خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

نقد مسئولین

کامران میرمحمدی | سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ب.ظ

مدت زمانی است که به هرکدام از وبلاگها و سایتهای خوانسار سرمیزنم

مرتب نقدها و بدبینی های آتشینی از مسئولین حال حاضر شهر میبینم

که بالای نود درصد آنها بدون ذکر دلیل وکلی گویی است و

بدون ذکر هیچ مورد موثقی فقط چون این مسئولین در زمان دولت قبل

گمارده شده اند مورد شماتت و بدگوئی قرار میگیرند ....

سوال من این است : چه مقدار از این عزیزان شناخت داریم و چه مقدار عملکردشان را بررسی کرده ایم که اینگونه با حرارت و بدون ذکر علت

خاصی آنها را مورد نقد تند قرار میدهیم ؟!

صرفا چون در دولت قبل به خدمت گرفته شده اند و ما به عملکرد کلی

دولت قبل معترضیم میبایست همه این عزیزان را به باد انتقاد بگیریم ؟!

شاید در بین آنها عزیزی باشد که با چارچوب های دولت قبل دست و

پایش بسته شده باشد و الان با بازشدن گیر و بندهای اضافی بتواند

برایمان مفید باشد .

اگر میبینیم در چند ماهه اخیر فعالیتش چند برابر شده به دید بدبین

پای چابلوسی برای ماندن در پست نگذاریم و نیمه پر لیوان را ببینیم

که اکنون که دست و پایش بازتر شده تلاشش را میکند که مفیدتر باشد .....


چرا اگر هم نقدی به کسی داریم با ذکر نام خود و مستدل نمیگوییم ؟!

مگر ما شعار اصلاح نمیدهیم ؟! منظور ما از اصلاح قتل عام تفکر مخالف

است ؟! اصلاح یعنی کار کردن با تمامی تفکرها و بهره جوئی از بهترین عملکردها ....

چرا از این عزیزان نمیخواهیم عملکرد خود و رزومه کاری  خود را به

ما نمایان کنند بعد تصمیم بگیریم ؟!

بنده به شخصه تعدادی از این مسئولین را دورادور میشناسم و

دلسوزی هایشان را دیده ام ولی باز تصمیم نمیگیرم چون از عملکرد

کلی ایشان مطلع نیستم .

بگذاریم آنها که دارند کار میکنند بکنند و ما بند پایشان نشویم ،

کمک کنیم و سنگ اندازی نکنیم ، اگر عملکردشان در مورد خاصی

ضعیف بود نقد کنیم و صرفا بعلت استخدام در دولت قبل کمر به

نابودیشان نبندیم .

این تفکر نهایتا منجر به نابودی شهر خواهد شد .

از مسئولین چه جدید و چه قدیمی ، بخواهیم عملکرد خود را برای

مردم آشکار کنند و عملکردشان را نقد کنیم و بعد از بالا و پایین

کردن عملکردشان تصمیم بگیریم .

این روند به تفکر اصلاح نزدیک تر است ، روند حذف بی دلیل

 تفکر درستی نیست .

 

نظرات  (۱۱)

یادم افتاد که جا برای پاسخ شما نذاشتم. واین نکته را اذعان دارم که نقد مسئولین باید به شیوه مناسب و درست و بدون هرگونه غرض شخصی انجام شود. تا بتوان مدینه فاضله ای ساخت که همه در آن به خوبی و خوشی زندگی کنند.!!!!!!!!!!!
حالم به هم خورد از این جوری حرف زدن خودم.بماند که چه رفت؟......
راستی کامران خان: عسگ جدیدتون هم با کلاسه ها.باور کنید به تیپتون می خوره که مهندسید.
به اون سبیلاتون قسم.
پاسخ:
با این جمله آخری بازم جایی برا پاسخ نذاشتید :(
احساس کردم ناراحت شدید، اگه ناراحت شدید ببخشید. بیشتر خواستم مزاح کنم.شرمنده. ببخچدین.
پاسخ:
نه ، برا چی ؟ خیلی هم خوشحالم که افتخار میدید و قابل میدونید باهام شوخی میکنید
اتفاقا لحن نظرات شما بسیار دلنشین و صمیمیه
  • نمیخام بگم
  • هیچ وقت یه دولت دولت قبلو تایید نکرده و نمیکنه همینه داداشم
    پاسخ:
    من منظورم عدم تایید دولت قبل توسط ملته نه دولت جدید
  • حمید امینی
  • سلامولیکوم ام کامران چه خبر

    پاسخ:
    و علیکم ، خبرا پیش شماست
    یلدادونم موارک باشه مانی. کرسی خا ندارید اما آرزوی گرمی و مهر بخچدون دارم.
    خودم نفهمیدم با چه گویشی صحبت کردم.اما آرزوی خوشبختی، سعادت،‌بهروزی، کامرانی و کامروایی براتون دارم. کامران خان. همراه با خانواده محترمتان. خوش باشید.
    پاسخ:
    ممنونم بزرگوار
    شما همیشه به بنده لطف داشتید
    یلدای شما و خانواده محترمتان هم سرشار از گرمی و صمیمیت و محبت
    ضمنا کرسی هم داریم خوبشم داریم
  • حمید امینی
  • یلداتون مبارک

    پاسخ:
    حمید جان یلدای شما هم مبارک
  • عباس جنابی
  • عرض سلام و ادب و احترام داریم خدمت جناب مهندس و سبیل نازنینتان!!
    بنده، شدیدا شدیدا و شدیدا با حضور تعداد بسیار زیادی از مسئولین در سمت های خود مخالفم به هزار و یک دلیل، که مهمترین دلیل اون نداشتن فعالیت و ادبیات سخن گفتن هست
    اما، توی هر وبلاگ و سایت و هرجایی که از مسئولی نقد کردم، با اسم و فامیل خودم نظر گذاشتم و نقد کردم، و مشکلی هم ندارم از این بابت و هنوز هم سر حرفم هست که باید تعداد زیادی از مسئولین تغییر کنند

    مخلص سبیلاتونم هستیم دربست!!
    پاسخ:
    عباس جان
    عزیز دلم
    به جمعیت متوسلین به سیبیل های ما خوش آمدی
    اتفاقا جسارت و ادب شما سرلوحه کارهای منه و از این موضوع خیلی هم خوشحالم
    حرف منم همینه ، اگر انتقادی هست مستدل و با ذکر نام ، چه اشکال داره ؟ نقد سازنده است و ترسی هم نداره .
    ( بیچاره گنایه پر ، بش یک یاقا خود مخ کر :))))))     )

    در ضمن یلدات هم مبارک عزیز

    ارباب سیبیلهای دلفریب

    و سلطان سیبیلهای کمند آسا 

    دوست عزیزم سلام 

    خیلی برام جالبه که نمی تونم توی خودم برم ولی توی شما آره ...!

    چند وقتی بود که سیبیلهای نازنینت را رویت ننموده بودم 

    و حال مسرور گشتم از دیدن این همه نعمت 


    سیبیلهایت برقرار باد 

    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    این سیبیلای ما هم افسانه شد ها
    واسه اینه که من تو بلاگم و شما تو بلاگفا وامروز توی شما رفتن ممکن نبود 
  • مهدی حاجی زکی
  • تحلیلت تو حلقم اخوی
    باهات کاملا موافقم
    اعتدال دوای هر دردیست این روزها
    پاسخ:
    یاالله ، عمو مهدی عزیز
    میگفتی گاو قرمزی گوسفند زرشکی چیزی میکشتیم جلو پات ، کجایی ؟
    یه دو سه سالی هست پیدات نیست ؟
    دیگه مارو تحویل نمیگیری ؟
    ولی حالام که اومدی خوب اومدی با این نظرت خیالم راحت شد تحلیلم درسته
    سلام-دوست گرامی
    برای بعضی درد ها نه می توان گریه کرد  نه میتوان فریاد زد برای بعضی دردها فقط میتوان نگاه کرد وبی صدا شکست
    به امید روز ها خوب برای همه خصوصا برای شما
    یا علی
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    ممنون از جمله زیباتون
    امیدوارم همواره در زندگی موفق و پیروز باشید
    مهندس جان قایلم به ناظراتتون فقط شخص من از 8سال پیش می‌گفتم هرکسی تو اون دولتها کار کنه رزومش رو خراب می کنه، بفرما اینم مصداقش. خیلی از کسایی که بهشون پیشنهاد مدیرعاملی سایپا شد به همین دلیل از پذیرش این پست ابا کردند.
    پاسخ:
    به نظر من ابای پذیرش این پست به خاطر بحرانی است که در  خودروسازها حاکم است و دوستان ترس دارند این مسئولیت را قبول کنند که مبادا پیشینه مشکلات نیز به گردن آنها بیوفتد
    ممنون از ابراز لطفتون به خاطر نظری که دادید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی