خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

جشن روز خوانسار

کامران میرمحمدی | دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ق.ظ

20 اردیبهشت و جشن روز خوانسار گذشت ....

خودم را آماده کرده بودم که این روز که گذشت انتقاد کنم ، از روند کار برای جشن ، از نوع تبلیغات ، از برنامه ها .....

ولی موج شادی که توی جشن دیدم و حدود هفت هزار نفر از مردمی که  بزرگ و کوچک ،  پیر و جوان ، مسئول و غیر مسئول ، دور هم جمع شده بودند و همگی یکصدا خوانسار را فریاد میزدند و همگی با هم یکپارچه شاد واقعی بودند به من اجازه انتقاد نداد ....

هدف این جشن یکپارچگی و همدلی و شادی مردم بود که الحمدلله محقق شد .

کاستی هایی وجود داشت که قطعا سال به سال بهبود می یابد و به نظرم رسید نباید انتقاد کرد باید پیشنهاد داد تا هر سال روند کار بهبود پیدا کند .

امیدوارم مسئولین امر برای استفاده از پیشنهادات جوانان خوش فکر و خلاق شهر عزیزمان و باتجربگان این امر از همین امروز برای سال آینده دست به کار شوند که فردا دیر است .

بر خود وظیفه میدانم از تمامی دست اندرکاران این جشن خصوصا فرماندار دوست داشتنی ، شهردار محترم ، شورای شهر عزیز و دیگر مسئولین تشکر ویژه داشته باشم و به تک تک این عزیزان دست مریزاد بگم ....

مرحبا به شما و پیروز باشید 

  • کامران میرمحمدی

جشن

خوانسار

روز خوانسار

نظرات  (۶)

  • سیدعلی میرمحمدی
  • باسلام و عرض ادب خدمت آقا کامران عزیز- بازم ممنون از اطلاع رسانیتون من اصلا نمی دونستم که همچین روزی وجود داره چون من خیلی کم میام خوانسار - وقتی آدم تو کوچه باغهای خوانسار قدم میزنه حس میکنه تو دوره زندیه یا قاجاریه هستش-خانه های کاه گلی مردم ساده و بی شیله پیله و ی زندگی کاملا سنتی حس خوبی به آدم دست میده-راستی ایمیلتو بذار چند تا سوال خصوصی هم ازت دارم

    پاسخ:
    سلام از بنده است 
    خوشحالم که تونستم حس خوبی در شما ایجاد کنم
    ایمیل من mir_ieco@yahoo.com

    سلام و درود بر برادر عزیزم
    مهندس من شخصا با برگزاری جشن به این شیوه مخالفم و واقعیت بجز سال اول دیگه شرکت نکردم.
    دلایل زیادی دارم برای این مخالفتم که بعدا در وبلاگم حتما در موردش خواهم نوشت، با این وجود، روز خوانسار بر همه خصوصا شما که یک خوانساری اصیل هستید مبارک باد
    پاسخ:
    سلام بر عباس عزیزم
    مطمئنا این که فقط یک جشن باشد شما مخالفید
    نظر من هم همینه و این جشن باید گوشه کوچکی از کارهایی باشد که برای روز خوانسار انجام میشود .
    منتظر ایده حتما به جای شما در وبلاگتون هستیم
    روز خوانسار بر تو جوان باغیرت خوانساری هم مبارک باشد.
    از اینکه توفیق حاصل شد در اولین همایش تجلیل از دبیران دبیرستان دکتر شریعتی روی همچون ما شما را رویت نمودیم بسیار خرسندیم 
    خدای وند سلامت داردتان و توفیق دهد شما را برای کارهایی که باعث سبز بودن خوانسار همی گردد
    پاسخ:
    سلام رفیق
    منم خیلی خوشحال شدم دیدمت ولی اینقدر شلوغ بودیم که نشد یک دل سیر باهات تعریف کنیم . حیف
  • نمیخام بگم
  • سلام تو هم که با همه چیز مخالفی و برا همه چیزانتقاد داری دیگه خودت که یه بار تجربش کردی دیدی که چقدر سخته کار کردن  بابا یه کمی هم تشویق کن گاهی وقتا تشویق نتیجه میده ها تجربه کن
    پاسخ:
    تشویق کردم دیگه این دفعه . انتقاد نکردم که ؟!!!!!
    در مورد کارکردن هم تجربه اولم نیست عزیز ، کار زیاد کردم
  • نمیخام بگم
  • منظورت از این همه توضیح این بود که زیاد کار کردی؟ اخه تو کاری جز انتقاد بلد نیستی روت نمیشه وگرنه خودتم مورد انتقاد قرار میدی
    پاسخ:
    هر چه از دوست رسد نیکوست
  • نمیخام بگم
  • اینو نگی چی بگی مهندس
    پاسخ:
    بگم ؟ بگم ؟
    :)))))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی