خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

دکلمه زیبای مرحوم خسرو شکیبایی

کامران میرمحمدی | چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷ ب.ظ

دکلمه زیبای مرحوم خسرو شکیبایی

روحش شاد و یادش گرامی باد



  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۶)

نوشته های سید علی صالحی رو بهتون پیشنهاد میدم.

میدانم حالا سالهاست که هیچ نامه ای به مقصد نمیرسد،‌حالا بعد از آن همه دوری آن همه صبوری.
من دیدم از همان سر صبح آسوده هی بوی بال کبوتر و نای تازه نعنای نورسیده می آید،‌پس بگو قرار بود تو بیایی و من نمی دانستم ای دردت به جان بی قرار پر گریه ام ری را
حالا که آمدی حرف ما بسیار وقت ما اندک آسمان هم که بارانی است.
نوشته هاشو بعدا ادامه میدم.
درضمن من این فایل شما رو نشنیدم یک تیکه هایی که یاد آور سالها خاطره اس رو براتون نوشتم.

پاسخ:
چه زیبا و شاعرانه
تو زندون هم میشه شاعرانه فکر کردا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** ****** **** **
پاسخ:
از قدیم گفتند ، کافر همه را به کیش خود پندارد
اصلا خصوصیت ذاتی زندون شاعرانه فکر کردنه.نمیدونستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به خدا حرف از رفتن دوباره و دیدگان دریا نیست،‌سربه سرم میگذاری ؟. هان! باشد گریه هم نمی کنم.
حالا که آمده ای حرف ماهم بسیار،‌وقت ما اندک آسمان هم که بارانی است..
پاسخ:
خوشبختانه یا بدبختانه اصلا از ادبیات و اصولش سر در نمیارم :(
خیلی قشنگه خیلی
پاسخ:
خوشحالم که دوست داشتین
حتما
خدایش رحمت کناد
صدای خسرو شکیبایی واقعا که محشره و یه حسه ماندگاره ...
پاسخ:
شعر زیبا  از سید علی صالحی و صدای زیبا از مرحوم خسرو شکیبایی
اینجوری شده که کار درجه یک شده
واقعا محشره
  • نگاه و نشان
  • متاسفانه نتونستم گوش بدم
    پاسخ:
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی