خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

ریاست جدید شورای شهر

کامران میرمحمدی | شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ب.ظ

به نظرم مشارکت مردم در تمامی عرصه ها خصوصا مسایل مربوط به مدیریت شهری جزو ملزومات هر شهری میباشد .

طبق نظر کلیه منتخبین شورا که در زمان انتخابات و بعد از آن به کرات شنیده شده ، مشارکت مردم در اداره شهر برایشان بسیار مهم است و حتی در اوایل دوره کاری شورای جدید در صدد ایجاد کمیته هایی با حضور مردم ، جوانان و صاحب نظران کردند که بنا به مشکلاتی که هیچ وقت از آن صحبت نشد ادامه پیدا نکردند ولیکن این موضوع نشان از  دیدگاه این دوستان در استفاده از خرد جمعی در تصمیماتشان دارد .

لذا با نزدیک شدن به زمان انتخاب ریاست شورای شهر و شهرستان خوانسار که پس از طی یک دوره یکساله مجددا میبایست انتخاب شوند ، لازم دیدم در جهت کمک به این عزیزان و استفاده از خرد جمعی ، نظرات خوانساری هایی که از فضای مجازی استفاده میکنند را جویا شوم ، شاید در ایجاد تصمیم بهتر و کمک به اعضاء هفت نفره محترم و دلسوز شورای شهر عزیزمان سهمی داشته باشم .

به نظر شما از بین هفت نفر منتخب عزیز شورای شهرمان کدامیک مناسب تر برای ریاست دوره یکساله جدید میباشند ؟ به نظر شما برای نماینده شورای شهر در استان چه شخصی مناسب تر است ؟ ریاست شورای شهرستان برای کدامیک بهتر میباشد ؟ لطفا ترجیحا به تفصیل و با ذکر دلیل بفرمائید .

جناب آقای سجادی            جناب آقای اولیائی        جناب آقای امینی     جناب آقای رضائی       سرکار خانم میراحسنی    

جناب آقای قربانی پور         جناب آقای یحیایی

قبلا از سروران خودم در شورای شهر عذرخواهی میکنم و صرفا نیت من کمک به شما در استفاده از خرد جمعی میباشد .

امیدوارم این امر حمل بر دخالت نباشد و صرفا نگاه دلسوزانه آن دیده شود و در نهایت تصمیم گیرنده همان هفت نفر بزرگوار میباشند .

ضمنا درج این مطلب حمل بر جسارت به سرور بزرگوارم جناب آقای سجادی نباشد و انتقاد بنده از ایشان در مطلب قبلی و ایجاد این مطلب و نظرخواهی عمومی چیزی از ارزشهای ایشان و میزان ارادت بنده به ایشان کم نخواهد کرد  

 

نظرات  (۱۵)

عصلن این آقایون فضای مجازی رو قبول ندارن که بخوای نظر بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
کم لطفی میفرمائین
به نظر من اینطور نیست دوست من
  • نمیخام بگم
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    محمود قربانی پور ریاست شوراو نماینده شهرستان ،صادق اولیایی معاون بقیه *** *** ** ****
    به نظرم بهترین گزینه توی شورای استان آقای رضاییه.
    آقای قربانی پور و یحیایی به نظرم تجربه اونچنانی شورا رو ندارن . درسته که از نظر تحصیلات و اجتماع جوونا بیشتر به سمت اونها گرایش دارن.
    آقای امینی رو اصلن پیشنهاد نمیدم به چند دلیل
    1- ایشون فقط تجربه شورایی رو دارن ، اما در مقایسه با شوراهای شهرای دیگه حرفی برای گفتن ندارن.
    2 - ایشون خیلی از بروکراسی های اداری رو نمیدونن چون شغلشون آزاد بوده و بودنشون تهنا به دلیل آراء مردمیه.
    آقای سجادی هم که دیگه یک سال بودن خودشون رو نشون دادن پس بیخیالش میشیم.
    آقای اولیایی هم همون شرایط آقای امینی رو داره.
    میایم خ میراحسنی: ایشون نسبت به شورا وبا توجه به تجربه های مکرر توانمند تر از بقیه است. به نظرم ایشون مشاوره خوبی برای هرکدوم از اعضاست.
    البته اگر دوستا شورا به همدیگه اعتماد داشته باشن و همدیگه رو محرم شورا بدونن و خود اعضا هم رسم امانتداری رو رعایت کنن. شورا اعضای یه خانوادن  که اگه هرکدوم عنصرش بلغزه تمام خانواده زیر سوعال میرن.
    این چیزی بود که به ذهنم رسید
    شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد
    بنده طلعت آن باش که آنی دارد...
    من شناختی نسبت به توانایی‌های مدیریتی این دوستان ندارم. به نظرم بهترین قاضی در این زمینه خود همین دوستان هستند. یک ساله که با هم نشست و برخاست دارند و طبیعتا توانایی‌های هم رو می‌دونند....
    فقط امیدوارم بر اساس توانایی‌ها رای بدند تا مثل دور قبل شاهد آرای مساوی و معنی دار نباشیم.
    پاسخ:
    کمش جان
    یعنی یا رای ندادی یا بدون شناخت رای دادی ؟؟؟؟؟!!!!
    منم با کمش موافقم و هرچند با آقای قربانی پور دیدگاه سیاسی نزدیک دارم ولی به نظرم سن و سال برای رئیس شورا امر ضروری و لازمیه، بنابراین آقایان سجادی و رضایی برای تصدی این جایگاه صلاحیت بیشتری دارند.
    به نظر من آقای رضایی برای ریاست شورا مناسب ترند چون در حال حاضر با حج حسن بیشتر مچ شده
    آقای سجادی هم برای حفظ حرمتش ریاست شورای شهرستان
    آقای قربانی پور هم چون توان ارتباط اجتماعیش بیشتره برای نماینده توی استان بهتره
    سجادی که کلا باید بره کنار با این کاری که کرد
    یحیایی و امینی هم که بود و نبودشون فرقی نمیکنه باید استعفا بدن
    رضائی و قربانی پورم ریاست رو به عهده بگیرن
    میراحسنی هم امور بانوان رو به عهده بگیره
    اولیائی هم تو جلسات شرکت کنه و نظر بده تا بقیه از نظرات کارشناسیش فیض ببرن
    پاسخ:
    دوست عزیزم
    در مورد برخی دوستان کم لطفی کردین
    شاید مسئولیتی بهشون واگذار نشده وگرنه لیاقت ها و توانائی هاشون رو به مردم نشون میدادند
    گفتم شناختی از "توانایی مدیریتی"، نه هیچ شناختی.
    ملاک من برای رای دادن به اعضای شورا توانایی مدیریتی نبوده و در نتیجه در این زمینه چیزی از اونها نمی‌دونم.
    پاسخ:
    با اینکه ارادت بسیاری به شما و طرز تفکرهاتون دارم ولی یکم دلم رو شکوندین
    ما برای جایگاه مدیریت شهری رای میدادیم ، اونوقت بدون شناخت از توان مدیریتی ؟!
    در هر صورت بازم ارادت دارم
    خوب تند تند جواب نظرات کمش رو میدین!
    اومحل مگه نظرات من سکه عِمَرداره گه محلم نمیدین!...
    عجب محندسایی پیدا میشنا....
    پاسخ:
    ما مخلص شمام هستیم دربست
    کمش بزرگ فضای مجازیه جواب سلامش واجبه
    دیگه چه مسئولیتی باید داده میشده و نشده
    طرفداری الکی نکنید
    مسئولیت عضو شورا مگه داده نشده ؟
    پاسخ:
    دوست عزیزم منظورم اینه که در شورا باید توسط ریاست محترم شورا وظیفه محول شود که شاید نشده
    طبق نظر شاهد
    اقای رضایی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ایکاش مردم با دید بازتر رای می دادند واقعا جای عصاری و ******** تو شورا خالیه
    ممنون از لطف شما و قربون اون دل نازک شما:)

    آیا شورا واقعا در جایگاه مدیریت شهریه؟
    بر فرض بودن آیا تک تک اعضای شورا باید توانایی مدیریت داشته باشند؟
    به نظر من اعضای شورا باید متخصصینی باشند در امور شهری و یکی از اونها که توانایی مدیریت بالایی داره باید به ریاست انتخاب بشه. این تواناییها رو فقط کسانی میتونند تشخیص بدند که با اون فرد از نزدیک آشنا هستند. مثلا توانایی صحبت کردن در جلسات، سرعت انتقال، شجاعت، ارتباطات خارج از حیطه شورا و...
    قاعدتا من رای دهنده نمی‌تونم تمام کاندیداها رو از این جهت بررسی کنم بنابراین ملاکهایی مثل تخصص و تجربه در امور شهری و برخی ویژگیهای شخصیتی رو ملاک قرار دادم...
    پاسخ:
    بسیار شیوا و دقیق بیان کردین
    هیچ جوابی جز تشکر ندارم
  • عباس جنابی
  • بدون شک محمود قربانی پور
  • امیر صانعی خوانساری
  • من علی رغم تمام مشکلات باز هم آقای سجادی رو برای ریاست مناسب میبینم بخاطر توان ذاتی مدیریتشون (البته با تغییر ایدئولوژی)
    محمود قربانی پور رو بهتره برای نماینده شورا در استان استفاده کنیم.
    درباره بقیه دوستان لبخند آرامی میزنم و در افق محو میشوم 
    پاسخ:
    ممنونم امیر جان از نظرت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی