خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

جشن بزرگداشت 20 اردیبهشت و روز خوانسار

کامران میرمحمدی | شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ق.ظ
  • کامران میرمحمدی

جشن

بزرگداشت

روز خوانسار

خوانسار

نظرات  (۱)

salam

agha mageh ma che hizome tari be shoma forokhteh bodim ke inghadar poze ma roo mizadin

to jalaseh

shokhi)

manon az hn post matlabe kheradmandaneh

پاسخ:
سلام از بنده است
من کوچیک شما هم هستم و همچین جسارتی هیچوقت نکرده و نخواهم کرد مخصوصا به عزیز بزرگواری مثل شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی