خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من

شهری در حصار کوهساران

خوانسار شهر من
آخرین نظرات

آیا باز هم تخلف شهرداری ؟!

کامران میرمحمدی | سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ب.ظ

حدودا 25 روز پیش نامه ای بوسیله پست به دستم رسید که خطاب به شورای محترم شهر خوانسار بود و بعنوان یک وبلاگ نویس از من درخواست شده بود که به جهت احقاق حق شهروندان آن را در وبلاگم منتشر کنم .
در ابتدا با یکی از اعضای محترم شورای شهر مطرح کردم و درخواست کردم پیگیری شود که ایشان هم قول دادند در جلسه شورا مطرح کرده و پیگیری کنند .
بنده خواهش کردم ظرف 10 روز بنده را از نتیجه مطلع سازند در غیر اینصورت بنا به درخواست شهروندی که درخواست انتقال اطلاعات از من کرده بودند وظیفه دارم موضوع را منتشر کنم .
اکنون که 25 روز از آن موضوع میگذرد هنوز  نتیجه مشخص نشده و بر حسب وظیفه ، نامه مربوطه را منتشر میکنم که خوانندگان این وبلاگ از تخلف مجموعه شهرداری و شورای شهر از قانون مطلع شوند . 

تفسیر آن بعهده خوانندگان مطلب
امیدوارم که مجموعه یاد شده پاسخی درخور داشته باشند .

برای دیدن بهتر عکس ، بر روی آن راست کلیک کنید و open image in new tap را کلیک کنید

  • کامران میرمحمدی

نظرات  (۴)

چقدره این مبلغ؟
پاسخ:
دقیقا نمیدونم دوست خوبم
  • سیدشهاب میرشفیعی
  • ای کاش این دوست عزیز تصویر دادنامه مورد اشاره دیوان عدالت اداری را هم ضمیمه نامه خود می کرد تا مفاد رای با موضوع دریافت عوارض در خوانسار مطابقت داده می شد...

    پاسخ:
    متاسفانه این همشهری نامه را بصورت ناشناس ارسال کرده اند 
    چرا تخلف شهرداری ؟
    این تخلف مسلم شورای شهره
    تخلف شورای شهری که مصوبش کرده و تخلف شورای فعلی که اون مصوبه رو ابطال نمیکنه .
    اونم با ریاست یک روحانی 
    پاسخ:
    شاید درست بفرمائید

    سلام

    یک نظر در سایت اتاق فکر توسعه خوانسار برایتان نوشته ام که اگر لطف کنید ملاحظه کنید ممنون میشم

    باتشکر

    http://khansaridea.ir/1394/06/28/kahartpic

    پاسخ:
    سلام چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی