3 روز یکبار مدیون طلاقهای ناخواسته البته این طلاق ها برای امثال سجادی منبع درامد شده و باید برای طلاق ***** *** *** و ناراحت از آن نشودمدیون جوانهای سردرگم و بیکار مدیون جوانهایی که میخواهند ازدواج کنند و نمیتوانند واینها گوشه ای از مدیونی ها طی یکسال شورای فعلی است
    پاسخ:
    دوست من سلام
    بهتره تلاششون رو مضاعف کنند تا مدیون کسی نباشند
    شانه خالی کردن از مسئولیت بی حرمتی به آرا و نظر مردمه
    بسیار جای تاثر و ناراحتی است
    جناب سجادی گیریم حرفت کاملا درست (که می دونم نیست) ولی هر حرفی جایی دارد
    شما با این سن این را نمی دانید ؟
    اصلا خیلی شرایط سخت شده خب انصراف بدهید ، ما شما را در آن صورت درک خواهیم نمود
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد...

    به نظر من آقای سجادی با این سخنان نشون دادند صلاحیت کافی برای ریاست شورا ندارند.
    حالا باید بشینیم و ببینیم اعضای محترم شورا اسیر این تاکتیک رسانه‌ای می‌شند یا برای سال دوم انتخاب مناسبتری انجام میدند.
    پاسخ:
    به نظرم کمش جان شاید بد نباشه در وبلاگ پربیننده شما به شورا کمک بشه در انتخاب 
    به من لطف دارید شما. اتفاقا مطمئنم خوانندگان اینجا هم کم نیستند و ای بسا برای طرح چنین مسایلی شما بر من ارجح باشید. و یقین دارم حرفاتون به گوش کسانی که باید میرسه. من هم هیمنجا نظرم رو بیان میکنم...
    پاسخ:
    کمش جان در این وبلاگ به نظرم نتوان مطرح کرذ چون حساسیت هایی نسبت به بنده در مبحث شورای شهر وجود داره و هر گونه مطلبی در این مورد برداشت نادرست به همراه دارد . ممنون از بازدید و نظرتون
  • نگاه و نشان
  • باسلام
    بما سر نمیزنی ؟!

    متاسفانه انتخابات ریاست جمهوری با شورای شهر همزمان شدنش مشکلات این چنینی را در بر خواهد شد .
    اقای میر محمدی توی اون روزهای داغ انتخابات من  تو وبلاگ مردمان رباط وبخش نظرات وبلاگ سایر دوستان وهم چنین حضرت عالی به نکاتی در این رابطه اشاره کردم ،حقیر میدانستم که بجبوحه انتخاب رئیس جمهور دقت در انتخاب افراد شورا را تحت اشعاع خود قرار میدهد ولی هیچکس اهمییتی نداد ،من توی اون نظراتم ابتدا اذهان را متوجه کردم که مراقب باشید شورا اهمییتش بسیار وبسیار زیادست چون ما به عنوان شهروند مشکلاتمان را با شورا باید رتق وفتق کنیم نه با ریاست جمهور وبعد خیلی واضح والبته کمی هم تو لفافه اشاره داشتم که دقیقا اقای سجادی وهمینطور  با شناختی که از اقای رضائی و امینی داشتم پیشنهاد دادم که این سه نفر نمیتوانند کارهای اجرائی شهر را مدون نمایند ولی برای امورات دیگر بسیار مناسبند (امور ستادی)و در مورد مابقی افراد نیز چون هیچ شناختی نداشتم نظری ندادم ،فقط به یک نکته اشاره کردم که مابقی 4نفر شورا تحت تاثیر این 3نفر خواهند بود .!!!!!!!!!
    اقا کامران :آرام باشید فک نکنید که صرفا خوانسار مبتلاست خیر کمی به شورای شهر تهران نظر بیانداز وببین چه افرادی  کرسی شورای پایتخت ایران را بغل نموده اند مثلا اقای جدیدی ،دبیر ،ساعی،چمران ،رضا زاده.....

    تاانتخابات بعدی دیگر هیچ حرفی دراین رابطه نخواهم زد .
    یه پیشنهاد
    وقتی بجائی دعوت میشی یا نرو ویا اگه رفتی ابراز ناراحتی نکن .
    پاسخ:
    سلام استاد
    ممنون از نظرتون
    اطاعت امر میکنم
    سلام
    ای نور چشم من سخنی هست  گوش کن/ چون ساغرت پر است بنوشان ونوش کن

    ایام به کامتان باد.
  • چره چلفته( پاتخت خوسار سابق)
  • به نظر من آقای سجادی به عنوان یک روحانی سخنان تندی ایراد فرموده اند. با توجه به این که امام جمعه موقت هم هستند و تقریباً انسان آرام و معتدلی بودند اصلاً فکر نمی کردم چنین صحبتی بکنند. 
    در اولین قدم اعضای شورا باید در انتخاب رئیس شورا تجدید نظر بکنند. یک سخنرانی شخص دیگر از شورا که نباید اینقدر باعث عصبانیت بشه. 
    پیشنهاد دیگه من اینه که اگر ملاحظاتی برای انتخاب ایشان به عنوان رئیس شورا وجود داره. شورا ایشان را رئیس و فرد دیگری را سخنگو بکنه تا حدود اختیارات ایشون محدود بشه. رای بالا دلیل بر دهن باز کردن و همه چیز گفتن نیست.
  • دوست قدیمی
  • سلام
    در چند روز اینده قرار شهردار عوض بشه اقای رضایی استعفا بده از شورای شهر و شهردار بشه اگه اقای سجادی اعتراضی کرده بخاطر اینه که از چیزایی خبر داره که قراره اتفاق بیفته کامران جان این مطلب منو اگه امکان داره تو وبلاگت بزار چون بزودی علنی میشه
    پاسخ:
    سلام دوست من
    حرفهای شما بسیار دور از ذهن هستند و بعید به نظر میرسند چون شهردار را شورای شهر تعیین میکنه دوست گلم
    فقط میتونم بگم متاسفم همین
    این شایعه ای بیش نیست ، هر دو آقایان سر جای خود محکم ایستاده اند و اگر چه در کلنگ زنی مراسم مورد تاخت و تاز قرار گرفتند تا میدان را خالی کنند ولی به قول حاج حسن کور خوندند .
    پاسخ:
    منظورتان کدام دو آقایون هستند ؟
    متوجه شدم شما خواستید پاسخ نظر دوست قدیمی رو بدهید
    وای به روزی که پرده ها کنار رود ...
    پاسخ:
    کدوماشون داداش ؟
    کم پیدایی عزیز ؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی