خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

کدام قوی تر است؟

کامران میرمحمدی | يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ


  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۱۶)

سلام
خیلی خوشحالم که اومدی
بلکم زودتر خوب بشی وباهم بریم تو رزا و از روی جوقا بپریم :)))))
بعدشم یه جوجه بزنیم به رگ جون بگیریم ...
پاسخ:
SALAM
BA SHENIDANE VASFESHAM JOON GEREFTAM

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد

بیچاره 2 بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد
 
ولی ما هنوز صادق ترینیم ...!!!
همیشه توی مبارزه ی زندگی ، کسی برنده میشه که خونسرد تر-صبورتر و منعطف تر باشه!
حتی اگه گاهی به ظاهر سرسختی و خشونت نماد برتری باشه ، ولی دقیقتر که نگاه کنی این فقط ظاهر قضیس...
غیر از صبوری مگه کاری میشه کرد؟
پاسخ:
talash
  • مردمان رباط
  • سلام
    پیعه این چه گلیست که ابرو هرچی مهندس برده اگه من میدونستم اسمش چیشیه میرفتم تا ازبینش ببرمش
    موفق باشید واقعا همینطوریکه شما وسایر دوستان در کامنتدونی گفتند
    صبر والبته تلاش انسان رو موفق میکنه
    صبر در مقابل مصائیب نظیر بیماری ویا فوت عزیزان یجوریه
    صبر در مقابل ناکامیهای مادی که خودش بازم به چند دسته تقسیم میشه یه جوره دیگس .
    صبر در مقابل ادمائیکه تو زندگیت با اونا برخورد دارید چه نزدیکانت وچه دوستان چه ......حتی یه همسفر  برای چند دقیقه توی تاکسی میتونه ازارت بده یه جوره دیگس
    صبر درمقابل صبر دیگران که هر لحظه مترصد یه حرکت اشتباه از سوی تو هستند وای چه فضای نابود کننده ای
    صبر در مقابل اینکه نشستی تا به ارزوهایت برسی
    صبر درمقابل اونئیکه میخائی عاقبتشونو ببینی (بخاطر طرز منششون توزندگی)
    صبر در مفابل صف نانوائی تا نوبتت برسه
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    اقا بسه صبر مون تموم شده
    چشم اقای کامران خان بچه که زدن نداره ببخشید .
    ممنون واقعا اموزنده بود ویه یاد اوری مهم برای یه رسیدگی وروغن کاری درسو درمون حوزه صبر در وجودمان .
    پاسخ:
    ممنون که اینقدر زیبا تفسیر کردید
  • پایگاه مقاومت بسیج بلال حبشی
  • باز دله تنگم، هوای صحبت با تو دارد

    با تو که راه حق را پیمودی و از ما خاکیان جدا و به افلاکیان پیوستی

    ای شهید گمنام!
    رباط جان مهندس اصلی عالم خداست، مصنوعات بشری که پایداری ندارند!
    پاسخ:
    احسنت ولی میتونند محکم تر ساخته بشند
  • مردمان رباط
  • وه افیش که خیالمو راحت کردی اگه اینو نمیگفتیا داشتم میرفتم که یارو مهندس رو ترتیبشو بدم دستت درد نکنه علی اقای بدرد بخور
    کامران جان بهتری ؟
    پاسخ:
    آره فدات شم ، بهترم
    لات شدم دیگه یواش یواش با عصا دارم راه میرم
    خدا را شکر...

    منظورت رو از لات شدم نفهمیدم !

    یه اصطلاح پزشکیه یا همون لات خودمونه...
    پاسخ:
    ممنونم
    همون لات خودمونه یعنی بی پروا شدم و با عصا دارم حرکت میکنم
  • مهدی حاجی زکی
  • فدات بشم عزیز دلم
    دلتنگتم بدفرم
    پاسخ:
    چاکرتم داداش گلم که خیلی عزیزی

    با سلام

     

    من شعر فلسفی ندارم

     

     

    ادامش رو   بـــــــــبین    نمی دونم بگو کدام قوی تره

     

     

    دعوتید به خلــــــدســــــــتان

     

    پاسخ:
    ممنون از دعوتتون
    باعث افتخاره
    خدمت میرسیم
    شامی ناهاری چیزی هم هست :)
    با سلام
    رسانه مستقل خوانسار پرس راه اندازی شد
    لطفا لینک واطلاع رسانی نمایید
    www.khansarpress.blogfa.com
    باتشکر
  • منیره کامران
  • دلگیر نشو از آدمها...
    نیش زدن طبیعتشونه!! سالهاست که به هوایِ بارانی می گویند :
    "خــــــراب...!"
    پاسخ:
    من از نیش دیگران ناراحت نمیشوم و حتی چیزهایی یاد میگیرم ولی نگران آن مردمم که به جای اینکه افکار خود را در جهت بهبود و پیشرفت خود صرف کنند ، صرف نیش زدن و تخریب دیگران میکنند
  • محله پایتخت
  • خیلی مطلب پرمعنایی بود. درود بر شما.
    پاسخ:
    خوشحالم که پسندیدید
    ارادتمند شما
    خیلی جمله تاثر گذاری بود
    پاسخ:
    بعضی مواقع یک جمله مسیر زندگی انسان را عوض میکند
    در مورد من این اتفاق افتاده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی