خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

بخشداری و نیاز توجه به همه مسایل

کامران میرمحمدی | جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

چند وقت پیش زمانیکه بخشدار شهرستان خوانسار عوض شد مطلبی در وبلاگم گذاشتم و اعتراض کردم که چرا بخشدار بومی انتخاب نشده و.....

اخیرا دو سه برخورد با جناب آقای رضاقلیان بخشدار محترم فعلی داشتم که مقدار زیادی نظرم تغییر کرد و همت و توجه ایشون به محدوده تحت مدیریتش و نگاه دلسوزانه ایشون به مشکلات توجه من رو به خودش جلب کرد .

در زمان رنگ آمیزی مدرسه کهرت   توسط بچه های گروه (( اتاق فکر توسعه خوانسار )) محبت کرده و به محل آمدند و به بچه ها خداقوت دادند و تشویقشون کردند و پیرو بازدید از مدرسه وحدت توسط همین گروه و لزوم تهیه لوازمی برای دلگرمی این کودکان معصوم تلاش ویژه ای در خصوص تهیه این لوازم داشتند که امیدوارم تلاششون نتیجه بدهد و .....

لازم میدونم از همین جا از ایشون تشکر کنم و آرزوی توفیق روزافزون براشون داشته باشم .

ولی گلایه ای هم بهشون دارم :

در خبری در سایت چشمه سار خوندم که در 6 ماه ابتدای سال 800 میلیون اعتبار صرف بهسازی وضعیت روستاهای شهرستان داشتند که دستشون درد نکنه ، ولی چرا توجهی به بهسازی بلوار 9 دی که ورودی شهرستانه و شکل ظاهری دو تا از روستاهای ورودی شهرستان را خیلی عوض میکنه و در حال حاضرهم وضعیت بسیار بدی داره نکردند ؟!

نمیشد 70 میلیون از این پول را لوله پولیکا تهیه کنند و برای آبرسانی این بلوار در اختیار شهردار محترم بگذارند که ایشون طبق قولی که داده و مطلبی هم در همین مورد در وبلاگم گذاشتم این بلوار رو از این وضعیت تاسف بار در بیاره ؟

قول شهردار در جلسه ای که باهاشون داشتیم این بود :

   من تعهد میکنم اگر لوله پولیکا 110 به طول 6 کیلومتر برای این مسیر تهیه بشه که بتونیم آب را از چاه باباسلطان که متعلق به شهرداری است و آب کافی هم دارد به مسیر انتقال بدهیم ، برای کمک به بخشداری کل فضای سبز بلوار 9 دی را انجام بدهم و حتی نگهداری اون هم با شهرداری باشه .

این هم وضعیت فعلی ورودی شهر با نام بلوار 9 دی

امیدوارم با توجه به روحیه ای که در ایشون دیدم به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند

 

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۳)

  • -- ـکمشـــ
  • موافقم
    به نظر میاد با یه هزینه کم بشه این ورودی رو زیباسازی کرد. و این زیباسازی تاثیر بصری زیادی داره....
    پاسخ:
    شهردار میگفت فقط لوله پولیکا رو تامین کنند من بقیه کاراش رو انجام میدم
  • درنگ نامه
  • بلوار نه دی اصلا نمای شهرستان را برای یک مسافر در بدو ورودش به خوانسار ، نشان نمی دهد .
    مسوولین لااقل متناسب با نام نه دی اقدام کنید
    بعضیا انقد از این اسم 9دی خوششون میاد که گمون کنم اسم بچه هاشونم میزارند 9دی ...!!!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی