خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

متاسفم برا خودمون

کامران میرمحمدی | يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱ ق.ظ

 
داشت نماز میخوند ،یهو داد زد : الله اکبر ! الله اکبر !
دویدم گفتم:
-
چیه در میزنن؟ میگه : الله اکبر !
-
گوشیت زنگ خورد؟ میگه : الله اکبر !
-
شام واست نگه داریم؟ میگه : الله اکبر !
-
کسی طوریش شده ؟ میگه : الله اکبر !
-
بو سوختگی میاد؟ میگه : الله اکبر !
-
جک و جونور دیدی ؟ میگه : الله اکبر !
گفتم خوب یکم راهنمایی کن !!
با عصبانیت داد زد : الله اکبر ! ( دستشو هم به علامت
خاک بر سرت تکون داد
!)
نمازش تموم شده میگه : یه ساعته میگم بزن کانال 36 ببینم
 امشب خرم سلطان داره یا نه چقدر تو *** آخه ؟

  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۷)

  • عباس جنابی
  • :))
    آخیییییییی چه خلوصی :)
    پاسخ:
    من یا اون ؟!
    من :))
    پاسخ:
    مخلص من هم هستیم :)
    البته که قبول باشه ...
    پاسخ:
    قبول حق
    سلام
    پاسخ:
    سلام از بنده است
    خوش آمدید
    مطلب شما در شبکه وبلاگستان شهرستان خوانسار درج گردید. درپناه حق
    پاسخ:
    ممنون از توجهتون

    الله اکبر در زبان محاوره مامان من در نماز معانی متفاوتی دارد از جمله:

    شعله اجاق گازو کم کن

    شعله اجاق گاز و خاموش کن. ایضا زیاد کن و روشن کن.

    پیازو هم بزن نسوزه

    تلوزیونو خاموش روشن کم یا زیاد کن

    ساکت نخندید

    کولرو بزن گرمم شد

    سربه سر بچه نذار

    موبایل بابات زنگ میزنه

    و....

    پاسخ:
    دقیقا
    احتمالا معنا ها همه گیره !!!
    مادربزرگهای من هم دقیقا همین معناها رو دنبال میکنند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی