خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

برای یک مدیر فقط صداقت کافی است ؟

کامران میرمحمدی | چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ

استاد عزیزم جناب آقای حاج حسین میرباقری 

ضمن سلام و درود

همواره از زمانی که به افتخار شاگردی شما نایل شدم فرمایشات وزین و دقیق شما برایم فصل الخطاب بوده و هزاران بار هم گفته ام که هرگونه موفقیتی تا کنون داشته ام مدیون درسهایی است که از شما و دیگر اساتیدم گرفته ام .

در مورد شهردار عزیزمان فرمایشات شما را   در سایت خوانسار نیوز مطالعه کردم و ضمن تایید بخش اعظم آن همچون شاگردی کنجکاو سوالاتی در ذهنم بوجود آمده که از شما تقاضای کمک میکنم که مانند همیشه با بیان شیوای خود ذهن پرسشگر شاگردان خود را تلطیف نمایید .

به شخصه فرمایش شما را با تمام وجود تایید میکنم که صداقت جناب آقای مهندس اسحاقی  مثال زدنی است و به حق انسانی صادق ، مردمدار و پاکدست هستند که به نظرم برای یک مدیر  " بسیار لازم است ولی کافی نیست " . 

همانگونه که عرض کردم سوالاتی در مورد شهردار در ذهن من است که عدم پاسخگویی این عزیز موجب نگرانی برایم در مورد شهرم شده است . امیدوارم شما بتوانید با بیان شیوای خود مانند همیشه راهگشا برایمان باشید : 


- دو ساختمان یکی در انتهای کوچه امیری ها و دیگری ابتدای هرستانه در حال ساخت یک طبقه اضافه بدون مجوز بودند که به ایشان در  جلسه ای که بسیاری از دوستان حضور داشتند اطلاع داده شد و ایشان با همان صداقت خودشان فرمودند حتما از ساخت این طبقات قبل از ادامه جلوگیری میکنند ( که متن فرموده ایشان در سایت شهرداری موجود بود) ولی متاسفانه جلوگیری نشد و این طبقات ساخته شدند . 


- شهرداری بصورت غیرقانونی چندسالی است که عوارض انتقال از مردم میگیرند که باز هم اطلاع داده شد و در وبلاگ شخصی اینجانب هم درج شد و به شورای شهر هم انتقال داده شد  ولی باز هم توجه نشد و هنوز این عوارض از مردم اخذ میشود .


- سد معبر که یک عمل غیرقانونی است ولی عکس العملی برای اصلاح آن نمیشود در صورتیکه قریب به دو سال است به کرات مطرح میشود و در حال حاضر تعدادی افراد از این موضوع سواستفاده میکنند و به حق دیگر شهروندان تجاوز میکنند و موجبات مزاحمت برای دیگر شهروندان و زشتی سیمای شهری شده اند .


- تاکسیرانی بسیار نامنظم است و هر روز بیشتر از 10 تاکسی در فلکه امام برای سوار کردن مسافر توقف میکنند در صورتیکه بین راه مسافران زیادی منتظرند و طبق مصوبه شورای ترافیک بیش از چهار تاکسی حق توقف در میدان امام را ندارند و باید گردشی کار کنند .


- مزایده تبلیغات شهری در مرحله اول باطل شد و موجبات شبهات بسیاری برای شرکت کنندگان در این مزایده را ایجاد کرد و در مرحله دوم با چندین برابر قیمت پایه مزایده به فردی که در مرحله اول برنده نشده بود واگذار شد .


- سازنده مسجد آقا اسدالله حریم رودخانه را رعایت نکرده اند و ستونهای این مسجد را در حریم رودخانه استوار کرده اند و عکس العملی از شهرداری در این خصوص دیده نشده است .

 

- زمین پشت همین مسجد که کاربری فضای سبز داشته است به این مسجد جهت ساخت  واگذار شده است .


- قطعه کوچکی از کشتارگاه که چاه آب داخل آن است فروخته شده که در صورت استفاده از این چاه ، آبهای جوی هایی که باغهای مالگاه و صفاییه را سیراب میکنند بسیار کم آب خواهند شد و یکی از سرمایه های بزرگ خوانسار که این باغها میباشند آسیب بزرگی خواهد خورد . 


و چندین مورد دیگر که همگی به تفصیل در وبلاگ شخصی اینجانب توضیح داده شده و همگی را مستقیم و غیرمستقیم به سمع و نظر ایشان رسانیده ام ولی  دریغ از کوچکترین عکس العملی . چه بسا تعدادی از این موارد با مجوز خودشان انجام شده است .

نظر شما در این خصوص چیست ؟

آیا صداقت ایشان همه موارد را پاسخگوست ؟ کدام موارد فوق منبعث از بی پولی شهرداری است ؟!!!!!

آیا وظیفه یک شهروند پرسشگری و وظیفه یک مسیول پاسخگویی نیست ؟

ممکن است برای تمام این سوالات جواب قانع کننده ای باشد ولی آیا عدم پاسخگویی به آن ابهامات و سوالات جدیدی را ایجاد نخواهد کرد ؟


در بخش دیگری از سخنانتان فرمودید که یک مدیر خوب مدیری است که امور تحت ریاست خود را به سایر افراد تحت اختیار خود تفویض کند و خودش برنامه ها را هدایت کند ، این سخن شما هم مانند تمامی فرمایشاتتان کامل و بدون نقص است ولی به نظرم در مورد ایشان متاسفانه صدق نمیکند و موید آن اشکالات بسیار زیادی است که در مجموعه های تحت مدیریت ایشان رخ داده است که به تعدادی از آنها اشاره شد . 


قطعا همانگونه که بسیار زیبا فرمودید : هیچ شخصی بدون خطا نمیباشد ، ولی سوالم این است که خطاهای بسیار زیاد نشان از عدم توانایی نیست ؟!


 در پایان از شما اجازه میخواهم نظر ایشان را به این آیه قرآن کریم جلب نمایم :

 (( و امرهم شورا بینهم ))

 (( افراد با ایمان، کارهای خود را با مشورت یکدیگر انجام می دهند)) 

که به نظر می آید این بزرگوار مشورت های دوستان و همشهریان خود را به منزله دشمنی تلقی میدارند که به آنها بی توجه هستند و درصدد رفع مشکلات و یا پاسخ به آنها برنمی آیند .

امیدوارم یا بنده اشتباه کرده باشم که شما بزرگواری کرده و راهنمایی بفرمایید و یا این مشکلات ایشان هم برطرف شود و مانند اخلاق صادقانه خود این موارد را هم کسب نمایند تا بهترین شهردار باشند و از لطمات جبران ناپذیری که از نداشتن این موارد به شهرمان خواهد خورد جلوگیری شود .


در پایان از فرمایشات ارزشمند شما همواره لذت میبرم و افتخارم این است که همواره دستبوس شما هستم .


کوچک شما 

سید کامران میرمحمدی

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۱۶)

درود برشما که همواره به فکر مشکلات خوانسار هستید
پاسخ:
امیدوارم مثمر ثمر باشم
سلام
جناب آقای میرمحمدی هر چند دیر ولی جا داره در ابتدا درگذشت مادر بزرگ گرامیتان را به شما تسلیت بگم انشاا... غم اخرتون باشه .
شهردار خوبی نداریم چون مسجد آقا اسدالهی که حدود ده سال پیش ساخته شده حریمش رو رعایت نکرده.
شهردار خوبی نداریم چون نمیتونه ضعفهای شورای شهرمونو رفع کنه.
شهردار خوبی نداریم چون نمیتونه وظایف راهنمایی ورانندگی رو انجام بده.
شهردارخوبی نداریم  چون با توجه به بودجه جداگانه بخشداری وبه علت اینکه کسی نیست موارد مصرف شدن این بودجه توسط بخشدار را از ایشان بپرسد شهردار حاضر نمی شود محدوده بخشداری رو به تنهایی آباد کند.
شهردار خوبی نداریم چون ایشون حاضر نیستند یک مرکز سیتی سنتر در منطقه قودجان با بودجه شهرداری بسازند.
وهزاران دلیل دیگر که در مغز شما می گذرد.
هرچند همیشه نقدهای شما دلسوزانه وسازنده است ولی نظرات دیگران از دید جنابعالی سنگ انداختن به قطار در حال حرکت است
به نظر بنده ،متاسفانه جنابعالی طبق معمول کمی عجولانه قضاوت کردید به بدترین شکل ممکن که آنهم قضاوتی بدون دانش بوده عمل کردید.
پاسخ:
نظر شما کاملا برای من محترمه دوست خوبم ولی برداشتتون غلط بوده . من این چیزهایی که شما فرمودید نخواستم .
بابت تسلیتتون هم بسیار سپاسگزارم
ستونهایی که عزض کردم از مسجد ، تازه و چند ماه است کار گذاشته شده .
تاکسیرانی زیر نظر شهرداریه دوست خوبم .
در مورد محدوده بخشداری من اصلا ایرادی به شهردار نگرفتم .
من از شهردار ساخت سیتی سنتر نخواستم ، ایشون همون پاساژ لاله رو جمع کنه سیتی سنتر لازم نیست بزنه .
من تمام سعیم را کرده ام که با دقت صحبت کنم ولی از نظر شما عجولانه بوده و نظر شما محترمه
  • محمد عصاری
  • سلام آقای میرمحمدی من به عنوان یک شهروند خوانساری تا به حال چند ساختمان مسکونی که خودم مالک ویا مجری در ساخت ان بوده ام و از سرمایه خودم ودیگر دوستانم در خارج از شهر خوانسار را در این شهر هزینه کرده ام ( چرا که اگر فردی منفعت طلب بودم قطعا سرمایه گذاری در دیگر شهرها و کلان شهرهارا ترجیح داده کما اینکه همگان شاهد سود آوری آن هستیم) و اگر شما به عنوان یک مهندس ویک دلسوز برای این شهر به این حرکت نگاه کنید وببینید که این سرمایه گذاری در این شهر چقدر برای شهر وکسانی که در ساخت این مجموعه ها زحمت میکشند موئثر است هیچ گاه از شهردار عزیز شهرمان نمیخواهید که جلوی سرمایه گذاری من وامثال من را دراین شهر بگیرد . خود شما میدانید که ورودی هرستانه ومنطقه پائین هنوز از ابادانی خاصی برخوردار نیست هرچند زمانی که من مشغول به ساخت شدم اهالی ان محله مرا تشویق کردند چون شاید بیشتر از شمایی که اهل ان محله هستید و به ظاهر دلتان برای خوانسار میسوزد متوجه این حرکت بوده اند. اگر شما هم مثل من فکر میکردید هیچ وقت سرمایه خود را نمیبردید در شهر گلپایگان وانجا مجتمع مسکونی بسازید خواهش میکنم اگر دلتان برای خوانسار میسوزد سرمایه گذاری در این شهر انجام بدهید و مشوق دیگران هم بشوید تا حداقل سودی برای مردم این شهر داشته باشد و اگر دلتان برای ای شهر میسوزد باعث نشوید که دیگران هم از این شهر دلسرد شوند چراکه چنین افکاری ، عقوبتی جز رکود و نابودی شهر ، جوانان شهر ، وسرمایه گزاران بزرگ را در این شهر نخواهد داشت . پس بادید باز تری به این شهر نگاه کنید !!!!!!!؟؟؟
    پاسخ:
    آقای عصاری عزیز
    شما سرمایه گذاری را با سواستفاده اشتباه گرفتید دوست عزیزم
    هر سرمایه گذاری ای منجر به پیشرفت شهر نمیشه و هر کس پول داره سرمایه گذار نیست .
    همون موردی که شما فرمودید در ابتدای هرستانه ، یک طبقه بدون مجوز با رانت روی آن ساخته شد و شهردار جلوی شما را نگرفت .
    در پروژه چشمه آخوند هم 7 طبقه در حریم رودخانه ساخته شد که 3 طبقه غیرقانونی داشت اگر اشتباه نکنم و تکمیل شد و هیچکس جلوگیری نکرد .
    این کارها سرمایه گذاری نیست . خیانت به شهر است .
    اگر دید شما دلسوزانه است و واقعا به فکر پیشرفت شهر هستید سرمایه اتان را جایی خرج کنید که سودی برای شهر داشته باشد نه اینکه با تخلف در ساخت سود زیادی توی جیبتان کنید و با استفاده از نام سرمایه گذار دم از دلسوزی بزنند .
    من و شما و فامیل نزدیکتان غیر از خوانسار سرمایه گذاری در شهرهای دیگه هم داریم که هیچ اشکالی نداره و حق ماست . مهم اینه که در رفتارمان در شهر خیانت نکنیم .
    شهردار که برای شما خیلی عزیزه چون چشمش رو روی تخلف شما بست و جلوی تخلفتون را نگرفت ، به فکر گرفتن پول تخلفه که درآمد مجموعه اش بره بالا نه فکر پیشرفت شهر چون اون که نقشه جامع شهر را مصوب کرده و ارتفاع مشخصی را برای ساختمان تعریف کرده خیلی از من و شما دقیق تر بوده و آینده نگر تر دوست خوبم 
    امیدوارم موفق باشید
  • محمد عصاری
  • آقای میرمحمدی جنابعالی که ساختن ساختمان را سرمایه گذاری نمیدانید احتمالا نمیدانید که 300 شغل دیگر هم وابسته به این کار است.             بنده اگر نمیخواستم از این کار سودی ببرم که میرفتم برای شهر پارک میساختم .منظور من این بود که این کار درشهر خوانسار انجام شود تا افرادی چون معمار بنا وغیره از آن بهرمند شوند . پس اگر این کار بخواهد انجام شود و برای سرمایه گزار سود اور باشد نه ضرر مجبور است که ساختمان را در متراز بیشتر وارتفاع بلند تر بسازد . و در مود ساختمان چشمه آخوند در زمان 2 شهردار قبل انجام شد که با توجه به اینکه ملک فوق کلی از جاده اصلی پاین تر بود و با ارتفاع بلند وساختمان های بلند اطراف جلوه بدی را برای شهر نداشت که حتی اگر یادتان باشد جنابعالی وخوانواده اتان چند سری برای خرید ویا حتی تعویض با ساختمان گلپایگان تشریف اوردید وحتی حاضر به رهن کردن ساختمان هم شدید ایا اگر این ساختمان مجتمع بدی بود همان روز شما این صحبت ها را باید میکردید واز شهرداری انتقاد میکردید پس الان شما خصومت های شخصی اتان باعث اختلال در امور شهر میشوید. در مورد ساختمان هرستانه ساختمان در بر خیابان اصلی میباشد و عرض خیابان 20متر به بالا میباشد پس فکر نکنم برای نمای شهر مشکلی ایجاد شود واقای میرمحمدی با این  کارها فکر  نکنم بتوانید شما صاحب منصب پست و مقامی در این شهر بشوید همان طور که در انتخابات گذشته نتیجه اش را دیدید .
    پاسخ:
    دوست عزیزم من کاملا دارم تلاش میکنم که در فضای اصولی و منطقی و به دور از احساسات حرف بزنم ولی شما دارید تلاش میکنید مسایل شخصی خانوادگی من را با مسایل دیگر مخلوط کنید و کاملا غرض ورزانه برخورد میکنید و علت آن این است که من تخلف شما را بازگو کرده ام .
    قطعا شما به فکر معمار و بنا و .... نیستید و به فکر منافع شخصی هستید در این شکی نیست چراکه در هر پروژه ای که اجرا کردید با استفاده از رانتی که دارید تخلفات خیلی مشهود و بزرگی انجام داده اید .
    بسیاری از سازندگان در شهر هستند که بدون تخلف کار میکنند و قطعا سود هم میکنند که دوباره میسازند فقط به حق خود قانع هستند و مانند شما با رانت نمیخواهند یکشبه ره صدساله بروند .
    اینکه ساختمان چشمه آخوند شما را من بعنوان مشتری دیدم ولی برعکس اصرار همسرم حاضر به خرید و رهن آن نشدم بهمین علت بود که در مسیر سیل بوده و سازه مهندسی ساز نبوده و تخلفات بسیار زیادی در آن بود . این که شما در زمان کدام شهردار تخلف کردید اصلا مهم نیست برای من و تخلف تخلفه و آن هم 3 طبقه تخلف با استفاده از رانت ....
    حتما اونجام به فکر بنا و کارگر بودید ؟!!!!
    من باعث اختلال در امور متخلفان میشوم نه شهر عزیز دلم . اختلال در امور متخلفان و حامیان متخلفان و رانت خواران .
    در مورد ساختمان هرستانه قانون میگوید که شما یک طبقه تخلف دارید و شهردار هم با جلوگیری نکردن از ساخت شما در این تخلف کمک شما کرده است چون در یک جلسه رسمی و در حضور 30 نفر قبل از اینکه ستونهایتان را استوار کنید گفتند جلوی این تخلف را میگیرم ....
    بنده تصمیم دارم در مراجع قانونی شاکی خصوصی شهردار شوم بابت ساختمان هرستانه و کوچه امیری ها که در این خصوص نامه ای برای حراست استانداری و بقیه مراجع آماده کرده ام که پیگیری خواهم کرد .
    من به منصب نیازی ندارم دوست عزیزم و قطعا شک ندارم که صاحب منصب نمیشوم چون زمانیکه صاحب منصب باشم جلوی خیلی ها را خواهم گرفت و این خیلی ها بسیار تلاش میکنند که من صاحب منصب نباشم .
    پیروز باشید و استوار
  • محمد عصاری
  • جناب اقای میرمحمدی پس شما دلتان برای این شهر نمیسوزد و چیزی جز خوصومت های شخصی ندارید پس دوری داخل شهر بزنید وکلیه طبقات آپارتمانها را بشمارید و سری هم به تخلفات کمیسیون های شهرداری بابت تعداد طبقات بزنید و ببینید که آیا همه این ساختمان ها به نظر شما به واسطه  رانت ساخته میشود .بله رانت من خدایم بوده که تا بحال یاریم نموده
    پاسخ:
     چجوری به این نتیجه رسیدید منم موندم
    ولی امیدوارم موفق باشید و خداوند همیشه یار و یاورتان باشد دوست بزرگوار .
    اینکه من دلسوزم یا نیستم و یا شما هستید یا نه را بهتره واگذار کنیم به نگاه همشهریان .
  • یک شهروند خوانساری
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    دوست عزیز

    جناب آقای مهندس میرمحمدی بزرگوار

    برداشت هایی که جنابعالی از حرف های دوستان دارید خیلی جالبه!!! شما فقط اون برداشت هایی را دارید که خودتون میخواید و به نفعتونه و جواب هایی هم که میدید بعضا هیچ ربطی به موضوع صحبت دوستان نداره، البته این موضوع نه تنها در اینجا بلکه در جاهای دیگه هم که جنابعالی فعالیت میکنید به چشم میخوره، درآخر هم نتیجه گیری های جالبی میکنید طوری که مشخصه پیش خودتون فکر میکنید عقل کل هستید و استاد سیاست و بسیار خوب تونستید موضوع را بپیچونید.

    چند وقت پیش دوستان دیگر و خود من نظراتی را روی وبلاگ جنابعالی قرار دادیم که متاسفانه دیگه اثری ازشون نیست، نمیدونم برای چی حذف شدن ولی این کار برای شخصی که دم از صداقت و درستکاری میزنه شرم آوره!!!

    همون روز میخواستم جواب جنابعالی را عرض کنم که متاسفانه کارهای مهمتری داشتم و نتونستم ولی امروز که اومدم متوجه شدم نظرات را از روی وبلاگ حذف کردید ولی ادب حکم میکنه که جواب بدم.

    در ابتدا باید از جنابعالی تقدیر و تشکر بشه هم به لحاظ اینکه حق استاد و شاگردی را خوب بجا میارید هم حق خویشاوندی!!!

    همونطور که یکی از دوستان اشاره کرده بودن و جنابعالی زحمت پاک کردنش را کشیدید **** **** ******** **** **** ******** **** ** ***** ****** برای همه آشکاره و درسته که جنابعالی فرمودید ایشان مدافع شهردار بودن ولی منظور من هم از گفتن اون حرفها اون چیزی نبود که شما انقدر روش مانور دادید منظور من این بود که اگه ته این موضوع را در بیاورید صد در صد متوجه خواهید شد که ******** ** ******* ** ***** ** ** ***** ***** **** *** *** ****** * **** *** *** ** ***** **د و بعید میدونم که حتی شهرداری در این زمینه تصمیم گیرنده بوده باشه، ولی شما حذفش کردید چون که به نفعتون نبود و اصلا هم راجع به آن بحثی نمیشه چون ... فقط پیشنهاد من به شما اینه حالا که انقدر دلسوزید یک متر بردارید و یک سر به عمارت ***** **** ***** ******** *** * آنوقت اگر جرات دارید پی گیر این موضوع و در ابتدا شاکی آن باشید نه ساختمان هرستانه در بیرون از شهر دوست خوبم.

    فرموده بودید بیچاره شهردار که امثالی مثل من مدافعش هستن، دوست عزیز من مدافع شهردار نیستم من فقط یک شهروند خوانساریه واقع بین هستم که مدافع حقیقتم و الان هم حقیقت اینه که این شهردار برای شهر مفید بوده و واقعا داره شهرو آباد میکنه و شما و امثال شما که فقط فکر منافع خودتون هستید دارید سنگ میندازید جلوی پاهاش، شما نمیخواد دلتون به حال شهردار بسوزه باید گفت بیچاره خونسار و خونساری که دلسوزش شما باشی.

    شما اسم خودتو گذاشتی قطار در حال حرکت در صورتی که به نظر من لقب مرد 1000 چهره بیشتر برازنده جنابعالیه!!!

    هرچند که مطمئنم این نظر هم رفت پیش نظرای دیگه

    با تشکر

    پاسخ:
    دوست عزیزم شما که اینقدر با ادب هستید و درست کردار و نترس که من را بی ادب و ترسو قلمداد میکنید چرا میترسید اسم واقعی خود را بیان کنید ؟!!!!
    چرا اگر تهمتی به کسی میخواهید وارد کنید و انتظار دارید تهمتتان را من منتشر کنم چرا با اسم واقعی اتان منتشر نمیکنید و از ترستون پشت اسم جعلی قایم میشوید آقای با دل و جرات ؟!!!!
    درست میفرمایید ، بنده دو تا از نظرات را در کل 3 سال گذشته پاک کردم چون در آن تهمت آشکار به فردی بود که نه تنها من بلکه کل خوانسار ایشان را میشناسند و صداقت و پاکی ایشان زبانزد است و نیاز به تایید من نیست ....
    شما اگر واقعا دلسوزید و مثل من 1000 چهره نیستید مانند مرد خودتان را معرفی کنید و اشکالات را بگویید مثل کاری که من 1000 چهره میکنم .
    دیگه تمام مردم به این شعارهای توخالی و تهمت های انسان های منفعت طلب و ترسو مانند شما آشنا هستند . پس تصمیم اینکه شما دلسوزید یا من و یا شما به فکر شهر هستید یا من و یا اینکه شما دنبال تخریبید یا من را واگذار میکنم به مردم ....
    پیروز باشی و استوار 
    دوست مهربانم 
    بد نیست یادی از سنگ و گوهر و .... داشته باشیم آخه یادت رفته من در این محیط اصلا یادی از قطار در حال حرکت نکردم و فقط یکجا این مثال را بکار بردم عزیز که اون هم از این بود که میدونستم اینجا به دردم میخوره
  • یک شهروند خوانساری
  • نظرات جناب آقای عصاری و پاسخ های حکیمانه شما را میخوندم که لازم دیدم چند نکته دیگر هم خدمتتون عرض کنم.

    صحبتهایی که آقای عصاری در باره جنابعالی فرمودن نه تنها نظر ایشون بلکه نظر اکثریت مردم راجع به شماست یا بهتره بگم کابینه شما که متشکل از جنابعالی، همسرتون و یکسری دیگه از دوستان سودجو، فرصت طلب و جویای نامتون میشه که بعضا برای همه شناخته شده هستن.

    البته ایشون لطف کردن خیلی مختصر و با رعایت یکسری موارد صحبت کردن چون واقعیت فراتر از اینهاست، شما دائما در حال تهمت زدن و زیر سوال بردن دیگران هستید و همه را سود جو و فرصت طلب میدانید در صورتیکه نظر بقیه هم راجع به جنابعالی و اطرافیانتون چیزی به غیر از این نیست.

    نمیدونم شما پیش خودتون چه فکری میکنید اما باید خدمتتون عرض کنم دیگه دوره جهل و بیسوادی گذشته و خوشبختانه وارد دوره ای شدیم که اکثریت مردم را قشر تحصیل کرده متوسط به بالا تشکیل میدن و خودشون فرق خوب و بد را متوجه میشن.

    باید خدمتتون عرض کنم طبق صحبتهایی که راجع به جنابعالی و کابینه محترمتون همچنین شهردار در بین مردم زده میشه درحال حاضر اکثریت مدافع شهردار فعلی هستن چون با تمام وجود شاهد پیشرفت شهرشون هستند و اگر تخلفی هم از ایشون سر زده باشه که در نهایت منجر به پیشرفت شهر شده باشه بازهم ممنون ایشون هستیم حتی اگر در این خصوص اشخاص خاصی هم ذینفع بوده باشند و درنهایت همگی شهردار را حمایت خواهیم کرد تا هرکجا که بتوانیم، این را گفتم که بدانید سخنان شما فقط مورد تایید اطرافیانتان و آنهایی است که تصمیم دارند از قبل شما به جایی برسند.

    فرموده بودید " بنده تصمیم دارم در مراجع قانونی شاکی خصوصی شهردار شوم بابت ساختمان هرستانه و کوچه امیری ها که در این  خصوص نامه ای برای حراست استانداری و بقیه مراجع آماده کرده ام که پیگیری خواهم کرد " همونطوری که قبلا هم خدمت جنابعالی عرض کرده بودم (که البته شما حذفش کردید) این موضوع برای همه آشکاره و مدتیه که از گوشه و کنار شنیده میشه که شما و دوستانتان چه فکرهایی در سر دارید فقط همگی منتظر علنی شدن آن و نحوه انجام این کار بودیم که خدا را شکر بلخره مشخص شد.

    پاسخ:
    دوست گل و نازنینم 
    اتفاقا خدمت کابینه شما عرض بکنم که چند نفر انگشت شمار سودجو هستید که متشکل از چند تا بچه است که شهردار عزیز و محترممون با چند تا کار کوچولو وابسته اشون کرده و چند تا سودجو که براشون فرق نمیکنه شهردار کیه و هر طرف باد میاد بادش میدند و خود شما که دم از تحصیلات میزنید ولی فکر کنم اولین مقطع تحصیلات عالیه را هم به زور در یک رشته حتما آبگوشتی طی کرده اید ، همانطور که شما فرمودید مردم بینا شده اند و تشخیص میدهند دور و برشون چه خبره و نیاز به توضیح من نیست .
    راستی اگه اطرافیان من اینقدر کم هستند و از نظر شما مردم نیستند چرا دارید اینقدر خودکشی میکنید . خوب جواب ندید بزارید بزنم تو سر خودم .... 
    البته درست متوجه شدید فکرهایی که توی سر ماست اینه که جلوی سودجوها و دوروهایی مثل شما را بگیریم و مشتتون را برای همه باز کنیم .
    امیدوارم بتونیم و شانتاژها و دست و پا زدن های شما خسته امان نکنه ....
    البته قطعا من خسته نمیشم ولی دوستان جوان من از هتاکی ها و تهمت های شما ممکنه دلسرد بشوند ولی من تا آخر هستم و مشت تک تک شماها را باز خواهم کرد .
    البته درخواستی هم داده ام که ببینم اگر خدا کمک کنه دوستان عزیزی که نظر میگذارند شناسایی کنم و فقط زیر نظراتشون نام و نام خانوادگی و سمت فعلیشون را بگذارم و در نهایت تصمیم با شهروندان ....
    امیدوارم که موفق شوم که در اینصورت دست خیلی ها رو میشه دوست گلم
  • دلسوز شهر
  • اقای میرمحمدی دوست به ظاهر دلسوز شهر ایا شما تابحال خارج از خوانسار سفر کرده اید من که بعید می دانم فکر کنم اکر هم که سفر کرده باشید با جشمانی بسته سفر می کنید من از شما خواهش میکنم بهتر است در یک روستای دور افتاده دنیا زندکی کنید حیف ازاین شهر که شما در ان باشید 
    پاسخ:
    ممنونم دوست خوبم
    امیدوارم شما سفر کرده باشید چون من به اندازه موهای سر شما سفر کردم البته اگه کچل نباشید :)))))
  • یک شهروند خوانساری
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    آقای میرمحمدی اصلاً درکتون نمیکنم باز هم متن من چیز دیگه ای میگه و باز هم شما به نحو ماهرانه ای از پاسخ دادن به اون امتناع میکنید و به نحوی دارید موضوعو پیچیده می کنید

    و*** ** *** *** *** ** ***** ********* ***** *** **** * **** ***** ****** ****** ** ***** *** ** ** ***** ******* ** ****** ** **** *** ********** *** ***** ****

    *** *** ***** ******** * ***** ***** *** ***** ****** ******* ** ****** ***** ***** **** * ****** ** **** ** ***** ******** * *********** * ***** *** ***** *** **** **** **** *** **** ** ****** ****** ** *** **** **** **** *** ******* *** ** ***** ********* ***** ** *** ****** ****** **** *** *** *** ***** *** * ********** ** **** *** ***** ***** **** ** ****** ** **** ** ** **** ********* **** ********** اگر میفرمایید اینها شعارهای توخالیست و مردم با تهمت های انسان های منفعت طلب و ترسو مانند من آشنا هستند پس از چه میترسید؟ چرا سانسور و حذف میکنید اجازه دهید مردم خودشان قضاوت کنند، ولی واقعیت این است که شما از آگاهی مردم هراس دارید به خاطر همین هم جلوی آنرا میگیرید.

    میفرمایید چرا با اسم جعلی نظر دادم؟ میخواهید با اسم واقعی نظر دهم که درگوشه و کنار بگردید و موردی را پیدا کنید که به نحوی بنده را وصل به شهردار و شهرداری کنید و از آن سو استفاده برای مقاصد خود کنید در صورتیکه بیشترین دلیل من از این کار کینه ورزی جنابعالی، کابینه جنابعالی * ******** *** ** **** ** *** * *** *** چون شما اخلاق سالمی برای بحث و شنیدن انتقاداتی که بر علیهتان هست را ندارید.

    هرچقدر هم در مورد سنگ و گوهر فکر میکنم چیزی متوجه نمیشم که منظورتون چی بوده چون من اونو در نظر یکی از دوستانتون خوندم و چیز پیچیده ای توش نمی بینم

    در مورد قطار در حال حرکت هم باید خدمتتان عرض کنم که این تعبیر را قبلا از جنابعالی در یکی دیگر از وبلاگهایتان دیده بودم و هم اکنون هم در چند نظر بالاتر مانند هزاران نفر دیگر که آنرا دیده اند، بنابراین اگر فکر میکنید که انسان زرنگی هستید و میخواهید آنرا به شخص خاصی نسبت دهید یا با القا به خوانندگان کل نظرات منفی را برگردن یک شخص بیندازید سخت در اشتباهید واقعیت این است که این قطار در حرکت شما به سمتی میرود که مخالفان زیادی دارد پس سعی کنید همینجا ترمز را بکشید تا مثل قبل واژگون نشده اید (البته مطمئنم که مانور بعدیتون روی این جملست)

    در مورد سن و سال صحبت کرده بودید، باید خدمتتون عرض کنم که من از نظر سنی بزرگتر از جنابعالی هستم و دیگه از من گذشته که هرکس بخواهد با یک کار کوچک یا گوشه چشمی من را شیفته خودش کند که اگر اینطور بود باید شیفته زبان فریبنده جنابعالی میشدم اما از سخن شما کاملا مشخص است که شما کلا با پیشرفت خوانسار و جوانان آن مشکل دارید که حتی یک حرکت مثبت شهردار را هم زیر سوال بردید، البته این را میتوان از سرمایه گذاریهایتان در شهرهای دیگر جهت سود بیشتر هم متوجه شد چون اگر انسان دلسوزی برای شهرتان بودید سرمایه خود را از شهرتان بیرون نمیبردید، ولی اگر هم حرف شما صحت هم داشته باشد کارهای انجام شده توسط شهردار مانند رنگ زدن مدرسه توسط جنابعالی است که دارای دوجنبه است که ظاهرا جنبه تبلیغاتی آن بیشتر از جنبه معنوی آن بوده!!!

    در مورد اهانتی که به مدرک تحصیلی و سطح سواد بنده و دیگران کردید هم باید خدمتتون عرض کنم از انسان مغرور و پرتکبری مثل جنابعالی بیشتر از این انتظار نمیره که خودتان را بالاتر از دیگران فرض کنید ولی محض اطلاعتون عرض میکنم که مدرک آبگوشتی بنده هم از نظر سطح هم نظر اعتبار دانشگاه بالاتر از مدرک آبدوغ خیاری جنابعالی در یک دانشگاه درپیتی هست، به هر حال از شخصی با تحصیلات جنابعالی در یک رشته محض به دردنخور بیشتر از این نباید توقع داشت، البته خیلی خوب است که انسان در یک رشته آبگوشتی خبره باشد اما مثل جنابعالی در زمینه ای مشغول به کار نباشد که به علت داشتن یک مدرک محض نامرتبط و نداشتن سواد کافی با ساختن قطعات بی کیفیت روزانه جان هزاران نفر را بگیرد، البته آنهم در یک شهر دیگر جهت سود بیشتر و ادعای دلسوزی برای جوانان شهر خود.

    در مورد افکاری که در سر جنابعالی هست فقط یک مورد به چشم میخورد، شما و کابینه محترمتان هیچ فکری در سر ندارید بجز رسیدن به منصب که برای این کار با عوام فریبی میخواهید مردم را وسیله کنید که امیدوارم به این خواسته نرسید چون کاملا مشخص است که حسن نیت ندارید و بعدا هرچه در توان دارید برای سرمایه گذاری در شهرهای دیگر بکار خواهید برد.

    پاسخ:
    وقتی اینقدر جرات داشتید که خودتون را معرفی کنید از جرات حرف بزنید عزیز بزرگوار .....
    من توهین های شما را ستاره دار میکنم که فقط خودت خجالت بکشی . البته اگر توهین به خودم بود انتشار میدادم چون برایم مهم نیست ....
    چقدر خودت رو به در و دیوار میزنی ؟ من جلوی کدوم منفعتت رو گرفتم ؟!!!!!
    زیاد به خودتون حرص ندید خدای ناکرده سکته میکنید و یک منفعت طلب که جلوش گرفته شده کم میشه اونوقت کی طرفداری از ..... کنه ؟!!!!!
    خوش باشی عزیز
  • دوستدار ایران عزیز
  • دوست عزیز شهروند خوانساری حق با شماست اقای کامران میرمحمدی ظاهرا منافعی. که از حواشی کارها و رفتارشون عایدشون میشه براشون از اهمیت و منفعة بیشتری برخورداره تا أصل کارها و قطعا ایشون جایکاه اقای مهندس اسحاقی را از أن خود دانسته و سعى در باز بس کیری أن دارد و أیا به نظر شما ایشون مستحق أین سمت را دارند کسی که هیج سر رشته أی در زمین عمران و شهر ندارد،،!!!کسی که با فریبکاری اذهان مردم عزیز خوانسار أیا شایسته مدیریت شهر عزیزمان را دارا می باشد به امید روزی که همه ما به فکر آباد سازی کشور و شهرمون باشیم نه تشویش أذهان عمومی برأی رسیدن به مقامی
    پاسخ:
    به نظر بنده که مستحق این سمت را ندارند ایشون .....   :))))))
    ضمنا شایسته مدیریت شهر عزیزمون را دارا نمیباشد .....      :))))))

    اینقدر عجله داشتی که نفهمیدی چی نوشتی دوست گلم .
    هر جور دوست داری میتونی فکر کنی .
    احترام به نظر شما هم میذارم .
    البته یکبار بگم احترام میذارم کافیه چون همه یک نفرند اینطور که آی پی ها میگه فقط چند تا اسم مستعار استفاده میشه .....
    عرض کردم اینقدر خودتون را اذیت نکنید
  • دوستدار ایران
  • دوست عزیز کمی خویشتنداری در این زمینه بسیار مفید می باشد أی کاش قبل از اینکه نام شما برای شهردار شدن مطرح و حذف شود اینقدر در عرصه إحقاق حق شهروندان عزیز خوانسار فعال بودید أین همه اعتراض بعد از حذف جنابعالی از ریاست شهرداری کمی تأمل برانکیز می باشد أی کاش ناراحتی خود را از حذف ریاست شهرداری به کونه أی دیکر مطرح می کردید نه با سو استفاده از افکار عمومی برأی رسیدن به بست جدید در شهر عزیزمان
    پاسخ:
    کاش یک نگاه به وبلاگ من بندازید که 3 ساله فعاله نه یکسال .
    هر طور دوست دارید فکر کنید اصلا مهم نیست
  • دوستدار ایران
  • برادر من ،به وبلا ک شما نکاه کرده بودم  بعد نظر دادم انجنان که آتش تند عدالتخوهی را امروز در شما میبینم در دیروز شما أین دغدغه به أین شدت بر رنک نیست  هر از کاهی کریزی به مسائل شهری وجود دارد أما نه در حد انتقاد سازنده یا روند بیکیرانه امروزتان  به هر حال  أین تفاوت کاملا مشهوده و غیر قابل جشم بوشی  و رآه اندازی یه جریان منتقدانه  ضد شهرداری  با مجموع اتفاقاتی که افتاده جیزی غیر از انجه غرض ورزی نامیده میشه رو به ذهن متبادر نمیکنه شما اکر دلسوزشهر هستید به جای  جبهه کیری های جهت دارعاقلا نه عمل کنید و با همراهی و همدلی با کلیه عوامل شهری به رشد شهر کمک نمایید یقینا مو ضع کیری مسله های موجود را حل نخواهد کرد تنها به بایکاه شدن شما کمک خواهد کرد. 
    پاسخ:
    از نظر شما موضع گیری است ولی از نظر من بیان حقایق
    یه لحظه به این فکر نکردید که شاید اون موقع اشکالات کمتر بوده ؟
    این که شما اسمش رو موضع گیری میذارید علتش نمیتونه اشکالات زیاد باشه ؟!!!!
    در هر صورت من با حمایت کورکورانه مخالفم و از نظر من اشکالات باید بازگو بشه تا برطرف بشه
  • واقعیت نگر
  • با سلام خدمت فرهیختگان 
    جوابیه ها را مطالعه کردم 
    بنظرم اینکه دو سه نفر اینچنین وقت گذاشته اند که طوماری از فحش و ناس زا و کینه و دشمنی را در زیر متن شما ارسال کنند 
    دو معنا دارد 
    ١-ترسیده اند
    ٢-انتخاب شده اند
    ٣-منفعت مادی دارند از این کار

    و این یعنی شما در بیان واقعیت ها موفق بوده اید 
    که چنین مغرضانه در صدد تخریب بر امده اند 
    تبریک عرض میکنم
  • واقعیت نگر
  • چند جا در جوابها دیدم اینکه همسر شما و خانواده شما حامیتان هستند به سخره گرفته شده و عیب ذکر شده 
    میخواهم بگویم اگردیدیم مردی را همسرش ،خواهرش،برادرش،
    حمایت میکند و کابینه اش میشود این حسن اوست زیرا در مورد جلب حمایت و موافقت نزدیکترینهایش که از هر کسی اورا بهتر میشناسند موفق بوده است 
    دیده ایم افرادی که داعیه سیاست و دفاع از مردم را دارند اما همسرشان دشمن درجه اول انهاست 
    یک ثانیه با همدم زندگیشان دوست نبوده اند اما مدعیند میخواهند غمخوار مردم غریبه باشند
    دوستان دانشمندم بیایید کمی دقیقتر باشیم در شناخت انسانها
  • یک شهروند خوانساری
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    جناب آقای میرمحمدی دوست عزیزم
    واقعا براتون متاسفم که هروقت کم میارید همه چیز را به هم وصل میکنید
    برای خودتون دلایلی واهی سرهم میکنید که دیگران را متقاعد کنید و به جای پاسخ دادن به اصل موضوع ذهن خواننده را با مسائل حاشیه ای منحرف میکنید
    خیلی خوب میدانید که ** ** ***** **** *** *** **** ** ******** *** ****** ** ** *** ***** *** **** ***** **** ******* **** ** ****** ****** *** ** ** ****** ***** * ** ***** ** **** *** ***** **** *** **** ****** ****** ** ** **** ****** **** ***** ** ******* **** ****** ***** * *** ****** **** ** ****** ***** ******** * *** ******** **** ** ** **** **** ******* ******
    بعد هم با گفتن مشابه بودن آی پی با دیگر مخالفانتان میخواهید طوری وانمود کنید که اینها کار یک نفر است درصورتیکه بازهم فقط سر خود را زیر برف کرده اید و میدانید که حقیقت غیر از این است
    شما پاسخ تمام طرفدارانتان را تایید میکنید در صورتیکه از کجا معلوم شاید همه انها کار خودتان یا یکی از طرفدارانتان باشد همانطور که یکی از دوستان در مطلبی دیگر به وضوح به ان اشاره کردن و شما بجای پاسخ دادن به آن بازهم تهمت زدید که آنهم کار یک نفر است در صورتیکه هر فرد تیزبینی از نگارش طرفدار عزیزتان متوجه میشود که همه کار خودتان است دوست دانشمندم
    اینهم خدمتتان بگویم که اگر شخصی مورد تایید نزدیکانش است دلیل بر حسن نیت آن شخص نیست شاید همگی یک فکر واهی و پلید را در سر میپرورند که همگی با هم یکسو شده اند 
    شما و طرفدارانتان یا واقعا خوابید یا خودتان را به خواب زده اید دوست گرانبهایم
    پاسخ:
    ممنونم از نظر زیباتون دوست عزیز
  • ارش محجوب
  • سلام

    اقا یا خانم واقعیت نگر اتفاقا منم جوابیه ها را با دقت مطالعه کردم
    بنظر من هم اینکه دوست عزیزتان اقای میرمحمدی هم اینچنین وقت گذاشته اند که طوماری از تهمت و اهانت را در زیر متن دیگران ارسال کنند همان دو معنا دارد  
    ١-ترسیده است
    ٢-انتخاب شده است
    ٣-منفعت مادی دارد از این کار
    البته بنده فکر میکنم ریاضیم ضعیف شده چون هرچقدر میشمارم اینها سه تا بودن دوست فیلسوفم

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از اظهار نظرتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی