خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

دخترم دست من رو بگیر

کامران میرمحمدی | يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۵ ب.ظ

دختر کوچولو و پدرش از روی پلی میگذشتن. پدره یه جورایی می ترسید، واسه همین به دخترش گفت: «عزیزم، لطفا دست منو بگیر تا نیوفتی توی رودخونه.»

دختر کوچیک گفت:«نه بابا، تو دستِ منو بگیر..»
پدر که گیج شده بود با تعجب پرسید: چه فرقی میکنه؟!
دخترک جواب داد: «اگه من دستت را بگیرم و اتفاقی واسه ام بیوفته، امکانش هست که من دستت را ول کنم. اما اگه تو دست منو بگیری، من، با اطمینان، میدونم هر اتفاقی هم که بیفوته، هیچ وقت دست منو ول نمی کنی.»
در هر رابطه ی دوستی ای، ماهیت اعتماد به قید و بندهاش نیست، به عهد و پیمان هاش هست. پس دست کسی روُ که دوست داری بگیر، به جای این که توقع داشته باشی اون دست تو رُو بگیره

  • کامران میرمحمدی

کامران میرمحمدی

نظرات  (۲)

  • مهدی حاجی زکی
  • به به کامران خان عزیز
    به جمع بیان نویسان خوش اومدی عزیز
    خوشحالم که دوستان همه یکی یکی دارن میان تو بیان
    تا کور بشه اون که نمی تونست ببینه :)))
    پاسخ:
    ممنونم مهدی جان
    یواش یواش از شما اساتید داریم کار یاد میگیریم
    ببخشید که حق استادی رو درست ادا نمیکنیم و بلد نیستیم بنویسیم
    قول میدیم یاد بگیریم
    منزل نو مبارک ...( آیکون گل )


    و...پدر

    همانی که دست جلاد زمانه دست مهربانش را از دستان کودکانه ام به اجبار رها نمود و فقط حسرت دستان مهربانش همراه همیشگیم بود...

    در ضمن با توجه به توصیه ی حضرت عالی بنده خیلی دوست دارم دست اونایی رو که دوست دارم رو بگیرم و به قول خوساریا اندانی جی بچلنان

    ولی امان از محدودیتها...


    پاسخ:
    وشکو عزیز
    ممنون از تبریکتان
    خداوند پدر بزرگوارتان را رحمت کند
    در مورد سوم هم محدودیت چیزهایی است که خودمان برای خودمان تعریف میکنیم وگرنه محدودیتی برای ابراز عشق و علاقه وجود ندارد
    ارادتمند 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی