خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

500 تومانی جدید

کامران میرمحمدی | دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ق.ظ

 500 تومانی جدید به بازار آمد
امروز رفتم 8 تا دونه گوجه خریدم 4000 تومن ،
راستش خونه آقای احمدی ن‍ژاد هم دور بود برم از اونجا بخرم
ارزون بیوفته . یادمه دانشجو که بودیم املت میخوردیم که
 گرون در نیاد ولی الان املت با سه تا گوجه و دو تا تخم مرغ
 پول یک پرس چلومرغ پای آدم در میاد .


  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۹)

فعلاً ابگوشت  هیات را بخورید     گوجه کباب باشه برای بعداً

 

 

 التماس دعــــــا

پاسخ:
خیلی شلوغه بابا ، نمیشه ما با یک پای ناقص تو این جمعیت بریم ابگوشت بخوریم ، مجبوریم نون و گوجه کباب که یک خوراک اعیانیه بخوریم


محتاجیم به دعا
سلام اقای مهندس الان باید ادرس محله اقای روحانی بیگیری
در ضمن ایام محرم همه مهمان خوانساریها هستیم
دوستون داریم
عزاداریهای شما قبول حق

پاسخ:
آهان یادم نبود رئیس جمهور عوض شده ، ببخشید
همه مهمان امام حسین هستیم
دل به دل راه داره ما هم شما را دوست داریم
عزاداری شما هم مقبول حق
پس بگو ناقلا راز زیبایی سیبیلات خوردن گوجست
اونم گوجه دونه ای پونصد تومن...!

پاسخ:
نه بابا دیگه نمیتونم بخورم احتمالا سیبیلامم میریزه
  • عباس جنابی
  • پس خداروشکر که اصلا گوجه دوست ندارم!
    نمی دونم چرا، خیلی سعی کردم بخورم ولی هی نمیشه!!
    اصلا پایین نمیره!!!
    ولی رب گوجه و سس گوجه می خورم!!!!
    پاسخ:
    پس عباس جان گوجه گرون بخر له کن که مثل رب گوجه بشه و نوش جان کن که درد مارو بفهمی داداش
    خدا رو شکر هنوز گوجه هایی که کاشته بودیم مونده !!! کاش بیشتر بمونه تا ما هم بمونیم!!!
    تازه مگه بده دیدند هرچی تلاش میکنند مردم چلومرغ بخورند ول کن املت نیستند یه کاری کردند اوناییشون که مثل شما اهل حساب وکتابند قضیه دستشون بیاد .
    تازه به صنعت ملی مرغ هم توجه بیشتری میشه طفلکی ها خسته شدند بسکه تخم کردند!!!
    پاسخ:
    آخه اگه تخم مرغشون گرون بشه خودشون رو میکشند میدهند ما بخوریم
    همچی این گوجه هه که عکسشو گرفتی قشنگه که هر روز میام میبینمش !
    پاسخ:
    از اون روز که 500 شده خودمم فقط میام عکسشو میبینم

    مهندس موضوع پست را که دیدم به خودم گفتم من که قبلاً نظر دادم

    بازگفتم باشه شاید اشتباه می کنم  ....با مطلبی تحت عنوان (صاحب)

    در خدمتم   افاضه  بفرمائید. قبلاً سپاسگزارم

    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    نظر قبلی شما که تائید و ثبت شده
    حتما خدمت میرسم دوست گرامی


    صورتش شد پــُر شکرخنده  

           زیر لب گفت مرحبا تو پاینده

    وضع مجنونیم عطا کــردی    

         زین صفت درد ما دوا کردی

    از نخست سُــــخن پشیمانم      

      امــر فــرما مُـــرید فرمـــانم

     

    آقا مهندس از این روان تر نا توانم چه کار کنم


    پاسخ:
    شما روان میفرمائید بزرگوار ما بیسوادیم :(
    پس چرا وبلاگتون به روز نیست . از بس امدیم و این گوجه رو تو سرفصل اول وبلاگ دیدم خسته شدم. آق مهندس از خانومت یاد بگیر. چه وبلاگه به روزی داره
    پاسخ:
    جدیدا خیلی گرفتارم ، چشم یاد میگیرم ، از شما خانمها ما خیلی چیزا باید یاد بگیریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی