خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

شاید من اشتباه کنم ، بعید نیست

کامران میرمحمدی | شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ب.ظ


دیروز مطلبی در خوانسار نیوز درج شد با عنوان (( قدردانی شهروندان از شهردار جوان خوانسار )) که از لینک زیر قابل بازدید است :

http://www.khansarnews.ir/?p=11212

خوب نزدیک انتخابات مجلس شورای اسلامیه و معمولا اون چیزی که نوشته شده یکمقدار با اون چیزی که باید بخونیم فرق داره . مطلب را که خوندم به ذهنم رسید در این مطلب چیزهایی که نوشته شده و اون  چیزی که ما باید بخونیم شاید باید به شکل زیر باشه . (( البته شاید من اشتباه کنم ، بعید نیست .))

 

نوشته شده  : قدر دانی شهروندان از شهردار جوان

باید بخوانیم  : تغییر نگاه شهردار جوان در جهت حمایت از یک کاندیدای خاص

 

نوشته شده  : جمعی از صاحب نظران و معتمدین خوانسار

باید بخوانیم : جمعی از صاحب نظران و معتمدینی که اکثر آنها توجه خاصی به یک کاندیدای خاص داشته اند 

 

نوشته شده  : آمده بودند که از خدمات (( شایسته )) یکسال گذشته اش تشکر کنند

باید بخوانیم : آمده بودند تا از ایشان استفاده کنند برای یک سیاستی (( شایسته ))

 

نوشته شده  : آمده بودند تشکر کنند

باید بخوانیم : جواب خیلی از سوالات مبهم و بدون جواب را گرفتید و تشکر کردید ؟!

 

نوشته شده  : شهردار گفت قبول مسئولیت کردم که جوانان از خوانسار نروند

باید بخوانیم : با قبول چندین مسئولیت ، جای چند جوان را گرفته اید ؟!

 

نوشته شده  : ..............

باید بخوانیم : .............

 

(( شاید من اشتباه میکنم ، بعید نیست .))  شما بگوئید به جای نقطه چین ها چه باید گذاشت . چه نوشته شده  و چه باید بخوانیم ؟

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۹)

  • یک شهروند واقعی
  • تحلیل و نقد زیبایی بود
    پاسخ:
    ممنونم
    بعضی از معتمدین در خوانسار شغل بسلز وبفروش دارند که دراین جلسه هم حضور چشمگیری داشته انذ البته اشکالی ندارد ووووو
    پاسخ:
    شغل که اشکال نداره دوست عزیزم
  • امیر صانعی خوانساری
  • سلام و درود بر آقا کامران عزیز
    اولین نکته که در تکمیل عرایض شما باید عرض کنم اینه که شاید مرورگر اینترنت شما مشکل داره و تمام صفحه را باز نمیکنه به دو دلیل اول اینکه این افراد اصلا وابسته به یک جریان سیاسی نیستند دلیل اون هم حضور افرادی مثل آقای صبوحی پدر شهید حسین صبوحی عزیز که ستاد آقایان احمدی نژاد و جلیلی رو در شهر داشتند. پس بنابراین همه از یک جبهه سیاسی نیستند و گمان این هم میرود که شاید شما آقای جلیلی و روحانی را هم فکر بدانید (طبق استدلال خودتان ).
    نکته دوم که ظن بر خراب بودن مرورگر شما را تایید میکنه اینه که 30 خط پایینی کارهای ایشون رو در زمان شهرداری ندیدید. 

    بنابراین پیشنهادی که به شما برادر عزیزم دارم با توجه به فعالیت های گسترده شما و مدیریت حداقل 2 سایت سعی کنید در اسرع وقت مرورگر خودتون رو بروز کنید. 

    و من الله توفیق
    پاسخ:
    سلام امیر جان
    چشم به روز میکنم

  • ارش محجوب
  • سلام

    آفرین آقای صانعی

    بابا امیر صانعی نماینده مدافع حقوق شهردار میخاستم بت بگم که اگه یکم به سابقه ی شهرداری نگاه کنی این طرحا مرهون زحمات اقای شفعتیه اگرنه والله تو خونسار خبری از این کارا نبود اقا ی شهردار شمارو از دور می بوسه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اقا میرمحمدی به جواب اقای صانعی بگید **** *** به مدیرعاملی اقای ***** هست و مسایل پشت برده نظام مهندسی و مسکن مهر . ای کاش امیرجوان بهتره **** ***** را تجزیه تحلیل میکرد . پول یک سری مردم بدبخت را گرفتند و مسکن افتضاحی را درست کردند . خدا جاحق نشسته
  • نمیخام بگم
  • سلام این زحمتا همش دست اقای شفعتیو بوسیده و بس اصلا اسحاقی فقط به درد دفتر فنی میخوردو بس و مقام بالاتر از این تضییع حقوق شهروندان بود ولاغیر
    پاسخ:
    نظر منتخبین مردم این بوده و چون منتخبین مردم بوده اند نظرشون برای ما محترمه دوست عزیزم
    بجای اینکه انقدر بگید بگم بگم از پشت پرده جاش بگو بگو اگه چیزی تو دست دارید
    پاسخ:
    من هر چیزی دارم میگم عزیز دلم . بگم بگم مال اوناست که جرات حرف زدن ندارند و خودشون رو پشت اسمها و علایم قایم میکنن
  • محسن محرابی
  • نقد جالبی بود. ولی به نظر حقیر نقد توأم با احترام متقابل میتونه تأثیرگذارتر و مفیدتر باشه. به هر حال هر مدیری نقاط قوت و ضعف خاص خودشو داره که شایسته است همانطور که به نقاط ضعف آن شخص پرداخته میشه و عملکردهای وی مورد نقد و تحلیل قرار میگیره، به بررسی و ارزیابی نقاط قوت وی نیز پرداخته بشه و از آن برای رونق اقتصاد و عمران شهر استفاده بشه، البته با کمک شهروندان عزیز. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی