خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﻳﺪ؟

کامران میرمحمدی | جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵ ب.ظ

اﻣﺮﻭﺯ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ
ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ : زﻧﺪﮔﯽ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﻳﺪ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩﻡ !
 

   

ﺳﻘﻒ ﮔﻔﺖ :ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺑﻠﻨﺪ دﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ
ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻨﮕﺮ
ﺳﺎﻋﺖ ﮔﻔﺖ : ﻫﺮ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺳﺖ
ﺁﻳﻴﻨﻪ ﮔﻔﺖ : ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻫﺮ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﻪ
ﺑﺎﺯﺗﺎﺏ ﺁﻥ ﺑﻴﻨﺪﻳﺶ
ﺗﻘﻮﻳﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﺵ
ﺩﺭ ﮔﻔﺖ: ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﻫﺪﻑ ﻫﺎﻳﺖ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ

هل ﺑﺪﻩ ﻭ ﻛﻨﺎﺭ ﺑﺰﻥ
ﺯﻣﻴﻦ ﮔﻔﺖ : ﺑﺎ ﻓﺮﻭﺗﻨﯽ ﻧﻴﺎﻳﺶ ﻛﻦ

ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ، ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ
 گفت
ﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﺎﺑﺎ

                      ﺑﮕﯿﺮبخواب!!!


  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۱۰)

  • نمیخام بگم
  • منم با آخری موافقم بد جور به حرفه اینو اون نباید توجه کرد
    پاسخ:
    جیگرتو خوابالو

     مهندس   ناقلا دستی در طنز داری  ولی رو نمی کنی بابا  ایوالله

     

     

        احسنت    خوب بود     دست مـــــــریــــــزاد  سرمریزاد

    پاسخ:
    تعریف استاد آدمو به اوج میبره .....

    من الان تو اوجم ها ، بیخود سعی نکنید بیاریتم پایین
    اما باید بیبینی جمعه اس یا نه روز کاری... بیخیال حرف تخت خواب میشی و بیشتر سعی میکنی حرف در رو گوش بدی تا بتونی زندگی کنی.
    پاسخ:
    خیلی سخته ولی درست همینه که میگی ....

    ولی بعضی وقتا بیخیالی خیلی خوبه
    به نظرم اولش یه نگاهی به تایپ جملت بنداز آق مهندس. آخه حیفه همچنین آق مهندسی نیست اینجوری بتایپه. سرم گیج رفت اینقدر که اینور و انورش کردم. البته ببخشیدا.
    پاسخ:
    چشم خانم منتقد
    من مهندسم نه تایپیست ها
    به بزرگواری خودتون ببخشید
    به نظر من جان کلام مهمتره تا تایپش البته اگه تایپشم قشنگ باشه که ف بها
    بازم چشم و از تذکرتون ممنون
  • حامد پرویزی
  • سقف اهداف من ک خیلی هم بلند نیست ولی نمیدونم چرا خیلی دست نیافتنیه

    ب وب جدید من هم سر بزنید 
    http://hamechiz.blog.ir/
    پاسخ:
    یه چارپایه خوب کارشه
    به روی چشم

     «  ترجیع  بنـد »


    جان مست وخراب   دلستان    است
    شیـرین  سخنی که جاودان است
    ما طـالب گنج گنجهـا یـیم
     رخساره دلستا ن عیـا ن  است
    از  مستی می در ا فتخـارا ست
    سیلاب سرشک من  روان است
    پرو ا نکنـد ز شعله هـر  گز
    پر و ا نه صفت در آرما ن است

    :)))))
    تختخواب فیلسوفی داری قدرش رو بدون
    پاسخ:
    نه بابا فیلسوف نیست ، اون هیچی نگفت من واسش ساختم :)))))
  • مردمان رباط

  • سلام


    حالا فهمیدم که چرا پیش ما نمیائی همش میگیری میخوابی .

    ببخشید کمد دیواری ویا درب دستشوئی وحمام اونا چی میگن ،فرش اتاقتون حرفی برای گفتن نداره .
    شما که از اتاق کوچلوی خونتون اینقدر حرف در میاری تو اتوبوس بی آر تی با اون همه امکانات چه فلسفه ای وا میکنی .ممنون
     
    پاسخ:
    سلام از ماست
    بابا با این پای درب داغون کاری جز خواب و حرف درآوردن واسه درو دیوار نداریم که ؟!
    تو بی آر تی آدم چهار تا هل بهش میدند اینور اونور میره اصلا یادش میره حرف بزنه :))
    سلام
     ضمن تشکر از شما

    پاسخ:
    سلام
    بابت چی ؟
    ولی خواهش میکنم
  • وحیداعظمی
  • سلام
    www.golpakhabar.com

    پاسخ:
    علیکم السلام 
    بسیار عالی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی