خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

نکات خواندنی مدیریتی 2

کامران میرمحمدی | سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ


کارمند تازه وارد

 مردی به استخدام یک شرکت بزرگ درآمد. در اولین روز کار خود،

با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد: (( یک فنجان قهوه برای من بیاورید ))

 صدایی از آن طرف پاسخ داد: (( شماره داخلی را اشتباه گرفته ای.

می دانی تو با کی داری حرف می ‌زنی؟ )) 

کارمند تازه وارد گفت: (( نه )) 

صدای آن طرف گفت: (( من مدیر اجرایی شرکت هستم، احمق ))

مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت:(( و تو میدانی با کی حرف

میزنی، بیچاره )) 

مدیر اجرایی گفت: (( نه )) 

کارمند تازه وارد گفت: (( خوبه )) و سریع گوشی را گذاشت

نکته : شما هر چقدر هم مدیر باشید ، تافته جدا بافته نیستید. کاری

نکنید که کارمندتان از این که او را نشناخته اید ، خوشحال شود

  • کامران میرمحمدی

خوانسار

نظرات  (۴)

سلام
اگه کسی به زور و بعد از سالها تلاش بره سر یه کاری فکر نمیکنم روز اول گوشی رو برداره و طلب نوشیدنی بکنه.
تازه این نکته آخریه که قرمزه هم مال مدیراس.
پاسخ:
سلام
دیگه روز دوم این کار رو میکنه حتما
زندون مگه مدیر نداره ؟!
تازه مدیر وظیفه اصلیش حمایت از پرسنلشه البته حمایت به جا و به موقع وگرنه اصلی ترین اصول مدیریت که همون( loyalty ) یا وفاداری پرسنله رو بلد نیست
  • تا بیکران ...
  • سلام،
    جالب بید... دسدون درد نکرو..
    پاسخ:
    سلام 
    خوشحالم که خوشتون اومد
    پاینده باشید
    :)))))))
  • نگاه و نشان
  • نکته : شما هر چقدر هم مدیر باشید ، تافته جدا بافته نیستید. کاری

    نکنید که کارمندتان از این که او را نشناخته اید ، خوشحال شود
    جناب کامران اتفاقا خدا کنه این مملکت پر بشه از مدیر چون اصلا مدیر خوب خودشو تافته جدا بافته نمیدونه مدیر خوب تو جریان کاره وبا همه نیروهاش مشغول فعالیت اون کسیا نیکه مدیر نیستند ومتاسفانه سطوح مختلف مدیریت را اشغال نمودند مدیر نیستند .البته حرف شما هم مثل حرف منه بنا براین هیچ منافاتی بین حرف من وشما نیست .ممنون
    پاسخ:
    خوشحالم که حرفمون یکیه آقای اورعی عزیز و بزرگوار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی