خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

انتظار برای پاسخ

کامران میرمحمدی | دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ

دو هفته گذشت و جمع 200 نفره فارغ التحصیلان قدیم دبیرستان دکتر شریعتی همچنان منتظر جوابیه مسئولین پاسخگو و مردمی شهرم در مورد مطلب (( موقوفه برای دبیرستان یا مدرسه علمیه ؟ )) هستیم


نظرات  (۳)

مسئولین رفتن نردبون بیارن
.
.
.
.
الکی ، مثلا مسئولین تو خونه هم کار میکنند :)
پاسخ:
:))))

http://nabie.blog.ir/
مهندس جان شما سرور و عزیز دل ما هستین
برا شما اجباری نیست ولی دوست داشتین ، لطفا پست بعدی خودتون رو به گویش خوانساری بنویسید
با تشکر
پاسخ:
چشم ایمان جان
گرچه درست بلد نیستم ولی 2 اسفند تمام سعیم را میکنم خونساری حرف بزنم عزیز
  • سیدشهاب میرشفیعی
  • سلام مهندس جان
    این چند روز وسط آشفته بازار « تحریم روز گویش خوانساری و جشن روز خوانسار» و موضع گیری های آنچنانی برخی مسئولین محترم،جای نقدهای خوب شما کاملأ خالی بود.
    من که واقعأ برای خوانسار متاسف شدم
    پاسخ:
    سلام شهاب جان
    این کار دیگه از نقد گذشته برادر
    حرفی برا گفتن نداره
    خود سرفصلش کلی حرفه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی