خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

پی نوشت سد معبر زیبا

کامران میرمحمدی | جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۹ ب.ظ

امروز دقیقا سه ماه از مبحث سد معبر زیبا میگذره ولی با توجه به شعار توجه مسئولین به فضای مجازی و مشکلات شهری ، هنوز عده ای از همشهریان معابر عمومی شهر را ملک پدری خود دانسته و حتی به پیاده روها اکتفا نکرده و داخل خیابان هم نفوذ کرده اند و ... 

جالب اینکه نه برای هیچ مسئولی توجه به آن مهم است و نه برای نمایندگان منتخب مردم ( شورای محترم شهر ).....

هر از چند گاهی هم وبلاگ نویسها دعوت شده و از آنها به خاطر ذکر مشکلات و گوش نکردن مسئولین تشکر وی‍ژه میشود....

 یعنی توجه به مشکل به این کوچکی و سرو سامان دادن به آن اینقدر زمان بر است ؟ ( خدا به داد ما و مشکلات بزرگ شهر برسد .!) یا اصلا توجه به آن در دستور کار نیست ؟ یا اینکه اینقدر قدرت پشت آن وجود دارد که توان اجرای آن در عوامل اجرائی نیست ؟!

.

.

.

الله اعلم

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۸)

دست کم انتظار میرفت این موضوع تو شورا طرح بشه و نتیجه اعلام بشه...
پاسخ:
تا جایی که من میدونم طرح شده و قرار شده تصمیماتی گرفته بشه ولی چرا اینقدر طولانی نمیدونم
مهندس جان خودت که روند تصمیم گیری دولتی رو دیدی، اصن زیر سال تصمیمی تصویبو ابلاغ نمیشه.
اجرا هم بازه‌های بیشتر از یک ساله داره و تا یه تصمیم میاد اجرا بشه، دولت و ایضاً شورا عوش می‌شند.
بروروکراسی زیاد+حجم دولیت 2.5ملیون کارمندی نتیجه بهتری نمی‌تونه داشته باشه.
پاسخ:
سلام مهندس جان
بابا دیگه اینقدر کند ؟!
به خدا آدم خجالت میکشه
این که موضوع جدیدی نیست که
قبلا راهکاراش دیده شده و قبلا تعیین شده که باید چه کار کرد در مقابلش و ...
مگر اینکه نخواهیم انجام بدیم
بابا به خدا تمام نقطه قوتهامون هم با این کاستی ها میره زیر سوال
  • امیر صانعی خوانساری
  • تو شهر ی سری از کسبه به حدی قدرت گرفتند که آقای شفعتی هم دیگه جرأت مقابله نداره بنده خدا.
    پاسخ:
    بعید میدونم امیر جان
    حاج حسن قویتر از این حرفها هستند
    مسئولین امر اگه میخواستن انجام بدند تا حالا انجام داده بودند.
    اما یه سوال: این متن رو که شما توی فضای مجازی مطرح کردید آیا شده وقتی از جلوی مغازه ای که حریم رو حفظ نکرده صریحن بهش بگین که آقای فروشنده شما تو حریم شهروند اومدی و من شهروند حق دارم  از حقوقو خودم دفاع کنم.
    اگه ما شهروندان حقوق خودمون رو بدونیم و در جهت احقاق حقمون گام برداریم مسلمن بهتر نتیجه میده . تازه از نظر اسلامیش هم امر به معروف و نهی از منکره.
    خب این از نظر روانی روی خود فروشنده و به لحاظ اجتماعی بر دیگر شهروندان هم تاثیر میذاره.
    به نظرم این سه ماهی که ما باید منتظر کارکردن مسئولین زیربطش بشیم خودمون گیوه وربکشیم و بیایم تو کار عملی.
    پاسخ:
    زندانی عزیز 
    سلام
    اگه قرار باشه که تمام وظایف مسیولین را ما انجام بدیم که از فردا باید کلت ببندیم کمرمون و بریم دزد بگیریم و بعدشم مثل شما زندانیمون میکنند
    من با نظر شما کاملا مخالفم و حس میکنم بهتر باشه هرکسی وظیفه خودشو انجام بده
    بعدم مگه دلبخواهیه که مسیولین دوست نداشته باشند انجام بدند ، مثل اینکه بگیم قاضی دلش نمیخواد متهم را حکم براش صادر کنه ....
    مسیولین وظیفشون برخورد با فرد خاطیه
  • نمیخام بگم
  • گوش اگر گوش تو و حرفاگر حرف من است آنچه به جایی نرسد فریاد است کامران جون
    پاسخ:
    به نظرم مسیولین این کار را میخواهند انجام دهند اما شاید ...... و میخواهند میرمحمدی ها فریاد بزنند که بگویند به خاطر فریاد میرمحمدی ها بود وگرنه ما راضی به این امر نبودیم ..... ولی میرمحمدی باز هم از حق خود و همشهریانش خواهد گفت و ترسی از این مسایل ندارد
    بخدا فقط من یه نظر دادم
    نه شهردارم نه مسئول زیربطش ....
    خیلی تند بود.
    گفتم از خودمون شروع کنیم همین. تازه اگه طرف (فروشنده) ببینه که مردم هم ناراضین خب به خودشون میاند نه اینکه با قوه قهریه جلوشون ایستاد.
    همچنانکه قبلن این کار دعوا و هتاکی وجود داشته و هیچ تاثیری نداشته.
    پاسخ:
    یعنی فروشندگان توی مردم نیستند و نمیدونند به این شکل مردم ناراضیند ؟!
  • نگاه و نشان
  • آپم
  • نگاه و نشان
  • آپم (بیادت بودم )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی