خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

بیانیه یا حرف دل ، نمیدانم .....

کامران میرمحمدی | يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

 


بیانیه یا حرف دل ، نمیدانم .....


بعد از اینکه از طرف فقهای محترم شورای نگهبان صلاحیت من برای ادامه رقابت نمایندگی مجلس شورای اسلامی احراز نشد وظیفه دانستم به احترام عزیزانی که در کنارم بودند و در روزهای گذشته به بنده لطف بی پایانی داشته اند تفکرات و ایده های خود جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را با زبانی ساده و به دور از شعار بگویم تا دیدگاه های بنده را بدانند و چنانچه خواستند انتخاب دیگری کنند به پاس احترامی که برای بنده قائل بودند به آن توجه کنند ....

به نظر من در حوزه شهرستان نیاز نیست  در وهله اول نماینده چندین مقاله را مطالعه کند و شعارگونه و آکادمیک در سخنرانی هایش بکار ببرد .

کافیست :

-        برای کاهش چشمگیر بیکاری در منطقه ، چندین کارخانه موجود که با تمام وجود برای ادامه حیات می جنگند را حمایت کند تا آمار بیکاری در منطقه به راحتی به صفر نزدیک شود . کافیست در شهرستان گلپایگان به شهرک صنعتی سایپا و دیگر شهرک صنعتی آن نگاه ویژه داشته باشد . بطور مثال شرکتهای دیار خودرو ، سردساز خودرو ، بهران موتور ، فن آوری ذوب ، تلاشگران ، نگین آلومینیوم و ... را حمایت کند و دست کم چهار کارخانه تعطیل شده نظیر رساقطعه را که آماده بهره برداری است احیا کند تا حدود حداقل 1000 نفر به کار مشغول شوند .

-       

کافیست در شهرستان خوانسار کارخانه چاپ مربوط به آقای جوکار را که ظاهرا 114 میلیارد تسهیلات گرفته و الان فقط باد در آن زوزه میکشد را با فشار بر روی این سرمایه گذار راه اندازی کنند تا 800 نفر مشغول به کار شوند .


-        کافیست به شهر صنعتی خوانسار و انگشت شمار کارخانه ای که با تمام وجود برای حیات می جنگند را حمایت کند تا حداقل 200 نفر دیگر مشغول به کار شوند


(( حال شما به من بگوئید : با 2000 شغل در منطقه آمار بیکاری چه تغییری میکند ؟ سیل مهاجرت چه تغییری میکند ؟ رونق کسب و کار چه تغییری میکند ؟ اعتیاد و افسردگی و خودکشی در منطقه چه وضعیتی پیدا میکند ؟ ))

 

البته بنده می دانم که امور بالا درمان کامل نیست ولی برای بیمار در حال مرگ حکم حیات و بازگشت به زندگی را دارد .

 

-        برای رونق شهرستان نیاز نیست کار خارق العاده ای کرد ، کافیست دست سرمایه گذار را گرفت و از ابتدا تا انتها حمایتش کرد و سنگ های بیمورد را از جلوی پایش برداشت تا با رغبت در شهرستان سرمایه گذاری کند نه اینکه چند ماه پس از شروع ، بعلت سنگ اندازی ها از منطقه فرار کند و حتی دیگر برای مسافرت هم به منطقه برنگردد .


-        برای رونق شهرستان کافیست توجه ویژه به صنعت توریسم داشت و ضمن شناساندن شهرستان از طریق همایش های ملی ، سمینارهای ملی و .... با توجه ویژه به اماکن تفریحی ، اماکن باستانی و اماکن توریستی جذب سرمایه برای رونق شهرستان کرد .


-        این کارها نیاز به چندین دکترا و چندین کارشناسی ارشد و .... ندارد . نیاز به عمل دارد نه (( حرف ))


-        برای بیرون کشیدن شهرستان از رخوت ، کافیست مسئولین به خواب رفته را بیدار کرد و چنانچه بیدار نشدند با دلسوزان بیدار جایگزین کرد .


-        برای پیشرفت زیرساختهای شهرستان کافیست با جمع آوری سرمایه های اندک و ایجاد تعاونی های سهامی عام و تعاونی های خاص ، پروژه های بزرگ را راهبری کرد .


-        برای رونق کارآفرینی باید فرهنگ کارآفرینی را به جوانان آموزش داد .


-        برای شناخت درد مردم باید حداقل مدتی در کنار مردم زندگی کرد . باید از زرق و برق تهران و اصفهان و کلان شهرها گذشت و در کنار مردم فشار مشکلات را تحمل کرد ، تا بتوان در شناخت مشکلات و زدودن فشارها موثر بود .


-        برای بهبود وضعیت شهرستان باید به جوانان و فکرهای نو بها داد و صرفا به فکرهای گرد و خاک گرفته توجه نکرد . باید از پتانسیل و انرژی جوانان در کنار تجربه بزرگان استفاده کرد تا بهترین نتیجه را گرفت .


-        باید باور کرد که بانوان نیمه بسیار مهمی از جامعه هستند و میتوانند دوشادوش مردانشان در جهت ساخت منطقه و کشورشان سهیم باشند . باید باور کرد که تفکر (( زن فقط برای بچه داری است )) کوته بینانه ترین طرز فکر است .


-        باید باور داشت که (( یک فکر زیبا و یک ایده قشنگ )) میتواند سرنوشت یک منطقه را عوض کند که نمونه بارز آن ابیانه ، قمصر و محلات و .... است . پس باید به افکار زیبا و ایده های قشنگ بها داد .


-        باید توجه داشت که پتانسیل خوانسار و گلپایگان فقط افراد مقیم آنها نیستند و از پتانسیل افراد گلپایگانی و خوانساری خارج از منطقه بهترین بهره را برای شهرستانها برد که این مهم بوسیله تهیه بانک اطلاعاتی از این عزیزان دور از زادگاه و بهره بهینه از این بزرگواران است . که با تمام وجود میگویم همه آنها حاضرند در حق زادگاهشان فداکاری کنند .


-        باید بدانیم که حقوق یک نماینده ماهی نهایتا 5 میلیون تومان است و در چهار سال فعالیتش 240 میلیون تومان دریافتی دارد ، پس اگر کاندیدای عزیزی در دوران تبلیغات خود خرجهای چند ده میلیونی میکند به فکر منطقه نیست و خدای ناکرده تفکرات دیگری در سر می پروراند .


-        برای اینکه اثبات کنیم که با فکر توجه به منطقه به میدان آمده ایم ، باید نشان دهیم در زمان دیگر مسئولیت هایمان برای منطقه چه کرده ایم ؟ گامهای هر چند کوچکمان را برای منطقه نشان دهیم . چند نفر را مشغول به کار کرده ایم ؟ به چند جوان بها داده ایم ؟ دست کدام نیازمند را گرفته ایم ؟ زبان برنده کدام دردمند در مقابل مسئول خاطی بوده ایم ؟ در مقابل از دست دادن کدام منافع شخصی برای مردم منطقه فعالیت کرده ایم ؟ و ......


-        برای جدا کردن جوانان از دام اعتیاد و تقویت ورزش ، لازم نیست در ابتدا به فکر ایجاد چندین سوله ، چندین دستگاه و ورزشگاه و .... باشیم . در ابتدا باید به ورزش با امکانات موجود رونق ببخشیم . باید در کنار جوانان باشیم . کافیست 5 دقیقه ، بله فقط 5 دقیقه در کنار آنان با لباس مسابقات در مسابقه شرکت کنیم .اینگونه است که به ورزش با امکانات موجود رونق میبخشیم . کافیست در کنار ورزشکاران باشیم و نشان دهیم که یک مسئول عالی رتبه هم از جنس مردم است و در کنار مردم .

 

و هزاران کار بسیار ساده دیگر که گره های بزرگی را باز میکند ولی ما همه فقط به دنبال (( حرف )) های دهان پرکن هستیم و سنگ بزرگ را برای زدن انتخاب میکنیم .

 

 

در مورد حوزه ملی :

 

-        لازم نیست به فلان حزب و فلان دسته و فلان آقا متصل باشیم تا بتوانیم از حق مردم دفاع کنیم . (( شهید مدرس یک نفر بود )) کافیست جسارت و شجاعت داشته باشیم و به فکر منافع شخصی نباشیم .


-        کافیست در مورد تک تک طرح ها و لوایح مطالعه کنیم و از فکر و نظر دانشگاهیان و جوانان و نخبگان بهره ببریم .


-        کافیست مبارزه با بی عدالتی و تبعیض در اولویتمان باشد


-        کافیست فقط از دزدی ها و اختلاس ها و بابک زنجانی ها و .... جلوگیری کنیم .


-        کافیست در مقابل مشکلاتی نظیر بنزین پتروشیمی ها سکوت نکنیم


-        کافیست بر ارگان ها و نهادها و خرج های میلیاردی آبدارخانه های شهرداری ها نظارت کنیم .


-        کافیست همراه دولت باشیم و در جهت تقویت برجام گام برداریم و از موقعیت بوجود آمده بعد از برجام بهترین بهره ها را برای ارتباط بین کشورها و جذب سرمایه گذاران خارجی و ..... ببریم


-        کافیست برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی فضای امنی را ایجاد کنیم .


-        کافیست در مجلس مسیر کار کارشناسی و تدبیر و عقل را بکار ببریم نه احساس و حزب و حزب بازی


-        کافیست در برابر قانون گریزی مسئولان بی تفاوت نباشیم و در برابر قانون شکنی منفعل نباشیم


-        کافیست حامی تولید ملی باشیم نه واردات بی رویه

 

-        و هزاران  (( کافیست )) دیگر

 

در پایان لازم است عرض کنم که سید کامران میرمحمدی درختی است که چنانچه از بن هم قطع شود باز از ریشه جوانه میزند و به محیط اطرافش طراوت میبخشد .

 

-        والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته 

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۱۸)

سلام وقت بخیروخسته نباشید.ممنونم ازاینکه انقدربه فکرشهرهستید.من آدم رکی هستم شرمنده انقدرباسراحت حرف میزنم.شمادرانتخابات شورای شهرهم شرکت کردیدولی نتونستیدتعدادرای مناسبی جمع کنید.چطورفکرکردیدبرای مجلس میتونیدرای بیارید؟اعتمادبه نفس خوبی دارید.بازهم ممنون که به فکرشهرتون هستید.ولی دیگرانم اومدندحرف زدندورفتند.نماینده مثل یک فردی میمونه که سواردوچرخست ومردم هلش میدندتاازکوه بره بالاوقتی به نوک کوه رسیدسوارماشینش میشه وگازش رومیگره میره.
بازهم ببخشید.روزخوش خدانگهدار.
پاسخ:
سلام و ممنونم از بذل توجهتون
در مورد شورای شهر که 3 سال پیش انجام شد بنده هنوز شناخته شده نبودم و در آن دوره هم دچار بی محبتی مسئولان شدم و مشکل تایید صلاحیت پیدا کردم که روز اول شروع تبلیغات تاییدیه صلاحیت من آمد و فقط 5 روز فرصت داشتم تا روز رای گیری که عکس بگیریم چاپ کنم سخنرانی کنم و .....
با این وجود 1830 رای اخذ کردم و با اختلاف حدود 40 رای عضو علی البدل شورای شهر شدم .
در مورد اعتماد به نفس با شما موافقم و به نظرم یکی از ارکان پیشرفت داشتن اعتماد به نفس برای پتانسیل های موجود در انسان است
موفق باشید
  • بهروز سمیعیان
  • با عرض سلام خدمت مهندس عزیز
    در حسن نیت جناب عالی و این که با برنامه حضور پیدا کرده بودین شکی نیست، حال که امروز دست روزگار به رد صلاحت جناب عالی و امثال شما رای داده است چه بسا که شما را برای کار بزرگ تری برگزیده باشد، و از آنجا که تا حدودی با روحیه شما آشنایی دارم میدانم که نه تنها این اتفاق از عشق و علاقه شما به منطقه و میهن عزیزمان نکاسته است بلکه شما را با انگیزه تر برای ساخت فردای بهتر برای شهر و منطقه و کشور زیر سایه پربار انقلاب اسلامی کرده است، امروز صلاحیت شما رد شده است اما عشق و علاقه مردم به شما در دل همه عزیزان جانی دوباره گرفته است و وظیفه ای سنگین تر از قبل را بر دوش شما گمارده است. آینده خوانسار از امثال شما به نیکی نام خواهد برد.

    دوباره میسازمت وطن اگرچه با خشت جان خویش
    حیف شد تایید صلاحیت نشدی خدای کرکر خنده میشد یه مدت برامون . بعدشم انتقر تقلید نکن یکی بیانه زد توم پاشی فوری بزنی یکم خلاقیت داشته باش . البته من پیشنهاد میدم این نشد از الان خیز بردار برای شهردار شدن همین روشی که پیش گرفتی با سجادی ریختی روهم خوبه همینو ادامه بده خدا بزرگه فقط برای شهردار شدن یه چندتا عکس با کلاه مهندسی برای شهرداری بگیر . 
    پاینده باشی عزیز دلم . راستی اگه برف اومد بیا کوچه مارو هم پارو کن البته زیاد جاش تو چشم نیست ولی خودم عکساشو میگیرم پخش میکنم 
    پاسخ:
    به روی چشمم
    ممنون از نظر زیباتون 
    البته اینقدر درسته نه انتقر ....
    فکر کنم موقع نوشتن دستاتون میلرزیده
     در مورد تقلید بیانیه نمیدونم منظورتون بیانیه کیست ولی تاریخ انتشار مطلب بنده ساعت 2 و 40 دقیقه روز 18 بهمن بوده و فقط یک بیانیه در فضای مجازی از دوست عزیزم مهدی قیصری بنده دیدم که ایشان عصر روز 18 بهمن منتشر کرده بودند ولی باز هم اگر منظورتون همان بیانیه است افتخار میکنم که از این دوست بزرگوار تقلید کنم 
    سلام
    اگر تو این 4 سال فقط و فقط به 10 درصد این چیزهایی که گفتین عمل میکردین الان وضعمون خیلی بهتر بود آقای میرمحمدی
    شاید هم اگر تو این 4 سال به این پتانسیل ها و وعده ها توجه میشد و عمل میشد دیگه نه کارخانه ای تعطیل میشد و نه پتانسیل گردشگری 2 شهرستان میسوخت تازه از این 2 هزار نفرهم حداقل هزار نفر سرکار میرفتن
    هرچند که الان هم همه سرکاریم!!!
    ای کاش همیشه همون چیزی که هستیم را بگیم و همون حدی که می تونیم را بگیم و عمل کنیم
    پاسخ:
    عزیز دلم من نماینده دو شهرستان نبودم در این چهار سال
    من سید کامران میرمحمدی هستم و نماینده سید محمد حسین میرمحمدی .
    کاش همیشه اینقدر دقتمون کم نباشه 
    علیک سلام
    من عزیز دل کسی نیستم
    اتفاقا به خاطر این که نماینده سید محمد حسین میرمحمدی هستین و به احتمال 99 درصد رویه اون را دنبال میکنید، چندان هم بی دقتی نکردم.
    این مطالبی که گفتم به درد شما هم میخوره حالا یا سید کامران یا سید محمد حسین!
    قصد توهین ندارم فقط میخام اینو بگم که مشکلات و موانع و مردممون را قربانی خواسته خودمون نکنیم. به توانایی خودمون نگاه کنیم بعد بیایم تو صحنه. اگر فقط میتونیم یه حمام بسازیم فقط همون را به مردم وعده بدیم و نه بیشتر.
    این رو هم بدونیم که کار اصلی نماینده مجلس قانون گذاری، نظارت بر دولت و انعکاس مشکلات و کاستی های حوزه انتخابیه اون تو صحن مجلسه و تو کارهای اجرایی چندان نمیتونه وارد بشه بنابراین نباید اینقدر وعده بده.
    حرف دلی که شما ابتدای وبلاگتون زدین خوبه تقریبا همه مشکلات را گفتین ولی ببینید تا چه حد قابل اجراست؟ شاید اگر تایید صلاحیت میشدین این چیزها را نمی نوشتین. درد دل کردن که کار شاقی نیست. بیاین من یک لیست 100 صفحه ای از این حرف دل ها در مورد مشکلات دو شهرستان مینویسم براتون!. با کمی دقت میشه متوجه شد که با این کارتون میخاین توقع مردم و فشار روی سایر کاندیدای تایید شده را بالا ببرید.
    حالا یه سوال دارم. مردانه جواب بدین
    اگر تایید میشدین و به عنوان نماینده هم انتخاب میشدین چند درصد این کارها و مشکلات را هموار میکردین؟
    پیروز باشی و سربلند
    پاسخ:
    چرا اینقدر عصبانی حالا ؟
    عزیز دلم یک نوع احترامه حالا شما دوست نداری باشی دیگه عصبانیت نداره .
    در مورد اینکه من نماینده سید محمد حسین هستم و رویه ایشان را دنبال میکنم سخت در اشتباهید و آینده همه چیز را براتون روشن میکنه .
    در مورد بقیه مواردتون هم بنده عملگرا بودن خودم رو اثبات کرده ام و نیازی به توضیح بیشتر نیست 
    از نظرتون هم ممنونم
  • جوان خوانساری
  • با سلام و عرض ادب
    جناب آقای میرمحمدی برادر گرامی ما شاهد دلسوزی های شما برای شهرعزیرمون خوانسار هستیم .بعضی از ما خوانساری ها یاد گرفتیم همیشه سازمخالف بزنیم و خودمون کاری نمیکنیم که هیچ بلکه با یکسری از حرف های ناشایست بقیه را هم از کار کردن برای شهر دلسرد کنیم ولی من مطمئن هستم که  شما محکم تر از این هستید که این حرفا دلسردتون کنه.
    از این که فرصت رای دادن به شما که همواره عاشق آبادانی خوانسار بودید و هستید را پیدا نکردم ناراحتم ولی امیدوارم در دوره بعد این فرصت برایم پیش آید.
    همشهری عزیزشما هم به جای انتقاد کردن اول کمی اطلاعاتتون رو افزایش دهید بعد جبهه بگیرید شما حتی بعد 4سال اسم نماینده فعلی رو نمیدونید اونموقع نظرم می زارید .
    خانم و یا آقایی که با عنوان عزیزم پست گذاشتی شما مواظب خودت باش که به خاطر بی ادبی(راستی اگه برف اومد بیا کوچه مارو هم پارو کن البته زیاد...)   کرکر خنده برای بقیه نشی.واقعا متاسفم برای بعضی از همشهریام که به جای انتقاد های سازنده برای شهر فقط وظیفه تمسخر بقیه رو دارند.

  • آبسرد نیوز
  • دوست خوب و گرامی

    جناب آقای کامران خان میرمحمدی

    همانطور که انتظار می رفت صلاحیت بسیاری از جوانان خوشفکر و ساعی در اغلب شهرستانها که کاندیدای نمایندگی مجلس بودند یا احراز نشد و یا اینکه رد شد،البته تشخیص صلاحیت کاندیدها امری است تخصصی که این حقیر خود را مجاز به اظهارنظر پیرامون آن نمی دانم و اصلأ به آن ورود هم نمی کنم ولی روی سخن اینجانب در این مطلب صرفاً و صرفاً با شماست.

    به هر صورت با شناختی که اینجانب از شما و توانائی های شما دارم مطمئن هستم در هر عرصه ائی که باشید موثر و موفق خواهید بود ولی نمی دانم چرا بعضی از مردم خوانسار مثل من فکر نمی کنند و اصلأ از حضور شما در عرصه های انتخاباتی راضی و خشنود نیستند؟البته هر شخص و جریانی دوستان و دشمنان خود را دارد ولی عناد بعضی ها با شما عنادی است عجیب و عمیق!

    کامران جان

    ما برای مفید و موثر بودن الزاماً نیازی نداریم که نماینده مجلس  و یا عضو شورای شهر و یا فرماندار و شهردار و ... باشیم،ما برای مفید بودن با صرفاً و صرفاً پر تلاش و مقاوم و صد البته دارای حسن نیت باشیم،آنگاه است که اگر یک کاسب و یا یک کارگر ساده هم که باشیم برای یک شهر منشاء خیر و برکت می شویم.

    آیا نقش پر رنگ خیرین و نیکوکاران در عمران و آبادانی خوانسار از یادها خواهد رفت؟آیا کسانی که در جبهه کار و تولید و کارآفرینی تلاش می کنند کمتر از نمایندگان شورای شهر و نماینده مجلس به این مردم خدمت کرده اند؟بطور حتم نه.

    روزی که شما به خوانسار برگشتید با هدف تولید و کارآفرینی و نجات این مردم از رکود و تباهی به این شهر آمدید پس امروز هم می توانید با کمک دوستان خوشفکر در اقصی نقاط کشور زمینه تحول اقتصادی،اجتماعی خوانسار را فراهم آورید...مردم مالزی «ماهاتیر محمد» را بیشتر از آنکه بواسطه نخست وزیر بودنش در زمانهای سابق دوست داشته باشند بواسطه خدماتی که در زمینه تحول فکری،اقتصادی و اجتماعی مالزی بوجود آورد دوست داشته و دارند.

    کامران جان

    همانگونه که خودت اشاره داشتی،بیا و کارآفرینی را به این جوانان دل مرده آموزش بده...بیا و روح امید را در این مردم ناامید تزریق کن...بیا و خود باوری را به این مردم هدیه کن...نیازی نیست کارخانه های بزرگ در خوانسار راه بیفتد،بیا کاری کن که هر خانه تبدیل به یک کارخانه کوچک شود...بیا کاری کن که جوانهای خوانسار زیر سایه شما کارآفرین شوند...شما سواد و تجربه کافی در این زمینه را دارید پس از این توانائی برای نجات خوانسار استفاده بکن...بیا از زخم زبانها نترس و کاری کن که الگوی جوانان و آینده سازان این شهر بشوی.

    همانگونه که ابتدا عرض کردم برای مفید و منشاء خیر بودن برای خوانسار اصلاً نیازی به کاندیداتوری در مجلس و شورای شهر نیست فقط باید با نیت الهی و در راستای خدمت به خلق الله با فکری باز و پشت کاری فراوان و تحمل سختی ها و زخم زبانهای بی شمار افراد کوته فکر و... کار کرد و کار کرد و کارکرد.

    البته روی کمک ما هم حساب کن،ما هر جا که باشیم خوانساری هستیم و دوستدار دوستان خوانسار، ولو  اینکه تو شهر کوچک آبسرد دماوند باشیم.

    به امید موفقیت شما

    سیدشهاب میرشفیعی خوانساری

    پاسخ:
    سلام
    فقط میتونم بگم واقعا ازت ممنونم
    تک تک جملاتت واقعا زیبا و آموزنده بود و سعی میکنم به دقت بهشون توجه کنم
    باز هم سپاسگزارم
    در پاسخ به جوان خوانساری:
    اولا مدیر وبلاگ خودش توانایی پاسخ دادن را داره و نیاز نیس شما از ایشون دفاع کنید
    ثانیا هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه!
    معنی انتقاد سازنده تعریف و تمجید و تملق نیست .
    انتقاد یعنی نقد کردن و مدیر محترم وبلاگ چون انسان نقدپذیری هست من هم اون را نقد کردم.
    در مورد نشناختن نماینده شهر خوانسار! بهتره از همشهری خودتون بپرسین که چرا مردم حتی اسم شمارا هم نمیدونن!؟
    از همشهری تون بپرسین تو این چهار سال چند بار در جمع اهالی روستاها و مساجد حاضرشدین تا حداقل درد مردم را گوش بدین و مردم اسم و فامیل شما را یادبگیرن!
    شما هم به جای کاسه داغتر از آش شدن یک بار دیگه مطالب ارائه شده اول وبلاگ را بخونید و ببنید که این مطالب تا چه حد به واقعیت نزدیکه و قابلیت اجرا داره؟
    من سوال کردم که اگر تایید و نماینده میشدید باز هم این مطالب را تو وبلاگتون میزدین؟ یا اگر نماینده بشین چند درصد اونها را انجام میدین؟ ولی مدیر محترم وبلاگ جواب نداد.
    یا حق
    پاسخ:
    دوست عزیزم
    از این که فرمودید نقد پذیرم خوشحال شدم و ممنون از تعریفتون
    در مورد نماینده و عملکردش بهتره از خودشون بپرسید چون بنده هم به عملکردشون نقد بسیار دارم و نمیتونم پاسخگوی شما باشم 
    من مطالبی را در وبلاگم زدم که همه را میدانستم که میتونم انجام بدم و کاملا عملیاتی است و با یک دودوتا چهارتای ساده قابل انجامه . من شعار ندادم و سنگ بزرگ برای زدن انتخاب نکردم که نتونم انجام بدم . ضمنا بدون نماینده شدن هم بخشی از آنها که در توانم باشه انجام میدم و بخشی شبیه به این موارد را هم انجام داده ام .
    امیدوارم خدا کمکم کنه و بی مهری های برخی دوستان ذهنم را آزار نده که از هدفم که توسعه خوانساره دور شوم
    خدا کمک هممون کنه که در مورد همه منفی فکر نکنیم و اول تحقیق کنیم بعد نظر بدیم 
    موفق و سربلند باشی همشهری عزیزم
    با سلام
    امیدوارم بتونید در امور دیگه به شهرمون کمک کنید
    در مورد اقای یا خانم همشهری متوجه باشید طرز صحبت و نوع نگرش ایشون نیاز به پاسخ نداره
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از نظرتون 
    سلام وقت بخیر
    شاخصه های یک نماینده اصلح چیست؟ در این مورد باید به نکات زیر توجه کرد
    یک کاندید با صرف میلیاردی پولی که منبع نامشخصی هم دارد و با دادن وعده های پولی و مالی، پرداخت پول و تراول چک، توزیع غذا، چاپ بنرهای آن چنانی در تعداد و اندازه های زیاد و یک کلام بریز و بپاش تا چه حد بدرد شهرمون میخوره؟! اصلا کسی که تو مجالس سخنرانیش اجازه اظهار نظر به کسی را نمیده و یا طرفدارانش اقدام به تخریب دیگر کاندیدا می کنند به نظر شما اصلحه؟!
    متاسفانه خیلی از مردم گلپایگان و خوانسار و به خصوص افراد کم سواد و بی سواد و بی اطلاع از وضعیت خطرناک سیاسی کشور فریب اینجور وعده ها را میخورند و رای به کسی می دهند که نطفه نمایندگی آن با اصراف و ولخرجی و بریز و به پاش بسته میشه.
    آیا این نماینده میتونه به فکر قشر محروم جامعه، معیشت و تولید داخل باشه؟
    یه کاندید باید موضع خودش را در مورد جریان فتنه معین کنه
    یه کاندید باید بگه که اصلا جریان فتنه را قبول داره؟ سران فتنه را چی؟
    موضعش نسبت به غرب چیه؟
    اعتقادی به جمله ما می توانیم داره یا نه؟
    برنامه هاش برای اقتصاد مقاومتی چیه؟ اصلا اقتصاد مقاومتی را قبول داره؟
    تا چه حد مردمیه و در متن مردمه؟
    تو مجلس میتونه مشکلات حوزه انتخابیه و نهایتا کشورش را داد بزنه و مطالبه کنه؟
    میتونه ناظر و منتقد جدی عملکرد و انحرافات دولت باشه؟
    میتونه واداده و مرعوب غرب نباشه؟
    میتونه مواضع خودش را نسبت به اشرافی گری و سران اشرافیت واضحا بیان کنه؟
    دوستان، برادران و همشهریان عزیز بیایم کمی با بصیرت و عمقی تر و در راستای خط امام(ره) و امام خامنه ای(مد ظله العالی) گام برداریم و کسی را انتخاب کنیم که فریادگر دردهایمان باشد.
    آقای میرمحمدی متن جالبی بود ولی نمیدونم چرا وقتی این متنو میخوندم یاد سال ۸۶ افتادم که نماینده فعلی شهرمون هم بعد از رأی نیوردن همچین متنی رو بین مردم پخش کرد که به نظر من چهار سال بعد به این نحو به مجلس رفت. بگذریم دیدم تو متنتون ایده هایی که داشتید(هم تعداد اونها کم نبود وهم به مشکلات دو شهرستان دقت کرده بودید) رو مطرح کردید که تا اینجا همه چیز خوب بود  
    درجایی دیگه دیدم در جواب یکی از دوستانتون که پرسیده بودند اگر انتخاب می شدید چند درصد  از این وعده ها رو عملی می کردید به عملگرا بودن خودتون اشاره کردید ودر جایی دیگه برای مثال یه دودوتای ساده رو حل کردید وبه چهار رسیدید!!!!حالا من یه سؤال برام پیش اومد این عملگراییتون کجا بوده؟ اگه بخواید به گروه تلگرامیتون اشاره کنید یادم میاد اونجا حدود سه چهار ماه پیش عنوان کردید بالاخره تلاشهای چندین ماهه ما به ثمر رسید وتونستیم باجذب سرمایه گذار اولین کار اقدامی خودمونو انجام بدیم حتی یادمه چنتا عکس تو گروه گذاشتید که باسرمایه گذارتون جلسه هم داشتید حالا یه سؤال توی اون جلسه چه چیزی مطرح شد که سرمایه گذار شاکی وشما هم دیگه مانوری روی اون مسأله ندادید؟
    خوبه کنار اون اعتماد به نفستون وقضاوت در مورد رفتار دیگران  کمی خودتونم قضاوت کنید
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    ممنون از نظرتون
    سعی میکنم در مورد عملگرا بودنم دفاعی از خودم نکنم و قضاوت رو بعهده خوانندگان بذارم 
    در مورد اون سرمایه گزار بنده هیچوقت نگفتم ما اون را آوردیم 
    اون سرمایه گزار همین الان هم داره کارهای خودش رو انجام میده و در حال انجام کارهای اداریشه .
    هر وقت هم صلاح بدونه ما همچنان کمک خواهیم داد بهشون . ولی تصمیم این که از چه کسی کمک بگیره با خودشه
    موفق باشید
  • عزیز دل دوست خوبم
  • حق دارید بدجور خورد تو دهن خودتون و کابینه محترمتون، زیاد ناراحت اطرافیانتون نباشید اینا بادمجون دور قاب بودن و دنبال منافع خودشون اگه دقت کنید بعضیاشون بعد از نا امید شدن از جنابعالی شما را رها کرده و مثل زالو به یکی دیگه چسبیدن،البته کاملا مشخص بود مردم هم با توجه به تجربه ای که از فامیل عزیزتون جناب اقای میرمحمدی نماینده سابق داشتن دیگه سمت شما میرمحمدیا نمیاند، ایشون هم اشتباه فکر کرد توی این چندسال با جلب توجه گلپایگانی ها میتونه سری بعد رای بیاره چون گلپایگانی ها مثل ما خونساریا ساده نیستن، پیشنهاد من به شما جهت موفقیت در دوره بعد اینه که در اولین فرصت اول فامیلتونو عوض کنید بعد طرز تفکرتونو و نقاب دلسوزی که روی صورتتون گذاشتید
    در اخر هم جا داره که تشکر ویژه ای بکنم از فقهای محترم شورای نگهبان که بعد از پلیس سایبری حواسشون به همه جا هست
    پاسخ:
    احترام به نظرتون میگذارم و فقط میتونم بگم کاملا مشخصه چه کسی بیشتر میسوزه . موفق باشی عزیزم
    آقای یا خانوم عزیزم، من انقد از لحن حرف زدنت حالم بد شد که...
    جدای این پست و این نظرات واقعا تو میخوای پدر یا مادر یا توی اجتماع باشی؟!!! مثلا الان چیو میخواستی ثابت کنی؟؟ اینک توی این بعد زمانی که همه دنبال فرهنگ و اداب درست حرف زدن و رفتار کردن هستن لااقل بین مردم !! میخواستی ثابت کنی نه من داغونتر از اونیم ک فکرشو بکنید من عقده ایم ک جایی که کسی نمیتونه منو بشناسه خودمو اینطوری خالی کنم من اصل و ذاتم تغییر ناپذیره! تو که بیشتر کرکر خنده ای عزیزم!!!!!!!!
    واقعا من امثال تو رو میبینم دلم میسوزه!! جدی میگم یفکری بحال خودت بکن خیلی بده حیفه اینجوری میخوای ادامه بدی خدایی میگما یوقت فکر نکنی دارم باهات دهن به دهن میشم عصبانی و این حرفا نیست انصافا یکم فکر بکن
    چی بگم آخه! حیف نیس آدم بخاطر این جوونا.. کاش استفاده از فضای مجازی هم مدرک میخواست منتها مدرک معتبر مثلا اخلاق تست میشد! هرکی واسه خودش پاشده یه گوشی خریده و..
  • عزیز دل دوست خوبم
  • سارا خانوم ممکنه بفرمایید مخاطبتون دقیقا کی بوده؟
    اوضاع احوال صنف رنگ کاری در چه حاله؟ میگن بعد از انتخابات کساد شده راست میگن!!!!!؟؟؟
    پاسخ:
    سلام . بهتره روسای این صنف جواب بدهند . منتظریم 
    به عزیزدل دوست خوبم
    سلام،بنده منظورم با اون خانوم یا آقای محترمی بود ک اسمشو گذاشته"عزیزم"
    اما شماهم خوب حرف نزدی، من اصلا طرفدار یا مخالف کسی نیستم اما بشدت طرز حرف زدن و فرهنگ آدما برام مهمه(نه برای من بلکه برای آرامش و کمال خودتون)، مخصوصا اینک در این برهه زمانی ک بخودمون اجازه دادیم وارد سیاست بشیم فقط من ینفر بین روسای جمهور دیدم ک طرز فرهنگ درست حرف زدن رو نداشت ک بحول و قوه الهی دورشون تموم شد، استادم همیشه میگفت یکی از دلایلی ک پیشرفت نمیکنیم اینه ک پیرو جوون همه در مورد سیاست نظر میدن! بدون هیچ نوع آگاهی ! میگفتن برید از آمریکاییها بپرسین این 1+5 دارن درمود چی این همه جلسات مهم و امنیتی برگزار میکنن هیچکدوم براشون مهم نیس و همه چیو سپردن ب کسی ک بهش رای دادن و خودشونو وارد سیاست نمیکنن!بنظرم یکی از ارکان سیاست مخصوصا بین منتقدین اینه ک شما با علم و آگاهی و مدرن بیای طرفو از پا دربیاری نه توهین ب خانواده و خود طرف چرا ک شما با فکر و اعتقادی ک هرکس آزاده در موردش تصمیم بگیره مخالفی ک البته حق هم داری (چون قراره ایشون مسولیت محل زندگی و آینده مارو بعهده بگیره)اما شیوه برخوردتون فقط میتونه شمارو از میدون خارج کنه همین وگرنه فایده دیگ ای نداره ، اینو بدونید ک کسی ک بخواد وارد سیاست بشه تمام این مسایل و توهین ها رو روی خودش کار کرده و تواناییشو سنجیده پس براش این طرز حرف زدن ذره ای اهمیت نداره و شما فقط اعصاب و روان خودتون رو تحت الشعاع قرار میدید اگر غیر از این بود ک روانی میشدن اما همچین موردی لااقل من توی مراکز روانی بین بزرگان سیاست ندیدم!
    دوست دارم ب جایی برسیم ک علاوه بر بروز بودن در لباس و.. بتونیم تو درست حرف زدن و زیبا حرف زدن هم رقابت کنیم و برامون مهم باشه، فحاشی از نظر ایمه و قرآن بشدت محکوم شده، بهش اهمیت بدیم

    ممنون جناب مهندس ک وقت میذارین و نظر بنده رو نمایش میدین
    پاسخ:
    سلام
    بسیار ممنونم
    لذت بردم و کلی مطلب آموختم . مرحبا
    جناب میر محمدی منم منظورم همینه من خواننده باید در مورد عملگرا بودن شما صحبت کنم،امثال منی که شاهدند افراد تحصیل کرده ای چون شما برای پرکردن جیب خود واطرافیانشون که لازم نیست اسمشونو ببرم در راستای فراری دادن سرمایه گزار از این شهرستان هستند( که علتش برای من نا مفهومه) واگر افراد دلسوز دیگری نبودن الآن نمیدانم چه بر سر این شهر آمده بود افرادی که با دلسوزی سرمایه گزاری که دلسرد شده را در شهر نگه میدارند
    پاسخ:
    سلام و بسیار سپاسگزارم از شما
  • عزیز دل دوست خوبم
  • سرکار خانم سارا
    سلام
    باید خدمتتون عرض کنم صحبتهای شما باعث شد که من یک بار دیگه کل نظرات حتی نظرات مربوط به مطالب قبلی را مطالعه کنم تا خودمو مجاب کنم که حق با شما بوده و من و دیگران اشتباه میکنیم ولی با خوندن تک تک نظرات بیشتر بهم ثابت شد که اشتباه نمیکنم!
    وقتی که یک شخص به ظاهر تحصیل کرده و دلسوز به خودش اجازه میده به دیگران اهانت کنه یا اینکه بجای جواب دادن به حرف حساب دیگران که به ضرر خودش هست اونها را تمسخر کنه تا به نوعی از پاسخ دادن طفره بره پس نباید متقابلا توقع بیشتر از این از دیگران داشته باشه!
    به شما هم پیشنهاد میکنم که مثل من بقیه نظرات را یکبار دیگه با دقت مطالعه کنید تا خودتون متوجه بشید که همین شخص بزرگوار صحبتهای طرفدارانشون را تائید و در جواب منتقدان یا اهانت کردن یا تمسخر یا اینکه حتی چند مورد هم اقدام به پاک کردن این نظرات کردن که تمام این مطالب نشون میده که ایشون یک ریگی به کفش داره به خاطر همینم هست که در کارش حسن نیت نداره و مردم هم حمایتش نمیکنن.
    امیدوارم که این نظر تائید بشه!
    پاسخ:
    سلام و ممنونم از حسن نیتتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی