خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

تفاوت دو شهردار

کامران میرمحمدی | يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۷ ب.ظ


چند ماه قبل برای کاری به شهرداری یکی از شهرهای مجاور مراجعه کردم و بعلت بی احترامی و توجه نکردن به مشکل بنده و بی توجهی به مراجعین از کوره در رفتم و با صدای بلند با کارمند مربوطه صحبت کردم ، البته بعد خودم پشیمان شدم و عذرخواهی کردم . در پی این موضوع چند ماه کار من گیر کرد و کلی هم جریمه بی دلیل شدم و .....

 

خوب تا اینجا حقم بود چون بیجا عصبانی شدم و غلط عمل کردم و تاوانش را هم باید میدادم گرچه این مسائل تاوان اون کار من نبود .

بهتر دیدم به شهردار مراجعه کنم و از ایشان هم معذرت خواهی کنم که در اداره تحت مدیریت ایشان بلند صحبت کردم ، رفتم دفترشان ، گفتند ملاقات مردمی فقط فلان روز هفته ، رفتم در همان روز آمدم ، بعد از حدود سه ساعت که پشت در معطل شدم نوبتم شده بود که ظاهرا جلسه ای برای ایشان پیش آمد و بدون توجه به حدود هفت نفری که بیرون اطاق منتظر ایشان بودند قصد رفتن کردند ، گفتم من که یکی دو دقیقه بیشتر کار ندارم ، توی راه از ایشان خواستم که ظرف دو دقیقه کارم را بگویم ، قبول کردند ، شروع کردم ، هنوز کلمات اول را که توضیح مشکل پیش آمده بود نگفته بودم که با صدای بلند و پرخاش کنان حرف من را قطع کردند و گفتند با کارمند من بلند حرف زدی ، میدم بیچاره ات کنند و ...... و دیگه نگذاشتند من حرف بزنم و سوار ماشین شدند و رفتند.

دیروز به سبب مسائل نظام مهندسی نیاز به جلسه ای با شهردار محترم خوانسار ( جناب آقای شفعتی عزیز ) بود ، زمان هماهنگی تلفنی ، گفتند هر زمان تشریف آوردید قدمتان روی چشم ، گفتم خوب 6 ساعت معطلی را حتما داریم ، ساعت 19:30 قرار گذاشتیم با ایشان ، با سابقه قبلی در ذهن ،  خودم را برای معطلی پشت در آماده کرده بودم ساعت 19:32 دقیقه از ماشین پیاده شدم که دیدم شهردار سراسیمه پارک کردند و حتی درب ماشینشان را هم قفل نکردند و به کارمندشان گفتند قفل کنند ، گفتم واویلا حتما جلسه دارند ، میگند برو فردا بیا ، دل رو زدم به دریا رفتم بالا دیدم درب اطاقشون بازه و یک پسر بچه تقریبا 12 ساله روبروی ایشان نشسته و ایشان پشت صندلی مدیریتی خودشون هم نیستند ، چون اول پسربچه رو دیدم فکر کردم شهردار نیستند و سرک کشیدم ایشان بنده را دیدند و جلوی در آمدند و با خوشروئی بنده را به داخل راهنمائی کردند ، از ما معذرت خواهی کردند که به مشکل پسربچه رسیدگی کنند ، با خوشروئی و حوصله فراوان به مشکل ایشان توجه کردند و راهنمائی کردند و پسربچه خوشحال و مسرور از اطاق خارج شدند و نوبت ما رسید و توجه و مهربانی و حل مسائل و ......

این همه تفاوت ؟!

ممکنه ؟!

تا صبح به این موضوع فکر میکردم و خوابم نمیبرد !

من همسن شهردار اون شهر بودم ، درجه علمی ما هم سطح بود ، من یک مدیر و ایشان هم یک مدیر و ..... نتیجه اش آن برخورد ؟!

پسربچه 12 ساله با شهردار با موهای جوگندمی ، این برخورد ؟!


با خودم گفتم همین است که مردم با دل و جان ایشان را میخواهند و یکصدا فریاد میزنند " شهردار دوستت داریم "

من هم از این به بعد با این مردم همصدا هستم و میگویم " شهردار دوستت دارم "

مگر مردم از مسئولین چه میخواهند ؟ پر تلاش ، خوشرو ، مهربان ، با دید بالا ، مثبت اندیش ، سالم و.....

دست ایشان را میبوسم و هرکاری از من بخواهند که در توان من باشد برایشان خواهم کرد 

افتخار میکنم که یک خوانساریم و همشهری آقای شفعتی شهردار 
  • کامران میرمحمدی

خوانسار

شهردار

کامران میرمحمدی

نظرات  (۱۰)

هر چند در خوانسار نیستم ولی از راه دور دست ایشان را می بوسم
و می گویم :

حاج حسنو عشق است ...
پاسخ:
واقعا یک مرد به تمام معناست
دقیقا همینطوره که گفتید. من هم هر بار مراجعه کردم جز احترام و اهتمام به حل مشکل چیزی ندیدم.
البته دیدم که با افراد زیاده خواه هم برخورد قاطع دارند یعنی آدم ترسو و محافظه کاری نیستند بلکه در عین صلابت و استحکام تا اونجا که مقدوره همکاری میکنند.
پاسخ:
کمش عزیز
ایشان یک مدیر موفق هستند و مدیر موفق ترسو نیست فقط خصوصیت بارز ایشان شخصیت والا و ادب و متانت ایشان است
  • عباس جنابی
  • حاجی کارش درسته
    یه دونه ست
    فدایی داره
    پاسخ:
    واقعا همینه که میگید عباس جان
    منجی جز خبی تا حلا ازژون نمشنفتی!
    ایشالام همیشه مردم هواسژون به این نعمات بو، تا حسیدا نزنبنده کاری از پیش برنده.
    پاسخ:
    انشا الله ، و ما هم باید پشتوانه ایشون باشیم تا ایشون بتونند به بهترین شکل ممکن خدمات خودشون رو به شهر برسونند

    با سلام

     

    موضوع جالبی را اشاره کردید باور کنید برای اکثر مردم روش برخورد مناسب در ادارات و ... به رویا تبدیل شده است.

    کرامت انسانی اهمیت زیادی دارد و مولای ما در نهج البلاغه بر آن تاکید زیادی دارند. خیلی وقت ها اگر کاری هم نمی توان کرد ولی برخورد مناسب و رعایت حال مردم از انجام کار مهم تر است.

    اگر برخوردها مناسب و در شان افراد باشد اگر کاری هم نتوانیم انجام دهیم مردم  دلایل ما را با اعتمادی که کسب می کنند می پذیرند.

    ضمناً من شما را لینک می کنم.

    ایام به کام

    پاسخ:
    ممنون از لطف شما
    بنده هم با اجازه شما را لینک کردم

    باسلام به همشهریان عزیزگلپایگانی.این سایت خبری تلاش داردتابارعایت کامل قوانین کشورمان جمهوری اسلامی ایران وباسلامت خبری واطلاع رسانی شفاف ودرست اخبار شهرستان عزیزمان گلپایگان وپس ازآن اخباراصفهان ونیزکشوررادراسرع وقت وبه سرعت وروزانه دراختیار شهروندان مهربان قراردهدوضمناپل ارتباطی مطمئن وشفافی بین مردم ومسئولین شهرستان وبالعکس باشد.دراین راه مارایاری دهیدواخباروسوژه هاونظرات وپیشنهادات وانتقاداتی را که درباره شهرستانمان دارید به ماایمیل نماییدتاآنها راجهت پیشرفت شهرستان دراین سایت خبری درج نماییم.باشدکه هرروز شاهدپیشرفت روزافزون شهرستان عزیزمان گلپایگان باشیم.انشاالله بادعای خیرشماهمشهریان خداوندماردراین راه یاری رساندتاخدمتگزاری شایسته دراین راه باشیم

    آدرس خبرگزاری گلپاخبر((سایت خبری،تحلیلی،اجتماعی،انتقادی،فرهنگی،طنز وعکس))  www.golpakhabar.com          ایمیل:  jornalist@ymail.com

     

    پاسخ:
    خوشحالم همسایه عزیز
    انشاالله موفق باشید
    هر روز صبح حوالی ساعت 6:30 صبح که در مسیر کار به سمت فریدن میروم آقای شفعتی را می بینم که در مسیر به پروژه های شهری سر میزند.
    واقعا کارش درسته
    پاسخ:
    هر روز بیشتر از دیروز این را میفهمم که مدیر لایقی هستند

    خوش به سعادتشون،که توانستند توفیق و لیاقت خدمت ودعای خیر مردمان راتوشه راه کنند.خوش به تربیت ونان حلالی که پست ومقام راپیش ایشان شرمنده کرد.

    پاسخ:
    واقعا توصیف به جا و جالبی کردید
    ممنون از قلم شیوا و تواناتون که من را در رساندن مطلب کمک کرد
    بارک ا... مرد باخدا بارک ا...
    پاسخ:
    واقعا و از صمیم قلب دوستشون دارم و بارک ا...
    سلام ممنون ازسایت ودیدگاههای مفیدتون لطفادرموردتبلیغ سایت گلپاخبرباتوجه به عدم وجهه مردمی وافراط وتفریط های وی وعدم تاییدجامعه مطبوعاتی بررسی وتجدیدنظرفرماییدبدون شک نظریات وی ازجامعیت وشفافیت لازم برخوردارنبوده ونمی تواندبعنوان دیدگاههای قاطبه شهروندان گلپایگانی مورداستنادوتعبیرقرارگیرد،انجام یک نظرسنجی ویابررسی ازبرخی سازمانهای مسئول ویامجوزهای حرفه ای ویاتدقیق دردیدگاههای وی مشخص کننده این موضوع است.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون
    من تبلیغ نکردم دوست من ولی خواننده تمام وبلاگها و سایتها با نظرات مختلف میباشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی