خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

رابطین کدوم محلات خوانسار

کامران میرمحمدی | چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ

یک مطلب امروز تو سایت شهرداری خوندم جالب بود :

جلسه با رابطین محلات خوانسار

خوب عنوانش جالب بود ، ظاهر امر نشون میداد شهردار عزیزمون دوست دارن ارتباط نزدیکی با مردم محلات خوانسار داشته باشند و از نزدیک درد دلشون رو بشنوند ....

خوشحال شدم و داخل مطلب رفتم که بخونم دیدم کلا 5 تا خانم دعوت شدند (( بعنوان رابطین محلات خوانسار )) .

کدوممون در کدام محله امان این خانمها رو دیدیم که رابط مردم و مسئولین باشند ؟!

اصلا اینها منتخب کدوم محلاتند ؟!

چجوری انتخاب شدند بعنوان رابط محلات ؟!

کدوم جلسه را در کدوم محل با مردم داشتند که شدند رابط محلات خوانسار ؟!

من که در محله پدریم یعنی هرستانه و محله مادریم یعنی باباسلطان و محل زندگیم در مرکز شهر ، همچین جلساتی و همچین رابطینی رو ندیدم !

شاید محلات خوانسار یک سری محلات خاصند و شاید منتخبین از جاهای خاص و به روشی خاص انتخاب میشند ؟!

خدا کنه حداقل در اون محلات خاص رابطین با مردم ارتباط داشته باشند

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۹)

  • عباس جنابی
  • درود بر مهندس بزرگوار 
    عرضم به خدمتتون اینها رابطان محلاتی هستند که:
    ۱- محله شون مرد نداره و همه خانمند(فکر کنم طرح تفکیک جنسیت به محله ها هم رسیده و ما نفهمیدیم)
    ۲- این رابطین محله بدون شک اهل انتقاد و گلایه و بیان نواقص و ابراز نظر نبودند و نیستند و صد درصد اهل تعریف و تمجید هستند که دعوت شدند.
    ۳- احتمالا خانم های ساده و ساکتی هستند و دعوت شدند تا فقط حرف بشنوند.نظرم ندند کلا".فقط رفتند بشینند شهرداری از عملکردهای ملیاردی!!!خودش تعریف کنه.که مثلا بگه درخت قطع کردیم خیابون گشاد کنیم.یا جشن ۲۰ اردی بهشت یه کار نشد بود که ما هشتا رو نه تا کردیم و انجامش دادیم خیلیم عالی بود!!!
    پاسخ:
    سلام عباس جان
    تازگیا خیلی عصبانی هستی داداش گلم
    البته مرد و زن تفاوتی نداره ولی من عملکردی از این بانوان محترم نه دیده ام نه شنیده ام . شاید اطلاعات من کمه
  • بینا ولیپور
  • سلام کامران جان اگه درد دل شهر (محله)بیان کند خوبه تاببینی اینها رو کی انتخاب کرده ودلسوز محله باشندوموضوع برنامه چی بوده وآیا توانای این کاررا دارند
    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم
    منم عرضم همینه که شما فرمودید . اگر موثر باشند و کاری شده باشه که عالیه
    فکر کردم پست گرفتین اخه چند وقتی پیداتون نبود
    پاسخ:
    سلام دوست گرامی
    آخه کسی به ما پست نمیده که
    درگیر گروه دبیرستان شریعتی بودم کمتر فرصت میکردم بیام اینور
  • سیدعلی میرمحمدی
  • سلام کامران جان
    مگه خوانسار شورایاری و شواری شهر نداره؟ چه فیلتری تو این زمینه برای انتخابات نمایندگان محلات داره؟
    پاسخ:
    سلام از بنده است
    هم شورای شهر داره هم شورای روستا هم همه چی .
    ولی فیلتر بعید میدونم    :)))))
    سلام
    اگر اشتباه نکنم این خانمهای محترم  رابطین بهداشت در محلات خوانسار هستند ولی خوب ممکنه غیر از انجام کارهای محوله از طرف درمانگاه با شهرداری هم همکاری کرده باشند و در جلساتشون حضور پیدا میکنند
    پاسخ:
    سلام
    رابطین بهداشت در محلات در شهرداری چکار میکنند ؟
     آخه موضوع صحبتشون هم آسفالت و .... بوده !
    بهداشت ، آسفالت ، شهرداری ، رابط محله !!!!!!!
  • سیدشهاب میرشفیعی
  • کامران جان
    چرا الکی به شهردار گیر میدی...؟:))))حالا بد کردند 5 تا خانم رو بعنوان رابط محلات خونسار انتخاب کردند...؟:)))))خوب شاید قصد شهرداری از برگزاری این میهمانی زنانه ساماندهی مراسم های روضه و سفره های نذری باشه؟بنظر شما چنین جلساتی بعضأ سرنوشت سازی سازماندهی نمی خواد؟
    احتمالأ شهردار محترم قصد دارند از طریق از رابطان محترمه رای جامعه زنان شهرستان رو جهت انتخابات های آتی جمع آوری کنند.
    پاسخ:
    شهاب جان چه کنم ؟
    به قول یکی از دوستای خوبم تنها کاری که بلدم انتقاده :((((((
    اینها زنان سخت کوش چهل دستگاه هستندبابا همشون را می شناسم چون بچه اون محلم همشون بخاطر منافع شخصی (زشت است اسمی کنم )
  • خواخوانسار
  • سلام ،این اقایی که فقط اسم شهردار روش هست نمیخوادجلسه رابطین محل بذار ،محله های شهرمون و نابود نکنه کافیه،مجوز.ساخت اپارتمانهای چندطبقه تو بهترین محله های شهرم یعنی نابودی شهرم ،یعنی فاجعه برای شهرزیبا وخوش اب وهوایم،
    پاسخ:
    سلام دوست من
    به نظرم کمی تند رفتید 
    ایشون زحمات زیادی هم کشیده اند و انصاف نیست اینگونه کوبیده شوند
  • خواخوانسار
  • فقط میتونم بگم متاسفم توشهری زندگی میکنم که ایشون شهردار،
    پاسخ:
    کم لطفی نکنید دوست عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی