خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

موقوفه برای دبیرستان یا مدرسه علمیه ؟

کامران میرمحمدی | دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

همانطور که میدانید و قبلا هم در پست دیگری عرض کردم در فضای مجازی و در اپلیکیشن وایبر حدود 200 نفر از فارغ التحصیلان سالهای گذشته خوانسار که بعضا اکنون ساکن خوانسار نیستند دور هم جمع شده اند و مباحث مختلفی مربوط به خوانسار را دنبال میکنند و در برخی موارد مطالب خوبی مورد بحث و توجه قرار میگیره ....

از ابتدای راه اندازی این گروه تا کنون جسته و گریخته اکثر اعضاء گروه از جابجایی محل دبیرستان شریعتی ( دریانی سابق ) گلایه میکردند و پرسش از علت این جابجایی میکردند تا دیشب که این بحث بصورت جدی و پیگیر توسط یکی از دوستان دنبال شد و این بحث در این محیط بسیار داغ شد و نظرات مختلفی در این خصوص مطرح شد ....

چنانچه گفتگوی انجام شده را بخواهیم جمع بندی کنیم عمده درخواست و پرسش دوستان به شکل زیر بود :

- واگذاری دبیرستان به چه شکل و به استناد کدام فرآیند قانونی انجام گرفته ؟

- آیا اجاره داده شده ؟

- فروخته شده ؟

- امانت یا هبه است یا موردی دیگر ؟

- آیا با رعایت تشریفات قانونی مثل مزایده و با مجوز چه نهاد و مقام ذیصلاحی این اتفاق افتاده ؟

- آیا مدیر وقت آموزش و پرورش شهرستان اجازه و اختیار این واگذاری را داشته ؟

- آیا این ملک جزو موقوفات اداره آموزش و پرورش نبوده ؟

- آیا برای استفاده خاصی وقف شده و اگر چنین است چه استفاده ای و چرا واگذار شده ؟

- درخواست تنظیم نامه جهت تبدیل این ملک به موزه آموزش و پرورش بشه ...

- تنظیم طومار جهت خواستن توضیحات و گرفتن جواب سوالات ....

- عضویت نماینده ای از مالکین فعلی در گروه جهت پاسخ گوئی و روشن شدن وضعیت

- روشن بودن قانون و حکم شرع در مورد موقوفات و اموال دولتی ....

 

ضمنا در مباحث توسط کلیه عزیزان بر این تاکید شد که پرسیدن و سوال کردن قانونمند حق مسلم همه ماست و پاسخگوئی مسئولین مربوطه به مردم نیز جزو وظایف آنها به شمار می آید...

لذا بدینوسیله این خواسته به حق را به مسئولین مربوطه انتقال میدهم و درخواست پاسخگوئی به این عزیزان را دارم. ضمنا آمادگی این مطلب که جوابیه مسئولین را در همین وبلاگ نشر دهم را اعلام میدارم .

ضمنا از مدیر محترم سایت خوانسار نیوز درخواست دارم در صورت امکان مطلب فوق را در این سایت پربازدید انتشار دهند تا مسئولین عزیزمان متوجه این درخواست شده ودرصدد پاسخگوئی برآیند

پاینده و پیروز باشید

نظرات  (۵)

درود بر پور سار دلیر
کلا با پرسشگری و پاسخ خواهی خیلی موافقم. پایه توسعه همینه.
کشور گلستان میشد اگر، فقط یک لحظه مسؤلین فکر میکردن که نسبت به تصمیماتی و اعمالی که انجام میدهند، وظیفه دارند، پاسخگو باشند...
و هزاران سوال دیگر...؟؟؟؟
سلام
متاسفانه متوجه شدم که چند تا از لینکهای دوستان عزیزی همچون شما و پاتخت از پیوندهایم حذف شده !
شما نمیدونید چرا آقای مهندس ...؟؟؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه این مشکل جدیدا در خیلی از وبلاگها داره اتفاق میوفته و لینک ما حذف میشه
علتش رو نمیدونم ولی یکی از دوستان میگفت مشکلات بین blog و blogfa  ظاهرا این مشکل رو پدید آورده
الله اعلم
من که خودم فکر میکنم دست آمریکاست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی