خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

اندر حکایت مسئولین شهر

کامران میرمحمدی | چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۱ ق.ظ


در یک ماه گذشته که بعلت مشغله زیاد کاری نتوانستم مطلبی ثبت کنم انتقاداتی از مسئولین عزیز شهرم داشتم که با عرض پوزش از آنها تک تک و در مطالب جداگانه می نگارم .

اول فرماندار عزیز :

از بعد از انتخابات تا تقریبا یک ماه گذشته تب و تاب بسیار زیادی برای صندلی فرماندار عزیز بود و تلاش زیادی هم ایشان  برای اثبات توانمندی های خود داشتند  نظیر بازدیدهای مختلف ، افتتاحهای گوناگون ، جلسات بسیار ، دعوت های مختلف و .....

در بسیاری از این تلاشها از افراد کوچکی نظیر بنده نیز دعوت به عمل می آمد و خیلی از کوچک هایی نظیر من در این روزها به جلسات مختلف و بازدید ها و .... دعوت می شدند.

بنده که تقریبا بیست سال از سوابق کاری خود را در مقاطع مختلف در صنوف مختلف تجربه کرده ام برعکس خیلی از دوستان این تلاشها را سیاستی برای ماندن در جایگاه نمی دیدم و تلاش برای اثبات توانمندی تلقی می کردم ولی در ماه گذشته که تقریبا تثبیت جایگاه ایشان حداقل برای خودشان قطعی دیده شد ، دو جلسه مهم برگزار شد که ظاهرا با فیلترینگ هدفمند مدعوین مواجه شد .

جلسه افطاری که در هتل زاگرس توسط این عزیز برگزار شد که بنده شاید بعلت تندی زبان و انتقاد به برخی مسئولین به جمع مغضوبین پیوستیم .

جلسه بعدی اولین اسکان مسکن مهر بود که هیچیک از مسئولین نظام مهندسی شهر دعوت نبودند حتی ریاست نظام مهندسی که کارمند خود ایشان بود و هر جلسه ای که هر کجا بوی مسکن مهر می داد ایشان حضور داشتند . حتی خود من که مدتی ناظر ارشد مسکن مهر بودم نیز در این جلسه جزء مدعوین نبودم و .....

هیچکدام از مهندسینی که در چند سال گذشته با کمترین درخواست بیشترین کمک را به این پروژه کردند دعوت نبودند شاید بعلت این بود که اشکالات را فریاد میزدند و در حضور مردم لازم نبود اشکالات گفته شود و .....

ابراز این مطالب صرفا یک انتقاد بود و برداشت آن بعهده خواننده .

پیروز باشید و مستدام  
  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۹)

مهندس بابا ول کنین تو اون جلسه افطاری که ما هم دعوت نبودیم .جلسه فرهنگی بود دیگه !!!!!
من میگم زندونی ام شما باور نمیکنین....
پاسخ:
خوب خیالم راحت شد چون فکر کردم فقط من مغضوبم و جزو قشر فرهنگی نیستم
مهندس همون بهتر که تو جلسه افطاری نبودید
جز حاشیه ، اختلاف عمیق منتخبین و تاسف و تالم چیز دیگری در بر نداشت
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
یه چیزهایی شنیدم و ای کاش بودم و مشکلات را منعکس میکردم
اگر اینطور باشه واقعا متاسفم که مسئولین از افرادی که شجاعانه حرف میزنند میترسند.
به نظر من اگر به منافع شخصیشون هم آگاه باشند میفهمند که اتفاقا این افراد به دردشون میخورند نه مجیزگویان متملق. چرا که این نوع افراد عیوب رو نشون میدند و اون مسئول میتونه عیوبش رو اصلاح کنه ولی متملقین فقط تعریف و تمجید میکنند و بعد از مدتی باعث سقوط اون مسئول میشند.
پاسخ:
دقیقا معنی انتقاد که همه در ظاهر باهاش موافقند و در باطن مخالف همینه
  • امیر صانعی خوانساری
  • ولی اگر حرفی بر تندی باشه فکر کنم ید و سابقه من طولانی تر و عظیمتر باشه.خود شما هم اگر یادتون باشه همون اول که وبلاگ زدم درحد یک نظر اومدید گفتید بهتره انقدر تند ننویسی و بعد فقط به بازدیدهای یواشکی اکتفا کردید!!! و من تندزبان تو اون جلسه دعوت بودم. 
    پاسخ:
    خوشا به حالت امیر جان
    شما جزو بزرگانید من تعریفم از ما کوچکها بود عزیز
  • نمیخام بگم
  • کامران جون من که اون روز بهت گفتم که منو چو انتقاد زیاد میکردم دیگه به جلسات دعوت نمیکنند خندیدی بهم حالا دچار خودت شد هرکی بیشتر حرف دل مردمو بزنه مغضوب تره
    پاسخ:
    ولی بازم من دوست دارم حرف دل مردمو بزنم حتی اگه مغضوب تر باشم
    امیرصانعی الخوانساری الخوانساری.......بهتراست به عملکرد خودت هم نگاهی بکنید کامران میرمحمدی بهترین است چون به موقع حرف میزنند
    پاسخ:
    شرمنده میفرمایید اینطور نیست که شما میفرمایید
    امیر جان بسیار عزیز و دلسوز شهرمان خوانسارند
    دست شما درد نکنه بابت نقد خوب. خب حالا نظرتون چیه، آیا فعالیتهای بعد از انتخابات ریاست جمهوری برای بقا بوده که دیگه ادامه پیدا نکرده؟
    پاسخ:
    مهندس جان
    نظر من که مهم نیست ، مهم اینه که توجیه ایشون از این فیلترها چیه

    با سلام . روز خبرنگار را در غربت هر چه تمام ، به شما اهل قلم و تلاشگر عرصه ی فضای مجازی تبریک گفته و از خداوند منان سربلندی و سعادت را در تمام لحظات زندگی برایتان خواستارم . امیدوارم در ادامه این راه سخت و شیری همیشه سرافراز و موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ما که خبرنگار نیستیم ولی از لطف شما صمیمانه سپاسگذاریم
    از قدیم گفتن :دوست اونه که آدمو بگریونه!
    وگرنه دورو بری های چاپلوس مجیزگو ، اولین کسایین که آدمو کله پا میکنن.
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی