خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

خورشید

کامران میرمحمدی | يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۹ ب.ظ

در شهــــری که خورشیــــد را به قیمت شــــــمعی

نمیخـــرند
پـــــــروانه شــدن یعــــنی تبـــــاهی!!!

  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۲۳)

مگه خورشید هر روز مهرش رو ، گرمیش رو و تمام نورش رو به همه نمیفروشه که خریدن کسی براش مهم باشه؟ پروانه  براش مهم نیست کسی بخردش یا نه، ماموریت وجودیش برای سوختنه.
اون پروانه هیچ وقت تباه نمیشه. چون خودش میدونه که به پای عشق نشسته و سوخته. عشق هم که هم قشنگه و هم لذتبخشه.
تباه شدن وقتیه که هدف نداری، ماموریت نداری، اما تو یه شهری که میدونی پروانه بشی میسوزی، عذاب میکشی ،‌پریشون میشی،‌اگه پروانه بمونی، مهر بورزی، گرمی بدی، بال بال بزنی،‌اونوقته که خودت لذت میبری.اون چرخشه میشه متعالی. میشه زیبا. برای زیبا شدن شمع پروانه میخواد.
با این تفکراته که توی خونسار هر روز قوی می ایستم و خودم رو با کوهسیل مقایسه میکنم.
مهندس جون شمع که سهله گاهی وقتا ارزش چوب کبریتم نداری. آخ که چقد میسوزی.شایدم بیخودی ربط میدما.اما خب برداشتم ایزنی بود. تلاش میکنیم شما هم خوساری بتنگارید.
پاسخ:
من چون اهل هرستانه هستم زیاد خونساری بلد نیستم بتنگارم ولی کاملا میفهمم چون تو دبیرستان یاد گرفتم ، ممنون که چقدر قشنگ نوشتی ، حالم جا اومد.
فکر کنم تو خط اول میخواستی بنویسی میفروشه ولی نوشتی نمیفروشه !
  • فریاد زیر آب
  • به افتابگردون گفتند چرا شبا سر تو میندازی پائین گفت از چشمکهای ستاره میترسم که اونوقت شرمنده خورشید بشم
    میدونید منظورم چیه؟ میخواستم بگم خورشید نورشو نمیفروشه. اما میفروشه بیشتر به متن میخوره. دوتا برداشت توی ذهنم بود.
    میدونید چرا بهتون چسبیده. چون واقعا با بند بند وجودم اینا رو لمس کردم. ذهن اینجوری ام رو از طبیعت خونسار دارم .در عین زیبایی مقاوم و استوارند.
    هرستانه که عشق منه.زیباست. یه دختر دادیم به همین هرستانه.تو تابستون اومدم چه کوچه های وحشتناکی داره. فکر میکنم آخرش من و شما فامیل از آب دربیایم.
    میگم منم پز بدم یه مهندس تو فامیلامون داریم.به اون سبیلاتون قسم.
    پاسخ:
    شما هم به جمع متوسلین به سیبیلای ما پیوستید ؟!
    هرستانه و آدماش عشق منم هستند مخصوصا پدر مادرم . آخه من چجوری باید بفهمم فامیلم با شما یا نه ؟! من زندگینامه ام همه جا پیدا میشه ولی شما اسم واقعی هم نداری که ما پز بدیم فامیل یه فوق لیسانس این مملکتیم آخه !
    گرچه نیازی به معرفی نیست چون میدونم و میدونستم چه کسی هستید و به این فامیل بودن هم افتخار میکنم و همینجوری با اسم مستعار من راحت ترم  
    غیر از فامیلی یه وجه تشابه دیگه هم داریم که خیلی بارزه !!!!
    (((  یه جایی واسه جواب ما هم بذارید محض رضای خدا ......
    من کجا میتونم جواب بدم آخه ....
    برای من هم کامنت گذاشته اگه اشتباه نکنم ، ببینم چکار میتونم بکنم )))) جواب کامنت جدیدتونه
    وقتی مهره های چرتکه را بالا و پایین میکنم؛ به گفته تو ایمان می آورم! این معامله سودی که ندارد هیچ ، سودایش به دیوانگیت می انجامد!!!

    ولی تدبیر چیست؟
    این دل هیچوقت نمره ریاضیش خوب نمیشود...


    پاسخ:
    ولی من همیشه نمره ریاضی ام بالاترین نمره بوده و نمره تاریخ جغرافی پایین ترین .
    ممنون زیبا بود
  • نمیخام بگم
  • حالا کی خورشیده کی شمعه کی پروانست و کی تباه شده هان  آدم باید جنبه داشته باشه برا هموناهم پروانه بشه شاید فرجی شد
    پاسخ:
    تو خورشیدی من شمعم عزیزم
  • نمیخام بگم
  • تو که راست میگی
    پاسخ:
    جون تو
  • نمیخام بگم
  • مگه جون من نخودچی کشمشه 
    پاسخ:
    ای
  • نمیخام بگم
  • قهرم داداشم قهرم
    پاسخ:
    آشتی میکنی ، الکی که قهر نمیکنند
    سلام
    شما باور کردیم با تمام داشته ها ونداشته هایتان
    شاد باشید وپیروز

    پاسخ:
    ممنون از شما دوست عزیز
  • نمیخام بگم
  • اس دادم بهت محل ندادی الکی قهر کردم ؟
    پاسخ:
    گرفتار بودم بزرگوار
    امیدواریت به آنچه امید نداری بیش از چیزی باشد که امید داری،

    موسی بن عمران به امید قبسی از آتش از پیش زن و فرزند خود رفت، به مقام کلیم اللهی رسید و با منصب پیامبری بازگشت.

    ملکه سبا برای دیدن سلیمان و کشورش رفت ولی بدست سلیمان مسلمان شد،

    ساحران فرعونی برای عزت گرفتن از فرعون رفتند، اما مومنین واقعی بازگشتند.

    امیرالمومنین(علیه السلام )،سایت تبیان

    پاسخ:
    جالب بود ممنون
    سلام آپم
    چشمه سار خوانسار اینجاست، با اخبار خوانسار همراه شوید.
  • خوسار سیتی ❤❤❤❤❤❤
  • سلام به شما دوست گرامی چند وقتی نبودم ونتونستم پست های زیبایتان را بخوانم ازین پس امیدوارم تمام پست های شمارابخوانم راستی تایادمنرفته اپم اپم اپم
    پاسخ:
    ممنون ، خدمت میرسم
  • نمیخام بگم
  • ihey zendegi bi marefat
    پاسخ:
    خرابی داداش خرابی ، به پزشک مراجعه کن
  • خـــُلـــِدستان
  • آقو ما پارسال شب یلدا دعوت بودیم خونه “فامیل دور”…

    به ما گفتن داری میای یه هندونه بگیر…

    آقو مام یه هندونه ای گرفتیم رفتیم تا رسیدیم اینا هندونه رو شیکستن رنگش عین گچ سفید بود!

    ینی ای 89تا مهمون ریختن سرمون مارو به حد مرگ زدن!

    ها ها ها…داغونم کردن…

    آقو آخر شب شد گفتن بیاین یه فال حافظ هم بگیریم نوبت ما شد،نیت کردیم،کتابو وا کردیم دیدیم نوشته “خوشگلا باید برقصن…خوشگلا باید برقصن!”…

    آقو از اوجایی که تقدیرمون این بود 4ساعت و نیم رقصیدیم مهره 12و13 کمرمون جا به جا شد.

    کبدمون از این جا به جایی غافلگیر شد همکاریشو با سایر اعضا قطع کرد.

    هپاتیتW گرفتیم مُردیم!

    ها ها ها…

    رفتیم اون دنیا ای “حافظ” مارو تو برزخ گیر آورد انقد مارو زد انقد مارو زد که یه بار دیگه هم مُردیم!…

    آقو دوباره که برگشتیم دیدیم میگن سوالای شب اول قبر لو رفته از اوجایی هم که ما تنها کسی بودیم که 2 بار مُرده شدیم تنها مظنون ماجرا اینم به پروندمون اضافه شد.

    نامه اعمالمونو دادن دیدیم از 20 شدیم 0.25…

    آقو روح پدر خدابیامرزمون اومد ای کارنامه رو دست ما دید با کمربند افتاد به جونمن!

    ها ها ها…

    ینی چنان شخصیتی از ما خورد شد جلو سایر ارواح که نگو!
    * یلدا مبارک *
    پاسخ:
    خیلی قشنگ بود
    یلدای شما هم پیشاپیش مبارک
    ای به قربون اون سبیل مَسِّد(یعنی خوشگل)...
    همین جوریم میفهمم.مرسی که اِندی به فکر ما هستید.متچکرم........
    من از این فامیل بی کلاسام ایمیل که ندارم بنویسم براتون.تو دنیای مجازی به کسی نگید با زندونی قیم خویشید کلاستون میاد پایین.این عسگ گُر وبلاگتون خا منو کشته.
    ببخچید که این زندونی حبس ابد خیلی با صراحت احساساتش رو بیان میکنه.
    پاسخ:
    من جی نشناخته افتخار کران به این قیم خیشی
    این عسگ و سبیلا مون کیژ که نکشته
    خواهش کران خواهش کران
  • عباس جنابی
  • مهندس فدای اون سیبیلات!
    مام به پیروی از شما تصمیم گرفتیم سیبیل بذاریم!!
    راستی اگر به این زندونی فامیلید با ما هم فامیلیدا!!!!
    پاسخ:
    بابا ما اگه میدونستیم سیبیلامون اینقدر خاطرخواه داره از بچه گی سیبیل میذاشتیم
    یه افتخار دیگه به افتخاراتمون اضافه شد با فامیلی شما عباس جان .

  • نمیخام بگم
  • سلام جناب مهندس بله هر روز یه عکس جدید میزارین افتخار بیدین یه عکسم با ما بندازین به به چه سبیلی عجب دگمه هایی چه سری چه دماغی موهایت سیاه رنگو قشنگ نیست بالاتر از سیاهی رنگ  کامران خواست... تا که عکسش آشکار کند  کامران افتاد چون دهان بگشود نمیخام بگم جستو طعمه را بروبود خوب بید
    پاسخ:
    ممنون که ما را کلاغ خطاب کردید
  • نمیخام بگم
  • من غلط بکنم چرا حرف میزاری تو دهن مردم من اصلا اسمی از کلاغ اوردم خودت ذهنیتت خرابه داداش
    پاسخ:
    این شعر کلاغ و روباهه عزیزم
  • خوانسارشاپ
  • سلام 
    اولین باره که به وبلاگتون سر می زنم وبلاگ خوبی دارید ولی با این شعرتون مخالفم شما خورشید باشید بعد متوجه می شید که چقدر می خرندتون

    به وب من هم سر بزنید و فیلم هنرمند خوانساری را هم تماشا کنید خالی از لطف نیست .
    اگر تمایل به تبادل لینک دارید خبرم کنید 


    پاسخ:
    والا سعی کردیم باشیم ولی اینجور که شما میگید حتما نبودیم که نخریدنمون 
    با افتخار لینک شدید
  • بانوی اردیبهشت
  • باور به نور و روشنایی است
    که شام تیره ،از دل شب یلدا
    جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد
    یلدا یتان مبارک
    پاسخ:
    یلدای شما بانوی با محبت و بزرگوار هم مبارک
  • نمیخام بگم
  • خوب اگه این برداشته شماست خوب حتما میگین منم روباهم دیگه هان باشه شما هرچی دوست داری بگو تا خدای ما هم بزرگه
    پاسخ:
    شما عزیز مایی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی