خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

قول شهردار برای فضای سبز بلوار 9 دی در محدوده بخشداری

کامران میرمحمدی | سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

بحث از اونجا شروع شد که در تاریخ 9 تیرماه طی مصاحبه ای که با فرماندار محترم داشتیم سوال زیر رو پرسیدیم .

 

بلوار 9 دی از میدان امام حسین تا بهشت فاطمیه که ورودی شهر حساب میشه اصلا وضعیت خوبی نداره آیا برنامه ای براش دارید ؟

فرماندار محترم در پاسخ فرمودند :
از اعتبارات ماده ۱۸۰ مبلغ ۱۵۰میلیون تومان در اختیار شهرداری گذاشتیم به عنوان تکمیل بلوار ۹دی، اخیراً شهرداری با یک مقدار تاخیر مشغول شدند ولی یه قسمتی از دوراهی رحمت آباد به سمت بهشت فاطمیه رو شروع کردند، قراره بحث روپوش وسط بلوار از قودجان تا بهشت فاطمیه شروع بشه، یقیناً سال۹۴ هم  براش بودجه در نظر می‌گیریم ولی یک مقدار همت می‌خواد. برای اداره برق پارسال ۴۰ میلیون برای روشنایی بلوار گذاشتیم، امروز هم با آقای کریم‌زاده صحبت می‌کردم که برآورد کل روشنایی رو انجام داده و اعتبارش رو خود فرمانداری داره می‌ده، بلوارش رو هم خود فرمانداری داره بودجه‌اش رو می‌ده، نگهداری از فضای سبزش رو هم دهیاری روستای قودجان و تیدجان قراره انجام بدند.

***آب هم براشون تامین شد****.

 

روز 21 تیرماه هم به دعوت شهردار محترم در جلسه ای خدمت شهردار بودیم . مجددا همین سوال مطرح شد .

 

جواب شهردار محترم اینچنین بود :

محدوده مورد پرسش شما اصلا در محدوده شهرداری نیست و خارج از محدوده شهری است ولی شهرداری برای همکاری با بخشداری قبول کرد این کار را انجام بدهد . عنوان طرح مذکور بودجه برای بهسازی عبور و مرور بود که بودجه ای معادل 82 میلیون تومان اختصاص یافت ولی شهرداری تابحال حدود 110 میلیون تومان خرج کرده و قسمتی از روبروی فنی حرفه ای و جدول گذاری بخشی از این مسیر انجام شده است .

هیچگونه بودجه دیگری هم داده نشده و فضای سبز و نگهداری اون در این منطقه با شهرداری نیست و مشکل اصلی اونجا تامین آب برای فضای سبزه ....

من تعهد میکنم اگر لوله پولیکا 110 به طول 6 کیلومتر برای این مسیر تهیه بشه که بتونیم آب را از چاه باباسلطان که متعلق به شهرداری است و آب کافی هم دارد به مسیر انتقال بدهیم ، برای کمک به بخشداری کل فضای سبز بلوار 9 دی را انجام بدهم و حتی نگهداری اون هم با شهرداری باشه .

 

خوب این دوتا مکالمه تفاوتهای ساختاری زیادی داشت ولی شهردار محترم قول داد اگر لوله پولیکا مذکور براش تهیه بشه ورودی شهر را از این حالت بسیار بد خارج کنه .


بهترین فکری که به نظرم رسید این بود که باید کمکش کرد که این مشکل حل بشه . به فکر تامین بودجه با کمک افراد گروه شریعتی افتادم که حساب کردم دیدم مبلغش زیادتر از اون حدی است که بشه با همیاری تامینش کرد ....

با نماینده شهر تماس گرفتم و موضوع و معضل را براشون تشریح کردم ایشون قبول کردند پیگیری برای تامین بودجه کنند و یک نیمچه قولی هم دادند که من رو امیدوار کرد که تامین بشه ، با مسئول دفتر ایشون هم تماس گرفتم که مرتب بهشون یادآوری کنند که فراموش نکنند که ایشون هم لطف کردند فرمودند چشم ...

 




 
امیدوارم حل بشه و مشکل زیبایی ورودی شهر که اصلا وضعیت خوبی نداره به این طریق مرتفع بشه 

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۴)

  • سیدشهاب میرشفیعی
  • مهندس جان سلام
    ضمن عرض خسته نباشید بابت تهیه این چند مصاحبه عالی و جلساتی که با فرماندار و شهردار و نماینده شهرستان داشتید و بازدیدهائی که به نمایندگی از همه ما از پروژه های شهری داشتید باید عرض کنم:
    مشکل بهسازی ورودی شمالی شهر همت واقعی مسئولان رو می طلبه...متاسفانه در طول سالهای اخیر مناطق شمالی شهر فوق العاده مورد بی مهری واقع شده...بعضی ها خونسار رو از پمپ بنزین تا پارک عسل می دانند و محلات شمالی رو دهات فرض می کنند.
    من نمی دونم این شهر و شهرداری و فرمانداریش پول خرید 6000 متر لوله پلی اتیلن انتقال آب رو نداره؟؟؟شهری که داره پول خرج  حفر تونل 2 کیلومتری برای اتصال خونسار به ناکجاآباد می کنه چرا نباید بودجه لازم رو جهت بهسازی بلوار ورودی شهر داشته باشه؟؟؟
    پاسخ:
    شهاب جان سلام
    با قسمت اول فرمایشاتت کاملا موافقم و در تمام جلسات سعیم اینه نگاه مسیولین رو به قسمت شمالی شهر عوض کنم حالا چقدر موفق بودم خدا میدونه .
    در مورد این که پول ندارند باید بگم اون قسمت جزو محدوده بخشداریه و فرمانداری و بخشداری باید بودجه براشون تعریف بشه تا بتونند هزینه کنند بودجه پروژه های مختلف هم برای همون پروژه باید هزینه بشه .
    ولی این که چرا تا حالا بهش توجه نشده و بودجه ای براش نگرفتند خیلی جای گلایه داره
  • سیدشهاب میرشفیعی
  • یه سئوال
    چرا به جای کاشت درخت،بودجه و متصدی جهت کاشت بیلبورد سه وجهی وسط بلوار وجود داره...کسی که بیلبورد تبلیغاتی وسط بلوار می کاره همون شخص هم مسئول بهسازی فضای سبز وسط بلواره
    پاسخ:
    قطعا سوالت از من نیست پس فقط نظرت رو تائید میکنند تا مسئول مرتبط جواب بده
    مهندس جان این چیزا که در ادبیات مسوولین عادیه ...
    شاید این وجه (تمایز ) پول رو دست من دادند زن بگیرم یادشون نی ......
    خیلی خوبه که این گروه مجازی انقدر کاربردی به مسائل میپردازه و خوبترش پیگیری دوستان مجازی در دنیای واقعیه.
    امیدوارم جناب نماینده هم به قولشون عمل کنند.
    پاسخ:
    ان شا الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی